Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että minä joskus vihaan poikalasten äitejä,

Vierailija
03.08.2012 |

Jotka ei hoida omaa kasvatustyötään kunnolla ja sen tuloksena me vaimot joudumme opettamaan miehillemme kaikki kotitaloustyöt aivan alusta lähtien. Mikä teitä naisia oikein vaivaa? Vihaatteko te toisia naisia todella näin paljon!

Minäkin mieluusti olisin miehelleni se romanttinen ja seksikäs vaimo, enkä kotitalousopettaja tai pahimmillaan äiti! Hävetkää?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko alkaa työstää vaikka terapiassa alkajaisiksi terveempää anoppisuhdetta.

Vierailija
22/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika/mies joka kasvanut äidin kanssa, niistä usein tulee hiukan avuttomia ja ns rassukoita, jotka ei välttämättä osaa ns miesten hommia. Äidit usein tykkää hemmotella poikalapsia varsinkin jos ei isää ole lapsen elämässä.

Vain harva varmasti vain isänsä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää vähäsen myös sellainen valintakysysmys ? että millaisen Miehen olet valinnut , ihan ite ...

Mutta mehän emme elä sellaisessa emmehän? Elämässä on erilaisia tilanteita ja erilaisia vaatimuksia sen mukaan. Tähän saakka kotityöt on jaettu näennäisesti tasan, mutta lähinnä jako meni sen mukaan mitä mies osasi jo valmiiksi, ts imurointi, tiskaus jne. Nyt onkin käsillä tilanne, että odotan toista lastamme ja jouduin totaaliseen vuodelepoon, enkä voi muuta kun organisoida sohvalta käsin, en siis tehdä mitään, tai sitten on edessä sairaalalepo.

Nyt kun miehen pitäis sitten ihan itse itsenäisesti ja oma-aloitteisesti osata hoitaa kotia, niin voi hyvän tähden, eihän siitä tule mitään! Ihan yksinkertaiset siisteyteen ja järjestykseen kuuluvat asiat on ihan retuperällä! Miten ihmeessä me naiset noin yleensä ottaen AINA osaamme nämä, mutta miehillä se tekee aina vaikeaa? Tekisi mieli soittaa anopille ja sanoa, että tulee nytkin joko passaamaan tai vaihtoehtoisesti opettamaan ne asiat, jotka aikoinaan jäi opettamatta. Miehen perheessä isä ei näitä asioita osaa sitä vähää, joten hänelle ei voi vastuuta tästä asiasta sälyttää.

Turha myös sanoa, että nyt voi hetken olla rennommin ja ei pidä stressata siivouksesta tms, koska laskettuunaikaan on vielä kolme kuukautta, ei arjen on kyllä rullattava ihan täysillä tai muuten minulla on vauvan syntymän jälkeen kaatopaikallinen pyykkiä ja suursiivous edessä.

Ap

Vierailija
24/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika/mies joka kasvanut äidin kanssa, niistä usein tulee hiukan avuttomia ja ns rassukoita, jotka ei välttämättä osaa ns miesten hommia. Äidit usein tykkää hemmotella poikalapsia varsinkin jos ei isää ole lapsen elämässä.

Vierailija
25/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mietinnässä todella on jaksanko häntä enää yhtään. Tekee kaiken jos vaikka käsken pyyhkimään perseenikin hän tekee sen. Olen sanonut hänelle, ettei olisi niin tossukka, mutta se on kai hänen luonteensa.

Hän kyllä tekee kotitöitä ja on hella ja huomaavainen. Ehkä liiankin kiltti. Kaipaan enemmän ronskia käytöstä. Osaisi välillä pistää vastaan.

Hänellä ei ole mielikuvitusta, ei oikein osaa yllättää missään asioissa. Kun hän vei treffeille, tiesin tarkalleen mitä hän tekisi ja se oli suuri pettymys.

Mietin jaksanko niin yksinkertaisita ja lällyä miestä? Saa nähdä.

Vierailija
26/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko alkaa työstää vaikka terapiassa alkajaisiksi terveempää anoppisuhdetta.

Siis minun pitää mennä terapiaan, kun miehelle ei ole opetettu perusasioita kodinhoidosta? :D Miten tyypillistä av:n kyökkipsykologiaa!

