Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, millä huuliherpeksen saa nopeimmin pois?:/

Vierailija
03.08.2012 |

Eilen tuli ja nyt on jo kunnon rakkula:/ Niitä laastareita mulla on, mut niillä se kestää viikon:(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuliherpes on hulvattoman elämän "iloja"

Järkeä saa käyttää... Täytyy sanoa etten toivoisi omalle tyttöystävälleni.

Näitähän porukka jakelee toisilleen yhdessä kondylooman, tippurin jne.kanssa. Hepatiittikin on mukava tuliainen...

Niinpä, järkeä saa käyttää. HSV1-virustahan kantaa muistaakseni 90% ihmisistä Suomessa. Näin muistan lukeneeni, googlellahan se helposti löytyy, jos haluaa asian tarkistaa. Ja usea saa sen jo lapsena, kaikille kantajille tosin ei sitten rakkuloita puhkea.

Vierailija
22/23 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minula on ensinmäistä kertaa herpes enkä tiedä miten se paranisi nopeiten apteekissa sanottiin että hunaja auttaisi mutta minulla ei ole auttanu sipuli auttoi vähän ja myöskin minulla on lääke kuuri joka kestään viikon mutta en tiedä milla saisin noipeammi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä neuvoi aikoinaan, että siinä vaiheessa jo kun alkaa kutisemaan niin pumpulitikulla hieroo kunnolla muutamaan kertaan vetyperoksidia siihen niin, että vaahtoaa. Ei kuulemma tule edes rakkulaa.

En usko, että tuossa rakkulavaiheessa enää saa oikein mitenkään nopeutettua parantumista! Olen kokeillut kaikki mahdolliset laastarit, voiteet sun muut. Valitettavasti se tulee minulle useamman kerran vuodessa :(

Minulla myös monesti vuodessa nyt jo 4 kerta