Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoittelen tänne provoja. Haluatko kysyä jotakin? ;)

Vierailija
02.08.2012 |

VASTAAN

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, juuri olin aloittamassa provoa otsikolla "antakaa deittailuvinkkejä pedofiilille, joka omistaa huvilan"

Vierailija
22/29 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, juuri olin aloittamassa provoa otsikolla "antakaa deittailuvinkkejä pedofiilille, joka omistaa huvilan"

No voitsä sen silti tehä, jos tunnet suurta paloa aihetta kohtaan. Kyllä sillä nyt pari viestiä pitäis irrota!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelinkin, että no jopa on tyhmä nainen! Onneksi olikin vain provo!

Vierailija
24/29 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi kyssäri. Poistellaanko avauksiasi koskaan? Multa on vissiin poistettu sellainen "missä suomessa on lastenkoteja, lavoja, kirkkoja ym. jonne voin dumpata vauvani".

Vierailija
25/29 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yksi kyssäri. Poistellaanko avauksiasi koskaan? Multa on vissiin poistettu sellainen "missä suomessa on lastenkoteja, lavoja, kirkkoja ym. jonne voin dumpata vauvani".

Ei ainakaan niin, että olisin itse huomannut. Aiheeni eivät tosiaan yleensä ole kauhean rankkoja, lähinnä pikkuilkeitä ja arkisia =)

Mutta mitä suurempi häly, niin sen hauskempaa!

Vierailija
26/29 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, kävin kaupassa ostamassa rusinoita. ;) Tämä on yksi omista vanhoista lemppareistani, (vaikkei pitkin tai raivokkain, niitä en aio paljastaa, kun putkahtelevat vieläkin välillä ylös ;): <a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1397357/voisitko_ott…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1397357/voisitko_ott…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1397357/voisitko_ott…; Jotenkin huvitti itseäni niin kovasti!

Mä en kyl provosoitunut tuosta yhtään. Samantyylisiä aloituksia olen lukenut, mutta mua lähinnä säälittää aloittajan tyhmyys tuossa ja noissa muissa vastaavissa aloituksissa. Harvemmin edes vastaan niihin mitään.

Vierailija
27/29 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti jotkut naiset miettivät, onko miehellä tarpeeksi "hyvä" ammatti. Esim. tosi mukava ja fiksu kaverini aikoinaan tapasi tosi ihanan poliisin, mutta opistotason koulutettu mietitytti :o) Ja ihan tosissaan oli. Itse on korkeakoulutettu.

Eli sähkömiespohdinta olis ihan hyvin voinut olla totta.

Vierailija
28/29 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) kuinka monta aktiivista ketjua(eli ovat suurin piirtein koko ajan etusivulla) on ennätyksesi paäivän/parin aikana.

2)provoiletko muiden ketjuihin (selviin provoketjuihin tai muutat asiallisen ketjun vedätykseksi).

3) voitko paljastaa ketjun, joka oli niin överi ettet edes itse uskonut siihen, mutta joka lähti rullaamaan

4) tietävätkö ystäväsi IRL tästä harrastuksesta vai täysin oma yksityinen puolipervo harrastus?

Vierailija
29/29 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nimim. vainoharhainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan