Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, millä huuliherpeksen saa nopeimmin pois?:/

Vierailija
03.08.2012 |

Eilen tuli ja nyt on jo kunnon rakkula:/ Niitä laastareita mulla on, mut niillä se kestää viikon:(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tarttui huuliherpes ensi kertaa 5-vuotiaana äidiltäni ja muistan vieläkin ensi kerran hyvin tarkkaan (nyt 22-vuotias) koska se oli jotain ihan kamalaa, lapsella kun nuo oireet ovat yleensä pahemmat. Minulla turposi kaikki ikenet ja niistä tuli verta, sekä ne oli mahdottoman kipeät ja molemmat suupielet oli rakkulalla niin ettei voinut suuta avata lähes lainkaan. Sen jälkeen niitä tuli aina silloin tällöin flunssan yhteydessä (teininä lähes joka flunssan kanssa, varmaan johtuen siitä että teininä sitä stressasi kaikesta :D). Kokeillut olen vaikka sun mitä ja mikään tähän mennessä ei ole toiminut niin hyvin kuin hammastahna (hunaja ja teepuuöljy ei ole vielä ollut kokeilussa mutta jos tulee uudemman kerran niin testaan niitäkin). Mutta siis tähän asti hammastahna on ollut paras, nuo voiteet apteekista kun ei toimi oikein mitenkään kun rakkula on jo puhjennut ja minulla tuppaa rakkulat ilmestymään yön aikana ilman mitään kihelmöintiä. Eli hammastahnaa huuleen heti rakkuloiden esi asteella, jonka jälkeen rakkulat tulee nopeasti esiin, sitten puhkaisen ne (mutta varon että rakkuloiden nestettä ei missään nimessä pääse muualle, eli paperi kourassa samaan aikaan) ja uudelleen hammastahnaa päälle, lähtee nopeasti pois tällä tyylillä ja oireet kestää max 4-5vrk kun ilman mitään saattoi kestää viikosta kahteen.. 

Vierailija
2/23 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pikasen hoidon haluaa, niin voisi vaikka veitsellä puhkasta huuluherpeksen ja hieroa siihen valkosipulia (sattuu mutta toimii)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja edullinen keino on myös apteekista saatava Abilar-voide. Toimii hyvin ja paranee nopeammin kuin asikloviirilla.

Vierailija
4/23 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhkase ja hiero valkosipulii toimii aina (mutta sattuu aivan saatanasti)

Vierailija
5/23 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen hunajaa monta kertaa päivässä.

Vierailija
6/23 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te muut, onko teillä huuliherpeksen aikana lämpöä, päänsärkyä, ruvonnut imusolmuke ja sumeat silmät tai mutia silmäoireita? Mulla on joka kerta.

Vierailija
7/23 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 13:06"]

HAAHAAAA

[/quote]

Arvaa mitä? Oot säälittävä idiootti!

Vierailija
8/23 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammastahnaa reilu kerros siihen aina kun olet poissa ihmisten ilmoilta, myös yöksi. Kuivattaa nopeasti.

Vierailija
9/23 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri hiljattain ammattilaissivuilta ihan asiallisesta tutkimuksesta, jonka tulosten mukaan HUNAJALLA herpesrakkula hävisi nopeammin kuin markkinoiden johtavalla herpeslääkkeellä. Oli kyse ihan useammasta vuorokaudesta, suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
10/23 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edistää parantumista. Itse en ymmärrä, miksei näitä saa reseptivapaana. Itsellä aina kaapissa varalla näitä alsokviria runsaasti sisältäviä pillereitä, ja sellaisen kun nappaa ensi oireiden ilmaantuessa naamaan, niin eipä nouse edes kunnon rakkulaa. Vuosiin en ole enää huuliherpeksestä kärsinyt. - Hae heti resepti ja kävele apteekin kautta kotiin; vaikuttaa nopeasti!

Vierailija
11/23 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeä saa käyttää... Täytyy sanoa etten toivoisi omalle tyttöystävälleni.

Näitähän porukka jakelee toisilleen yhdessä kondylooman, tippurin jne.kanssa. Hepatiittikin on mukava tuliainen...

Vierailija
12/23 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuliherpes, eli yskänrokko on IHAN eri kuin herpes alapäässä. Ei sen saamiseen seksi liity mitenkään gaad:/ Olen saanut sen vauvana kun äiti pusutteli minua eikä tajunnut varoa huulirakkulaansa. Ei se tule kuin pari kertaa vuodessa, mutta ärsyttävähän se on.

Vierailija
13/23 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuliherpes on hulvattoman elämän "iloja" Järkeä saa käyttää... Täytyy sanoa etten toivoisi omalle tyttöystävälleni.

Enkä siis ollut hyväksikäytetty tai vastaava.

Suudellutkin olen vain omaa miestäni.

Vierailija
14/23 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuliherpes on hulvattoman elämän "iloja" Järkeä saa käyttää... Täytyy sanoa etten toivoisi omalle tyttöystävälleni.

Enkä siis ollut hyväksikäytetty tai vastaava.

Suudellutkin olen vain omaa miestäni.

Vierailija
15/23 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekeista?

Vierailija
16/23 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä neuvoi aikoinaan, että siinä vaiheessa jo kun alkaa kutisemaan niin pumpulitikulla hieroo kunnolla muutamaan kertaan vetyperoksidia siihen niin, että vaahtoaa. Ei kuulemma tule edes rakkulaa.

En usko, että tuossa rakkulavaiheessa enää saa oikein mitenkään nopeutettua parantumista! Olen kokeillut kaikki mahdolliset laastarit, voiteet sun muut. Valitettavasti se tulee minulle useamman kerran vuodessa :(

Vierailija
17/23 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/23 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeä saa käyttää... Täytyy sanoa etten toivoisi omalle tyttöystävälleni.

Näitähän porukka jakelee toisilleen yhdessä kondylooman, tippurin jne.kanssa. Hepatiittikin on mukava tuliainen...

No, huuliherpes on ihan eri juttu kuin sukupuolitautiherpes. Ja tiedoksi sinullekin, sinäkin kannat kyseistä virusta, kuten meistä lähes kaikki. Toisille se aktivoituu, toisille ei. Ja huuliherpeskin voi rakkuloitua häpyhuuliin tai vaikka polvitaipeeseen, niin kuin kävi työkaverilleni. Useimmiten tietysti huuleen.

Vierailija
19/23 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkulavaiheessa vaikka sinne sukupuolielimiin, jos nyt niin hölmö on et sillon suuseksiä harrastaisi. Se voi tarttua myös silmään, yms. MUTTA SE EI TARTU SEKSIN KAUTTA. Ja puhun edelleen tästä tyypin herpeksestä joka on vain HUULESSA. Itse sain sen äidiltä, joka pusutteli minua rakkula suussa. Siten se voi tarttua. Ei seksissä. Gaad miten ihmiset on tietämättömiä!

http://zovirax.fi/ukk/kysymyksia_ja_vastauksia/miten_huuliherpes_tarttu…

Ihan tuosta voi lukea tämän asian...

Vierailija
20/23 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä palstalta bongasin l-lysiinin. Itselleni on toiminut.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1486167/herpes_ja_ll…

Itse tilasin tuota ketjussa mainittua tuotetta http://www.iherb.com/Source-Naturals-L-Lysine-1-000-mg-100-Tablets/1248…

Ei kyllä sinulle ehdi tähän hätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan