Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapselle tulee koko ajan lisää maitokahviläiskiä - ahdistaa

Vierailija
03.08.2012 |

2,5v lapsella on ollut "aina" 2 maitokahviläiskää ja nyt himmeinä uusina ainakin 2 lisää, en ihmettelisi, vaikka enemmänkin. Olen lukenut neurofibromatoosi 1 vaikka kuinka paljon ja ahdistaa niin, että melkein itkettää kun katson lasta.

Miehen mielestä olen hölmö, kun moisesta huolehdin, koska "paska ei ole vielä osunut tuulettimeen". Itselleni tämä on jotenkin ihan kamala paikka, koska esikoiseni oli aikoinaan niin vaikeavammainen, ettei kotona hoito enää onnistunut. Tavallaan siis mun pitäisi olla muka siihen tottunut, että lapsella saattaa olla jotain, mutta itsestäni tuntuu ihan hirveältä, että toisellakin lapsella olisi - jotain mahdollisesti vakavaa. Ja juu, aina siihen ei liity mitään erityisen vakavaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on NF1, sinun täytyy tietää se.

Vierailija
2/7 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on NF1, sinun täytyy tietää se.

mutta asia ahdistaa, kunnes ollaan käyty lääkärissa ja tuskin siihenkään helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periytyy vallitsevana, joten jommalla kummalla melkein pakko olla. Siskon miehellä ja lapsella molemmilla nf. Sitähän on myös erittäin eritasoista.

Vierailija
4/7 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niitä on vain pöytäliinalla...no, joskus myös rinnuksilla..

Vierailija
5/7 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkät aulaitit ei riitä

t: Nf1:n äiti

Vierailija
6/7 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan diagnoosia, miehellä on pigmenttiläiskiä ja vitiligoa, mutta ei mitään muuta. En ymmärrä niistä lisäoireista, mitä pitäisi olla, että diagnoosi täyttyisi. Siksi juuri ahdistaa, kun vatsaan on tulossa lisää ja lisää läiskiä, kainalossa on myös kummallinen luomi, vasta tullut.

Tämä asia saa mut varmasti enemmän huolestumaan kuin mitä normaalisti, kun tuntuu, että esikoisen kanssa oli ensin pikkuisen huolissaan, sitten koko ajan ja sen jälkeen "kaikki" levisi käsiin. Mä olen jotenkin hysterisoitunut siitä.

Ap

Vierailija
7/7 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periytyy vallitsevana, joten jommalla kummalla melkein pakko olla. Siskon miehellä ja lapsella molemmilla nf. Sitähän on myös erittäin eritasoista.