Pitäkää ukkonne kotona Nesterallyn aikaan
Jyväskylä on aivan täyteen ammuttu näitä ralliääliöitä! Tietäisittepä miten täällä pannaan vierasta, ryypätään ja sikaillaan. koskee 95% kaikista kaksilahkeisita.
Kommentit (28)
ralli yksi vuoden kohokohdista. Mies lasten kanssa katsomassa ja minulla on vapaata! Illalla kamun kanssa baariin. :)
Siellä pikiksilläkö?
Raha vaihtaa omistajaa puskassa, mökillä tai hotellissa. Ihan miten vaan sovitaan.
Siellä pikiksilläkö?
Raha vaihtaa omistajaa puskassa, mökillä tai hotellissa. Ihan miten vaan sovitaan.
ihan hölmöä kuvitella, että rallit on se pahuuden keskittymä, jossa kunnon miehet sitten ykskaks pamahtavat huoriin.
Jos ovat mennäkseen, tekevät sen kyllä muuallakin missä vain vaimo(kkee)n silmä välttää.
Tämä nyt koskee vain niitä jotka ovat alunperin avioituneet jonkun juntin kanssa.
Onneks mun mies kuuluu siihen 5% sitten ilmeisesti. On ollut Jyväskylässä keskiviikosta saakka ja vasta maanantaina kotiutuu...
se 5% on se joukko kenellä on vaimot mukana
Tämä nyt koskee vain niitä jotka ovat alunperin avioituneet jonkun juntin kanssa.
Onneks mun mies kuuluu siihen 5% sitten ilmeisesti. On ollut Jyväskylässä keskiviikosta saakka ja vasta maanantaina kotiutuu...
se 5% on se joukko kenellä on vaimot mukana
Mies aikoi viettää sunnuntain äitinsä kanssa, joka siis asuu Jyväskylässä.
munkin mies lähti sinne tänä aamuna. Ruutupaita taisi olla päällä ja farkut, jos sellasen joku av-mamma pokaa, niin tuu kertoo pliis! Alan jo varuilta pakkailla mun ja lasten kamoja, jos vaikka tulee äkkilähtö kotoa kun mies palaa huomenna. (Jos siis palaa.)
Me asutaan Jyväskylässä, ja rallikanssa kulkee tässä talon lähelläkin vaikka kuinka. Voinko laskea miestä viemään roskat, riittääkö että on kännykkäyhteys koko ajan vai onko parempi että menen mukaan jotta voin häätää kaikki maksulliset naiset jotka matkalla yrittävät miestäni vietellä?
Äkkiäkös sitä kiksaisee siellä roskiskatoksessa, sinne ei täältä talosta näe :(
kunnon välineet niin ei tartte täällä kysellä. Jatkuva videoyhteys mieheen niin voit laittaa sen kauppaankin ja eiköhän jostain löydy siveysvöitä miehillekin. Tietty se voi kopeloida jotain naista maitohyllyn kulman takana, paras että kataiset siltä kädet.
Mun miehelle se on työmatka! Vie asiakkaita sinne joka vuosi. Ja on siellä pelkästään asiakkaitaan kestitsemässä. ei itse nauti hommasta yhtään.
tilanne nyt on vain tämä. Luotan mieheeni. Ei ole syytä epäillä muuta. Hän käy lukemattomia kertoja vuodessa työnsä puolesta edustamassa erilaisissa tapahtumissa. miksi tämä olisi eri asia?
Mikä noissa ralleissa mättää että se meno näissä asiakastilaisuuksissakin on niin kamalaa. Olen järjestnyt työkseni tapahtumia ja tilaisuuksia ja ralli on ainoa tilaisuus jossa 50-vuotiaatkin miehet oikeasti konttaavat Killerillä ja ördäävät ja puristelevat lateksipukuisia kisatyttöjä perseestä ja suunnilleen oksentelevat pöytään. Varmaan ihan kunnollisia asiakkuusjohtajia ja asiakkaat jotain projektipäälliköitä ja kunnollisia perheenisiä.
En kuitenkaan tosiaankaan väitä ettei ole kunnollisiakin porukoita ja päivällä meno pikiksillä on ihan ok, mutta sitten yössä ja just tuolla Killerillä se meno on ihan kammottavaa. Se iso enemmistö näkyy ja kuuluu.
Killerille mene!
se on kaukana oikeasta rallista.
Keskiviikkona RHCP:n keikalla ja sen jälkeen miehettömiä naisia iskivät vain känniääliöt joilla sormus sormessa. En aio ikinä enää parisuhteeseen...
Mun miehelle se on työmatka! Vie asiakkaita sinne joka vuosi. Ja on siellä pelkästään asiakkaitaan kestitsemässä. ei itse nauti hommasta yhtään.
tilanne nyt on vain tämä. Luotan mieheeni. Ei ole syytä epäillä muuta. Hän käy lukemattomia kertoja vuodessa työnsä puolesta edustamassa erilaisissa tapahtumissa. miksi tämä olisi eri asia?
Mikä noissa ralleissa mättää että se meno näissä asiakastilaisuuksissakin on niin kamalaa. Olen järjestnyt työkseni tapahtumia ja tilaisuuksia ja ralli on ainoa tilaisuus jossa 50-vuotiaatkin miehet oikeasti konttaavat Killerillä ja ördäävät ja puristelevat lateksipukuisia kisatyttöjä perseestä ja suunnilleen oksentelevat pöytään. Varmaan ihan kunnollisia asiakkuusjohtajia ja asiakkaat jotain projektipäälliköitä ja kunnollisia perheenisiä.
En kuitenkaan tosiaankaan väitä ettei ole kunnollisiakin porukoita ja päivällä meno pikiksillä on ihan ok, mutta sitten yössä ja just tuolla Killerillä se meno on ihan kammottavaa. Se iso enemmistö näkyy ja kuuluu.
asiakastilaisuudessa ja kyllä siellä se ralli on, minkä takia tullaan paikanpäälle. Sponssaavat erästä kuskia, joten liikutaan omialla autoilla tallin porukan mukana, käydään syömässä jne. Kukaan ei konttaa ja lapsiakin on ollut mukana.
ralli yksi vuoden kohokohdista. Mies lasten kanssa katsomassa ja minulla on vapaata! Illalla kamun kanssa baariin. :)
Mies lähtee joka vuosi rallin ajaksi Jyväskylään lasten kanssa ja minä saan olla ihan rauhassa yksin kotona.
Todella rentouttavaa.
tänne kaikki irtosuhteen tarpeessa olevat
mun mies onkin enemmän jääkiekkomiehiä kuin rallimiehiä
ovat yleensä kiinnostuneita ralleista.
ne jotka rellestävät kaupungilla ja vip-alueilla taas yleensä niitä jotka kuvittelevat viinan juonnin olevan yhtäkuin rallien katsominen