Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään, joka olisi tykännyt koulun liikuntatunneista?

Vierailija
02.08.2012 |

Mä tunnen vain yhden naisen, jonka lempiaine koulussa oli liikunta. Nyt kolmekymppisenä tää nainen on wannabe-liikkuja, joka kyllä kiltisti maksaa kuntosalijäsenyyden vuodesta toiseen, muttei koskaan käy silleä. Kuvittelee vieläkin olevansa se luokan paras urheilija (kun joskus yläaste- ja lukioiässä pelasi joukkuepelejä) ja tietävänsä liikunnasta kaiken.

Mä sen sijaan inhosin koululiikuntaa yli kaiken, mutta heti lukiosta päästyäni aloitin vapaaehtoisesti liikkumisen ja treenaan vieläkin kuusi kertaa viikossa. Oon totaalisen koukussa :D

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi siitä, kun kukaan muu ei ikinä yrittänyt joukkuelajeissa mitään :D mä olin just se ärsyttävä dominoija (en kyllä ikinä pilkannut tms. ketään, olisin vaan halunnut pelata tosissaan).

Teininä harrastin tiettyä urheilua jkv tosissaan (en kyllä missään maajoukkuetasolla todellakaan).

Nyt olen 30 ja harrastan juoksua ja erästä joukkuelajia, jonka olen vasta aikuisena aloittanut. Liikun 3-7 kertaa viikossa. Olen hyvässä kunnossa. Rakastan liikuntaa enkä voisi kuvitella eläväni ilman sitä.

Vierailija
22/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ikinä ongelmia liikunnassa, ainoastaan suunnistusta ja lentopalloa inhosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään himoliikkuja, oikeestaan oon aika laiska. Mutta koulussa tykkäsin liikunnasta, kaikesta muusta paitsi jumpasta