Pitäkää ukkonne kotona Nesterallyn aikaan
Jyväskylä on aivan täyteen ammuttu näitä ralliääliöitä! Tietäisittepä miten täällä pannaan vierasta, ryypätään ja sikaillaan. koskee 95% kaikista kaksilahkeisita.
Kommentit (28)
Tämä nyt koskee vain niitä jotka ovat alunperin avioituneet jonkun juntin kanssa.
Onneks mun mies kuuluu siihen 5% sitten ilmeisesti. On ollut Jyväskylässä keskiviikosta saakka ja vasta maanantaina kotiutuu...
se 5% on se joukko kenellä on vaimot mukana
Tämä nyt koskee vain niitä jotka ovat alunperin avioituneet jonkun juntin kanssa.
Onneks mun mies kuuluu siihen 5% sitten ilmeisesti. On ollut Jyväskylässä keskiviikosta saakka ja vasta maanantaina kotiutuu...
se 5% on se joukko kenellä on vaimot mukana
Että miksi tällaiset keskustelut menee av:lla aina tähän: jotkut katkerat junttimorsiamet jostain Kontulasta yrittävät kovasti väittää, että KAIKKI miehet toimivat niinkuin heidän juntti-jamppansa.
Katsos, kun joillekin siellä ralleissa nyt esimerkiksi se ryyppäys ja rellestys ei ole pääasia.
Vie asiakkaita sinne joka vuosi. Ja on siellä pelkästään asiakkaitaan kestitsemässä. ei itse nauti hommasta yhtään.
Mun miehelle se on työmatka! Vie asiakkaita sinne joka vuosi. Ja on siellä pelkästään asiakkaitaan kestitsemässä. ei itse nauti hommasta yhtään.
kun ne rallit kiinnostavat oikeasti
Mun miehelle se on työmatka! Vie asiakkaita sinne joka vuosi. Ja on siellä pelkästään asiakkaitaan kestitsemässä. ei itse nauti hommasta yhtään.
tilanne nyt on vain tämä. Luotan mieheeni. Ei ole syytä epäillä muuta. Hän käy lukemattomia kertoja vuodessa työnsä puolesta edustamassa erilaisissa tapahtumissa. miksi tämä olisi eri asia?