Paljonko teidän käsilaukut on maksanut?
Etin just uutta laukkua itselleni, en todellakaan ole mikään laukkufriikki, mulla on ehkä kaksi käsilaukkua, toinen marimekko ja toinen esprit, ja oon luullut että ne on "laadukkaita". Ehkä joo, mutta ainakin ne on ollut tosi halpoja verrattuna kaikkien nettikauppojen laukkuvalikoimiin...
Te joilla yli 100 euron laukku, ettekö te pelkää, että ne pöllitään helpommin kuin prisman veskat? Ja siinä rytäkässä mulla menis ainakin paljon arvokkaampaa hukkaan kuin käsilaukku, jos kortit, puhelin ja avaimet pöllittäisiin laukun mukana.
Kommentit (23)
Vuitton maksoin vähän päälle 700€.
Jos sen joku pöllii niin turpaan tulee.
hinta 200-400 euroa. Joo tiedän, ihan liikaa. Kertynyt vuosien varrella. En tosiaan pelkää että varastetaan, pääkaupunkiseudulla ainakin noi nyt on tollasia kohtuuhintaisia käyttölaukkuja. Yli 1000 laukku on mielestäni vasta kallis. Silloin saattaisin pelätä että menee rikki tai likaantuu.
En pelkää että varastetaan, enkä muutenkaan varo. Ei kannata ostaa liian kallista laukkua, käyttöä varten se on.
Kädestä kadulla?
Ei kyllä ole tullut moinen mieleenikään, vaikka yksi tonnin veska onkin.
on ihan muutaman kympin laukusta vajaan 900€ laukkuun välillä hintaskaala enkä ole mikään hurja laukkufriikki. En pelkää että varastetaan.
Laukkuni ei huuda merkkiään kaukaa, vain vetskarin vetimessä ja niiteissä on logo, niin että eiköhän veskani saa olla ihan turvassa, kun kadulla kulkee niin paljon julkivuittoneitakin.
Valitsin tarkkaan sellaisen mitä käytän pitempään, en todellakaan aio laittaa toista tuommoista summaa laukkuun pitkään aikaan. En pelkää, että laukkua varastetaan ainakaan laukun takia, sisällön takia kylläkin ja siksi pidän laukusta huolta joka hetki.
Pienempi hinta 15€ ostettu n.8 vuotta sitten
Isompi hinta 18,90€ tms. ostettu n.3 vuotta sitten
Muuten käytän paria merkkilaukkua. Toinen on nahkainen, johon mahtuu kannettava ja mappi. Maksoi 200 euroa. Toinen on myös nahkaa ja se onkin huomiota herättävän kaunis käsilaukku. Maksoi 300 euroa. En tiedä, että johtuuko päiden kääntyminen kadulla itse 300 euron laukusta vaiko sen hinnasta.
En ole siis laukkufriikki. Mielestäni 200-300:lla saa hyvän laukun, joka kelpaa myös työhön ja vapaa-ajan siisteihin menoihin.
$18 DKNY, en osta merkkia vaan mallia josta pidan eika siina saa olla mitaan krusidullia.
Pidän niistä hyvää huolta. En pelkää varkaita.
samaa hinta- ja laatusuhdetta laukkusi kanssa? Kymppitonnin kello jne.?
'
panostaa asusteisiin ja pukeutua halvemmin? Kun monissa muotioppaissa panostetaan että panosta asusteisiin.
' panostaa asusteisiin ja pukeutua halvemmin? Kun monissa muotioppaissa panostetaan että panosta asusteisiin.
jos on guessin laukku niin pitää pukeutua guessiin ja jos vuittonin laukku niin pitää pukeutua vuittoniin vai? Saako edes merkkiä vaihtaa?
t:20
En pelkää varkaita. Haluan käyttää juuri sellaisa laukkuja joista pidän. En jaksa tuhlata elämääni pelkäämällä käsilaukkuvarkaita. Tuolla logiikalla en kantaisi lompakkoanikaan mukanani.
Jos laukku varastetaan, surkuttelen hetken ja otan toisen käyttöön. Tietysti pidän niistä huolta parhaani mukaan.
olisiko ollut 86e?
Sitten löytyy Marimekon olkalaukku, n. 90e ja Longchampin olkalaukku vähän päälle 100e.
Inhoan laukkuja, enkä halua kanniskella mitään mukana ja kädet pitää olla vapaana = reppu.
hinnat ovat 3 eur, 10 eur, 20 eur ja yksi taisi maksaa jotain vitosen.
En kehtaa aina uutta heti miehelle näyttääkkään. Täytyy tunnustautua laukkufriikiksi... Mulla on useampi tonnon laukku ja vielä useampi 500-800€ maksanut. Viimeison aivan ihana Michael Korsin, joka tuntui edulliselta kun maksoi 418€. Ostin kyllä alkukesästä pienen kesälaukun joka maksoi muistaakseni 85 €. Sitä olen käyttänyt kesällä eniten. Säästän laukut ja annan aikanaan tyttärelleni, nyt 14-vuotias.
En pelkää varastamista, pidän laukuista hyvää huolta ja säilytän arvokkaimmat pussissa.