Mitä USA:n tuliaisiksi innokkaalle leipurille?
Itse en hirveästi leivo, joten osaisiko joku auttaa. Onko olemassa jotain ainesosia, tarvikkeita tms. jotka ovat yleisiä Yhdysvalloissa, muita joista Suomesta ei saa tai saatavuus on heikko? Ja jotka voisivat olla kivoja tuliaisia leipomisesta ja ruoanlaitosta pitävälle.
Painorajoitus olisi n. kilon.
Kommentit (10)
Itse en hirveästi leivo, joten osaisiko joku auttaa. Onko olemassa jotain ainesosia, tarvikkeita tms. jotka ovat yleisiä Yhdysvalloissa, muita joista Suomesta ei saa tai saatavuus on heikko? Ja jotka voisivat olla kivoja tuliaisia leipomisesta ja ruoanlaitosta pitävälle. Painorajoitus olisi n. kilon.
se voi olla joku yllattavan yksinkertainen juttu.
Kakkumuotti voisi kelvata, Wilton on hyva merkki. Williams-Sonomastakin voi jotain loytya mutta mielestani kovin ylihinnoitettu.
Itse en hirveästi leivo, joten osaisiko joku auttaa. Onko olemassa jotain ainesosia, tarvikkeita tms. jotka ovat yleisiä Yhdysvalloissa, muita joista Suomesta ei saa tai saatavuus on heikko? Ja jotka voisivat olla kivoja tuliaisia leipomisesta ja ruoanlaitosta pitävälle. Painorajoitus olisi n. kilon.
se voi olla joku yllattavan yksinkertainen juttu.
Kakkumuotti voisi kelvata, Wilton on hyva merkki. Williams-Sonomastakin voi jotain loytya mutta mielestani kovin ylihinnoitettu.
helpolla saa. Tai jotain pitkään säilyviä elintarvikkeita.
Sieltä saa kaikkea mahdollista ruoanlaittoon ja leipomiseen. Parhaat löydöt olleet erilaiset pikkuleipämuotit, yhdenhengen annoskokoinen apple pie -muotti, hienot essut ja patalaput, pöytäliinat, kananmunaleikkuri joka leikkaa erilaisia paloja jne.
niin jenkkimitat, eli "cupit". Sain kaverilta New Yorkin tuliaisena maatuskanuken, jonka jokainen osa on mitta. Nyt ei tarvitse enää laskea ja tuskailla kun tekee jenkkiresepteillä ruokaa.
kakkujen koristeluvälineet on kyllä ihan eri luokkaa siellä kuin Suomessa.
Sitten voisi ostaa valmista Icingia,sitä saa Suomesta ihan joistain kaupoista. Käytännössä se on siis leivottavissa olevaa tomusokerimassaa. Jenkeistä sitä saa ihan joka ruokakaupasta, jossa on leivontatarvikkeita.
Mä tsekkaisin myös ihan kakun koristeet, strösselit, valmiit marsipaanit jne. Ja ihan muffinsivuoat jne.
Keittokirjat.
"Jotain tyypillistä jenkkiläistä" sanoi vain.
condenced milkiä