Kävin taas brassissa. On vaan niin hieno ja hygieeninen :)
Etuosaan jätin hieman, jotta ei näytä "pikkutytöltä" mutta muuten kaikki pois :)
Kommentit (11)
ensimmäinen kerta aina enemmän kun aikaa menee enemmän. Ainoa haittapuoli on se,että ennen kuin iho tottuu, sokerointi sattuu :(
miten se käytännössä tehdään. Kiitos jo etukäteen.
eli sellainen "köntillä" irroitetaan karvat.Vähän sama kuin gynekologilla kävisi mutta karvojen lähtö juurineen sattuu (joillain ei kuulemma satu)
tule kehtaamaan mennä ja olla siinä värkki paljaana ja joku sitä siinä sörkkii. Itse ajelen. Eikö teitä hävetä? Taidan olla liian ujo moiseen.
Kyllä mun mielestä siistiä pitää olla.
Itse sheivaan kaiken kalun juurelta häntäluulle. Vaikka seksielämä onkin jo jäänyt historiaan. Siitä tulee vaan mukava olo. Kuva on tuolla ketjussa missä miesten kuvia.
Mitä mieltä naiset tästä?
jos on raskaana? En siis ole ikinä käyny, mieli tekis kyllä.. Pitäiskö suosiolla odottaa ja mennä vasta raskauden jälkeen??
Eikö sulla tuu sisäänkasvavia karvoja ja näppyjä?
Ottaako ne tuossa myös reisillä kasvavat karvat?
myös limakalvoilta. Raskaana voi mennä, tuttavistani useammat ovat käyneet etenkin ennen synnytystä. Eihän se nolota kun on naiskosmetologi ja lähinnä jutustellaan ihan normaaleja :)
minulla samana iltana punoittaa mutta ei juuri muuta. Ensimmäisella kerralla tuli vähän näppyjä pariksi päiväksi.
Paljoko se maksaa?