Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä tätä työpaikkaa!! Toinen päivä töissä loman

Vierailija
24.07.2012 |

jälkeen ja sama paska velloo edestakaisin, surkeat johtajat tylyttävät ihmisiä, joita on jo ennestään liian vähän, ilmapiiri on kauhea, aivan karseaa! ARGH! Muutama työpaikkahakemus on onneksi vetämässä.. En ole ikinä ollut tällaisessa työpaikassa, jossa on n-in huono ilmapiiri. Ihmisiä haukutaa, osa porukasta itkee, pikkupomot kuvittelevat itsestään vaikka mitä eikä edes tervehditä omia kollegoitaan. Huh

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
2/6 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin olen lomilta palannut intoa puhkuen mutta nyt pari uutta ihmistä on myrkyttänyt koko ilmapiirin ja työmotivaatio on tipotiessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten uuvut itse.

Vierailija
4/6 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintola-alalla, ikävä kuulla että joudut kärsimään tuollaista.

Vierailija
5/6 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös alalla ja olen vaihtanut duunipaikkoja 3 kertaa, sama paska joka paikassa vastassa. Eli kauhea kiire, työasioita yritetään painostaa tekemään kotonakin, tylytystä pomon taholta ei siksi että hän olisi ilkeä vaan koska hän on niin stressaantunut itse projektipaineista että siirtää asiakkaan hänelle lastaamaan paineen työntekijöille...

Alan olla sitä mieltä että jos tuota menoa ei kestä, ei riitä työpaikan vaihto vaan pitää vaihtaa alaa. Tai no jossain kunnan ATK-hommissa voi olla rennompaa mutta tuskin firmoissa. Mä olen itse kyllä oppinut sopeutumaan tilanteeseen. Pidän tiukasti rajani, ei YHTÄÄN ylitöitä, en vastaa puhelimeen enkä sähköpostiin lomilla, annan pomon hoputus- ja stressihöpinöiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Näin täällä on ihan siedettävää.

Vierailija
6/6 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vedinkin itseni siellä niin hienosti jonkinlaiseen loppuun, etten ole vieläkään siitä ihan kokonaan selvinnyt. Se vaan on jotain niin kamalaa viettää aidossa hlvetin esikartanossa iso osa päivästään, päivästä toiseen, viikosta toiseen. Pidä hyvää huolta itsestäsi ja paljon tsemppiä työnhakuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi