Joudun ehkä menemään terapiaan tämän palstan takia :(
Mä ajattelin ennen tätä palstaa, että olen paha ihminen kun joskus mietin niin pahansuopia juttuja. Ei tullut mielenkään, että muut kivalta vaikuttavat ihmiset voi olla samanlaisia. Nykyään en sitten enää luota kehenkään vaikka kuinka iloinen ja avulias olisi. Mietin vaan miten se miettii kuinka ksuipää olen. Ahdistavaa. Mietin jo terapiaan menoa tämä palstan takia
Kommentit (30)
"What a drag it is getting old"
Mika
Jos on joskus tuon rollareiden biisin kuullut. :-)
"Things are different today,"
I hear ev'ry mother say
Mother needs something today to calm her down
And though she's not really ill
There's a little yellow pill
She goes running for the shelter of her mother's little helper
And it helps her on her way, gets her through her busy day.
aivan paska kuiva juttu. Tää palsta on täynnä muna suussa syntyneitä naisia, joiden pitää pitää noiden "Mikojen" egoa pystyssä. en tajua. No oma elämänne. Nouskaa nyt välillä seisomaan sieltä konttausasennosta
Mika
minusta kun on piristävää,että olemme saaneet mikan tänne teron lisäksi! lisää vaan miehiä tänne,niin ehkäpä menokin täällä olisi muutakin kuin mustaa ja valkoista väriä!
Mene lukemaan jotain oikeaa hengellistä palstaa tahi valaistuneiden keskusteluja, niin huomaat ajattelevasi "ihanaa, kaikki ihmiset ovat hyviä ja toivovat vain hyvää"
mutta luulin olevani huono ihminen, kun niin kusipääjuttuja joistakin ihmisistä ajattelin. Nyt näyttäis, että kaikki on pahoja ja haluaa vaan kaikille pahaa ja kuolemaa.
Mika
Jos on joskus tuon rollareiden biisin kuullut. :-)
"Things are different today,"
I hear ev'ry mother say
Mother needs something today to calm her down
And though she's not really ill
There's a little yellow pill
She goes running for the shelter of her mother's little helper
And it helps her on her way, gets her through her busy day.
aivan paska kuiva juttu. Tää palsta on täynnä muna suussa syntyneitä naisia, joiden pitää pitää noiden "Mikojen" egoa pystyssä. en tajua. No oma elämänne. Nouskaa nyt välillä seisomaan sieltä konttausasennosta
vaan mielestäni osuvasta kommentista, jossa piilee kritiikin siemen. Mutta tällä palstallahan ei saa olla samaa mieltä muiden kuin arvon mammojen kanssa.
vuonna 2003 kun odotin esikoistani. Ennen sitä luulin että maailma on enimmäkseen hyvä.
nevoo varmaan sulle heti ekaks: älä käy sillä palstalla.
nevoo varmaan sulle heti ekaks: älä käy sillä palstalla.
Yritätkö viedä Terolta nimellisenä miehenä esiintyvän av-henkilön roolin?
Kuules Mika, Tero on meidän kaikkien virallinen ja oma av-mies!
siinä nyt sitten on niin kamalaa, jos jollakin käy sinusta mielessä myös negatiivisia ajatuksia? Kuten huomaat, käyhän sinullakin muista ihmisistä, eikä se tarkoita, että oikeasti vihaisit heitä ja tunnet syyllisyyttäkin ajatuksistasi. Kyllä mulla ainakin on niin, että vaikka ajattelisinkin joskus pahaa jostain ihmisestä, niin ei se tarkoita, että ajattelisin, että koko se ihminen on paha. Ei sellaista ihmistä olekaan, joka pelkästään ja ainoastaan ajattelisi sinusta tai kenestäkään rakastavia ja lämpimiä ajatuksia, siis jos yhtään läheisimmissä tekemisissä on niin kyllä kaikki ihmiset välillä rasittuu toisistaan.
nähnyt miten vaikka sairaanhoitajat puhuu potilaista tyyliin "Se masennuslääkettä ottava sekopää kotiutuu huomenna". Tai kivalta vaikuttava kätilö sanoo tympeenä lääkärille, ettei hän (minä) mitään lopputarkista tarvitse kun voi ihan hyvin. Lääkäri siihen, että kun oli tehostetusta hoidossa niin pitää tehdä tarkastus. Noita kumpaakaan ei ollu tarkoitettu mun korville.
Nyt ei voi enää kuin epäillä kaikkia.
nähnyt miten vaikka sairaanhoitajat puhuu potilaista tyyliin "Se masennuslääkettä ottava sekopää kotiutuu huomenna". Tai kivalta vaikuttava kätilö sanoo tympeenä lääkärille, ettei hän (minä) mitään lopputarkista tarvitse kun voi ihan hyvin. Lääkäri siihen, että kun oli tehostetusta hoidossa niin pitää tehdä tarkastus. Noita kumpaakaan ei ollu tarkoitettu mun korville.
Nyt ei voi enää kuin epäillä kaikkia.
Diagnoosi: masennus, harhat, epäluuloisuus, häiriintynyt itsetunto, pakkoajatukset, neuroosi
Syy: av
Ap kiitos hyvästä ketjusta.
ap.
en minä jaksa.
terapia on hyväksi kaikille, minustakin kuulostat masentuneelta eli kiinnität huomiota vain negatiivisiin asioihin ihmisissä. Jostain syystä haluat uskoa, että kaikki ihmiset ovat kusipäitä. Jos sinä et omasta mielestäsi ole, niin miksi sitten ihan kaikki muutkin olisi?
Jos joskus puhuu ikävään sävyyn jostakusta niin ei se tarkoita, etteikö siitä ihmisestä voisi samalla myös pitää. Vaadit liikaa, jos vaadit, että kaikkien ihmisten pitäisi aina ajatella vain hyvää muista ihmisistä ja maailmasta, tai he ovat läpeensä pahoja.
Jospa se on enemmän itsetuntokysymys, et itse pidä itsestäsi tarpeeksi joten haluaisit sitten kaikkien muiden rakastavan sinua ylimaallisen paljon?
Tavallaanhan tämä on parisuhde, hyvinkin läheinen, resiprookkinen ja intiimi. Kommunikointi toimii välillä hyvin, välillä ei ollenkaan, välillä on lämpöä, välillä riitaa.
Läppäri/iPad mukaan ja sohvalle nenäliinapaketin viereen? Palstalle pitää sitten myös antaa suunvuoro kertoa omista tunteistaan ja kokemuksistaan.
mutta nyt tuntuu, että kaikki on kamalia.
terapia on hyväksi kaikille, minustakin kuulostat masentuneelta eli kiinnität huomiota vain negatiivisiin asioihin ihmisissä. Jostain syystä haluat uskoa, että kaikki ihmiset ovat kusipäitä. Jos sinä et omasta mielestäsi ole, niin miksi sitten ihan kaikki muutkin olisi?
Jos joskus puhuu ikävään sävyyn jostakusta niin ei se tarkoita, etteikö siitä ihmisestä voisi samalla myös pitää. Vaadit liikaa, jos vaadit, että kaikkien ihmisten pitäisi aina ajatella vain hyvää muista ihmisistä ja maailmasta, tai he ovat läpeensä pahoja.
Jospa se on enemmän itsetuntokysymys, et itse pidä itsestäsi tarpeeksi joten haluaisit sitten kaikkien muiden rakastavan sinua ylimaallisen paljon?
Tavallaanhan tämä on parisuhde, hyvinkin läheinen, resiprookkinen ja intiimi. Kommunikointi toimii välillä hyvin, välillä ei ollenkaan, välillä on lämpöä, välillä riitaa.
Läppäri/iPad mukaan ja sohvalle nenäliinapaketin viereen? Palstalle pitää sitten myös antaa suunvuoro kertoa omista tunteistaan ja kokemuksistaan.
Mika