Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKÄ OIKEUS MIEHELLÄ ON PÄÄTTÄÄ ETTEI OLEKAAN ENÄÄ KIVA LEIKKIÄ PERHETTÄ!!??!???

Vierailija
25.11.2005 |

Että onkin kivempi mennä kavereiden kanssa, ryypätä, tehdä mitä haluaa, naida naisia, olla välittämättä lapsistaan ja lapsiensa äidistä?? Sanoa perheelle että hei, voisitteko muuttaa pois? Että sori vaan, ei jaksa enää tätä perhe-elämää?

Mulle kävi näin. Miten pääsen tästä katkeruudesta yli??? Kun tuntuu että se SYÖ MUA SISÄLTÄ!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti miestäsi ja oikeasti analysoi minkälainen tyyppi se on ja miksi siihen ihastuit. noita miehiä on maailma väärällään ja myös naisia jotka heihin ihastuvat. Tämä on kurjaa luettavaa mutta se on totuus :((( itse olen vierestä katsellut kun sukulaisen vaimon pojalla on 4 lasta kaikki eri äideille ja nämä äidit ympäri suomea. ja jokainen nainen huokailee vieläkin tän arton perään. Voi perkele että ottaa päähän se mies mutta toisaalta mietin miksi ne naiset on sen sänkyynsä ottaneet.

Vierailija
2/5 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti elämästäsi ja tee siitä hyvä. Älä nyt hyvänen aika pilaa omaa elämääsi vain siksi että mies pilaa omaansa. Ota etäisyyttä mieheen, henkistä sellaista. Sinun on vain opittava olla ottamatta itseesi kaiken sen mitä miehesi sanoo tai tekee. Päätä ettei mies voi vaikuttaa onneesi, tämä on aluksi vaikeaa mutta se on sinulle terve tapa saada oma elämäsi takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

n toimivan perheen ja muista että luuserius periytyy herkästi joten älä suotta pyöritä sitä ukkoa enää elämässäsi jotta lapsestasi tulisi enemmän vastuuta ottava!! t: 2

Vierailija
4/5 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä viehätti? Oletko niitä joiden miehissä täytyy olla " jännitystä" ja joille ei kiltit miehet kelpaa? Jos näin on niin älä ihmettele kohtaloasi.

Jos taas tuli täytenä yllätyksenä, keskustele ystäviesi kanssa. Näkivätkö he tämän tulevan? Usein ihminen on aika sokea omalle tilanteelleen. Mä olin ennen samanlainen, valitsin aina väärät miehet, mutta sitten onneksi sain joitain juttuja selvitettyä itseni kanssa, ja nyt on maailman ihanin mies ja sen kanssa ihana perhe-elämä.

Vierailija
5/5 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten älä ota sitten.

kuka tajuaa oikeasti olla lähtemättäkään vaikka mieli tekisi ja kuka oikeesti toteuttaa itsekkäät ajatuksensa. missä vaiheessa voisi taas oppi luottamaan? - ei missään.