Ap

Vierailija
27/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää vähäsen myös sellainen valintakysysmys ? että millaisen Miehen olet valinnut , ihan ite ...

Mutta mehän emme elä sellaisessa emmehän? Elämässä on erilaisia tilanteita ja erilaisia vaatimuksia sen mukaan. Tähän saakka kotityöt on jaettu näennäisesti tasan, mutta lähinnä jako meni sen mukaan mitä mies osasi jo valmiiksi, ts imurointi, tiskaus jne. Nyt onkin käsillä tilanne, että odotan toista lastamme ja jouduin totaaliseen vuodelepoon, enkä voi muuta kun organisoida sohvalta käsin, en siis tehdä mitään, tai sitten on edessä sairaalalepo.

Nyt kun miehen pitäis sitten ihan itse itsenäisesti ja oma-aloitteisesti osata hoitaa kotia, niin voi hyvän tähden, eihän siitä tule mitään! Ihan yksinkertaiset siisteyteen ja järjestykseen kuuluvat asiat on ihan retuperällä! Miten ihmeessä me naiset noin yleensä ottaen AINA osaamme nämä, mutta miehillä se tekee aina vaikeaa? Tekisi mieli soittaa anopille ja sanoa, että tulee nytkin joko passaamaan tai vaihtoehtoisesti opettamaan ne asiat, jotka aikoinaan jäi opettamatta. Miehen perheessä isä ei näitä asioita osaa sitä vähää, joten hänelle ei voi vastuuta tästä asiasta sälyttää.

Turha myös sanoa, että nyt voi hetken olla rennommin ja ei pidä stressata siivouksesta tms, koska laskettuunaikaan on vielä kolme kuukautta, ei arjen on kyllä rullattava ihan täysillä tai muuten minulla on vauvan syntymän jälkeen kaatopaikallinen pyykkiä ja suursiivous edessä.

Ap

pelkästään maailmassa, jossa naiset aina osaa ja miehet ei. Ihan oikeasti, noita-akat saavat sen, mitä jäljelle jää kun hyvät on jaettu.

Vierailija
28/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä miehesi ei osaa tehdä.

Vierailija
29/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

pelkästään maailmassa, jossa naiset aina osaa ja miehet ei. Ihan oikeasti, noita-akat saavat sen, mitä jäljelle jää kun hyvät on jaettu.

Kerro nyt toki vähän enemmän mitä ajat takaa, tuommoiset piilovihjailut on omituisten itserakkaiden ihmisten heiniä. Sinulla selvästi on kasa oletuksia minusta ihmisenä, vaimona ja varmaan äitinäkin, mutta mikään aloituksessa ei voi pitää paikkaansa. Ei ainakaan se, että poikalapsia opetetaan ihan yleisesti paljon vähemmän kotitöihin kun tyttöjä! Oliko se sinulle ihan tosi uutinen?

Ap

Vierailija
30/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen naisen syliin... Kuulostat pirttihirmulta. Kannattaa myös muistaa, että jos mies tekee eri tavalla kuin sinä, ei se välttämättä tarkoita sitä, että hän tekee väärin.

Aika koville joutuu miehesi, jos hänellä on edessä kolmen kuukauden urakka vastata huushollauksesta täysin (töittensä lisäksi vielä?). Ja sinä marmatat sohvalta käsin. Huh ei käy kateeksi. Eikä tee hyvää teidän parisuhteelle.

Palkatkaa siivooja tekemään viikkosiivous!!!

Ap

Vierailija
31/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niillä laikimuksilla isätkin...

on paljon suurempi vaikutus kuin äidin opeilla.

Äidit eivät yksin pysty poikiaan kotitöihin opettamaan.

Taitoja voivat opettaa, mutta asennekasvatus lähtee isästä.

Naisia on toki paljon helpompi haukkua ja arvostella huonoiksi kasvattajiksi kuin miehiä.

Vierailija
32/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tyttölapsia opetetaan paljon vähemmän korjaamaan autoja ja ruohonleikkureita, vaihtamaan lamppuja tai autonrenkaita, avaamaan tukkeutuneita viemäreitä, remontoimaan asuntoa, maalaamaan, sahaamaan, nikkaroimaan, pilkkomaan polttopuita jne. kuin poikalapsia.

