Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka herkästi reklamoitte uusien tuotteiden pikkuvioista?

Vierailija
03.08.2012 |

Ongelma: ostin pakastimen, jota tarkastaessani huomasin oven tiivisteissä L-mallisen 0,5cm+0,5cm repeämän. Itsessään ei varmaan haittaa mitään, mutta lienee jokin riski sille että etenee haittaavan isoksi. Eli virheetön varmaan kestäisi käytössä pidempään. Mietinkin, otanko pakastimen käyttöön vai pitäisikö rekalamoida viasta. Ja tämä miettiminen jostain syystä tuskastuttaa minua.



Jäin miettimään, miksi ajatus reklamoinnista tuntuu niin nololta. Olenhan maksanut uudesta, ehjästä tuotteesta, joten olen varmaan oikeutettu valittamaan tuosta. Silti tuntuu, että olisi hirveän noloa soittaa ja valittaa viasta, joka ei ole (ainakaan tällä hetkellä) häiritsevän suuri. Onko muilla samaa, ettei kehtaisi mennä valittamaan? Onko joku osannut kyökkipsykologina pohtia itsestään, miksi tuntuu häpeältä valittaa maksamastaan tuotteesta "turhaan"?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla