Siis enkö osaa jakaa aikaani vai onko vanhustenhoidossa oikeasti kiire?
Olin töissä tänään 8h, ja en edes ehtinyt kunnolla perehtyä kaikkiin tarvittaviin seikkoihin.
meillä hoivakodissa ei ole erikseen sairaanhoitajan työaikaa, sh tehtävät on tehtävä muun ohessa. Onko muualla näin? jos joku kysyy esim. miten pekka voi , ihonkunto jne en pystyisi vastaamaan vaikka minun pitäisi vastata osastosta.
Olen tehnyt 16v sh töitä eikä missään ole ollut näin kiire...ja minä hölmö hakeuduin vanhustenhoitoon ajatuksella kiireetön hoito...
Kommentit (5)
jamassa meidän vanhusten hoito on? Itse en pysty sitä työtä tekemään. En vanhusten takia, vaan työolojen ja epäinhimillisyyden vuoksi. Opiskelijana minulle tiuskittiin, että et nyt vie ketään vessaan, sano sille, että sillä on vaippa. Siihen en pysty.
Tervetuloa Suomen vanhustenhuollon ja -hoidon todelliseen arkeen ja tilanteeseen.
Siellä vasta hurjaa onkin! Asiakkaat ovat täysin heitteillä. Saavat hoitoa, jos hoitaja ehtii käymään. Varsinkin suurissa kaupungeissa on tällainen ongelma.
jamassa meidän vanhusten hoito on? Itse en pysty sitä työtä tekemään. En vanhusten takia, vaan työolojen ja epäinhimillisyyden vuoksi. Opiskelijana minulle tiuskittiin, että et nyt vie ketään vessaan, sano sille, että sillä on vaippa. Siihen en pysty.
muttei siitäkään mitään tule, että yksi tuhertaa monta tuntia yhden potilaan kanssa ja loput hoitaa koko osaston yksin.
Arvostan todella vanhusten kanssa työskenteleviä.
Siitä pitäisi mielestäni saada parempaa palkkaakin.
Mutta ehdottomasti, kiitos sinulle että teet tärkeää työtä.