Kerro nyt toki vähän enemmän mitä ajat takaa, Ei ainakaan se, että poikalapsia opetetaan ihan yleisesti paljon vähemmän kotitöihin kun tyttöjä! Oliko se sinulle ihan tosi uutinen?

Ap

Vierailija
33/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä terapiassa voivit mm. käsitellä seuraavia asioita:

Miksi vaadit naisilta kasvatustyötä, mutta et ole maininnut kyseisten miesten isiltä mitään? Mitä tämä vaatimus vain naisille kertookaan omasta naiskuvastasi. Käytännössähän sinä olet sitä samaa, kuin mitä passaava anoppi. et edellytä mieheiltä (niiltä isiltä) mitään, ainoastaan naisilta.

Toiseksi, miksi otat sellaisen kumppanin, joka ei sinua miellytä. Onko tarepeenasi olla täydellinen osaava nainen joka voi halveksia taitamattomampaa miestä?

Miksi edellytät, että naiset ylipäätänsä osaavat ne kotitaloustyöt?

Kodinhoito ei ole ydinfysiikkaa. Itselleni ei mitään taitoja opetettu kotona, kotitaloutta en saanut koulussa kun juuri sinä vuonna asuttiin ulkomailla. oainasin kirjastosta muutaman niksikirjan, peruskoulun kotitalouden opuksen ja noin 2kk osasin hoitaa kaikkia asiat. todennäköisesti miehesi yöt eivät sinulle kelpaa, koska ne täytyy tehdä juuri siten kuin sinä haluat.

Siis minun pitää mennä terapiaan, kun miehelle ei ole opetettu perusasioita kodinhoidosta? :D Miten tyypillistä av:n kyökkipsykologiaa!

Ap

Vierailija
34/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran ne kotitaloustöiden osaaminen on niin tärkeää. Elämä on valintoja!

Ap

Kerro nyt toki vähän enemmän mitä ajat takaa, tuommoiset piilovihjailut on omituisten itserakkaiden ihmisten heiniä. Sinulla selvästi on kasa oletuksia minusta ihmisenä, vaimona ja varmaan äitinäkin, mutta mikään aloituksessa ei voi pitää paikkaansa. Ei ainakaan se, että poikalapsia opetetaan ihan yleisesti paljon vähemmän kotitöihin kun tyttöjä! Oliko se sinulle ihan tosi uutinen?

Ap

Vierailija
35/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tyttölapsia opetetaan paljon vähemmän korjaamaan autoja ja ruohonleikkureita, vaihtamaan lamppuja tai autonrenkaita, avaamaan tukkeutuneita viemäreitä, remontoimaan asuntoa, maalaamaan, sahaamaan, nikkaroimaan, pilkkomaan polttopuita jne. kuin poikalapsia.

Kerro nyt toki vähän enemmän mitä ajat takaa, Ei ainakaan se, että poikalapsia opetetaan ihan yleisesti paljon vähemmän kotitöihin kun tyttöjä! Oliko se sinulle ihan tosi uutinen?

Ap

Että meillä on työsuhdeauto täydellä autoedulla, eli mitään autonkorjauksia ei ole olemassakaan. Lisäksi asumme kerrostalossa, eli nikkaroinnit ja puiden pilkkomiset lähinnä naurattaa. Sen lisäksi minä olen meidän perheen insinööri, joten remontit ja suunnittelun hoidan kyllä ihan ilman miehen apua. Oliko vielä joku asia mitä miehen pitäisi tehdä, ettei vaan voisi vaatia kotitöitä?

Seuraavalle kommentoijalle: Ihanko tosi perhe tarvitsee ulkopuolisen siivoojan heti kun äiti on hetken poissa pelistä? :D Ei sillä miehellä ihan tosi niin vaativa työ ole, ettei kotia voisi hoitaa sen lisäksi. Sitä samaa minä ja lukemattomat muut naiset tekevät päivittäin.

Jollekin toiselle: Tämä ei totta tosiaan tee hyvää parisuhteelle, mutta minun nalkutus ei kyllä ole se syy. On aivan luonnotonta joutua makaamaan kuukausia paikallaan pystymättä ottaa osaa mihinkään. Jos joku tässä hajoaa niin se olen minä, ei mies kotitöihin.

Ap

Vierailija
36/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös eri perheiden, nykyään taitaa olla niin että kaikille lapsille opetetaan kotitöitä, tai sitten ei edes tytöille. Päättelen näin alle kolmekymppisen veljeni tyttöystävistä, asui yhdessä yhden tytön kanssa, ja itse joutui tekemään lähes kaikki kotityöt, tyttö ei osannut kämppää siivota ilman veljeni apua.

Aina on ollut, ja tulee olemaan niitä äitejä jotka passaa niin lapsille kuin miehellekin kaikki valmiiksi nokan eteen.

Meilläkin äidillä vähän sitä vikaa, ei jaksanut komentaa aina kakaroita tekemään. Minä kyllä tein aina joskus pyytämättä koulun jälkeen kun olin yksin kotona. Kun olin jo muuttanut kotoa pois ja tulin käymään, laitoin pikkuveljeni pesemään vessan, ym. Ja isä komensi pikkuveljeni usein tiskaamaan. Varmasti osaa velipoika nyt pitää kämppänsä siistinä.

Itselläni on kaksi pientä poikaa, ja opetan heille varmasti kotityöt, eivät ole sitten aikanaan jonkun uusavuttoman hempukan armoilla.

Vierailija
37/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinusta tulee tästä syystä nalkuttava otus ja ulkompuolista palkkaustakaan et hyväksy, niin teillä on teidän lastenne takia vain eron mahdollisuus. lapsille ei tee hyvää, että vihaat miehiä ja kaikkia naisia, joilla on poikia.

Ap

Että meillä on työsuhdeauto täydellä autoedulla, eli mitään autonkorjauksia ei ole olemassakaan. Lisäksi asumme kerrostalossa, eli nikkaroinnit ja puiden pilkkomiset lähinnä naurattaa. Sen lisäksi minä olen meidän perheen insinööri, joten remontit ja suunnittelun hoidan kyllä ihan ilman miehen apua. Oliko vielä joku asia mitä miehen pitäisi tehdä, ettei vaan voisi vaatia kotitöitä?

Seuraavalle kommentoijalle: Ihanko tosi perhe tarvitsee ulkopuolisen siivoojan heti kun äiti on hetken poissa pelistä? :D Ei sillä miehellä ihan tosi niin vaativa työ ole, ettei kotia voisi hoitaa sen lisäksi. Sitä samaa minä ja lukemattomat muut naiset tekevät päivittäin.

Jollekin toiselle: Tämä ei totta tosiaan tee hyvää parisuhteelle, mutta minun nalkutus ei kyllä ole se syy. On aivan luonnotonta joutua makaamaan kuukausia paikallaan pystymättä ottaa osaa mihinkään. Jos joku tässä hajoaa niin se olen minä, ei mies kotitöihin.

Ap

Vierailija
38/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita rauhoittua! Miehesi etsii muuten kohta helpompaa ja miellyttävämpää seuraa.

Kuulostat kauhean vaikealta ihmiseltä. Mikään ei tunnun olevan hyvin. Neuvot eivät kelpaa ja suhtaudut alentavasti muihin. Pidätkö itseäsi jotenkin muita parempana ihmisenä? Muut eivät ymmärrä asioita, sinä ymmärrät. Muut eivät osaa, sinä osaat. Muut eivät tajua, sinä tajuat. Kanssasi mahtaa olla raskasta elää.

Vierailija
39/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekisi monesti mieli ottaa koivusta risu ja huitoa noita röyhkeitä poikalapsia oikein olan takaa. Luulevat omistavansa maapallon.

Vierailija
40/75 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kantanut kaiken valmiina eteen? Ja sitten päättänyt tehdä sne kanssa vielä lapsia? Useamman vielä kaiken huipuksi.

Selkeästi on anopilla jäänyt jotain hoitamatta, mutta mitäs jos sinä olisit hieman aiemmin ottanut ukkosi kanssa puheeksi sen, millaisena haluat kämpän säilyvän ja miten saiat hoidetaan... Vaikka ENNEN kuin hankitte lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi