Aloitin tänään 1200 kalorin dieetin. Ilman herkkupäivää. Kuinkahan käy?
Paino 80 kg, pituutta 169 cm.
Niin ja ikää 30 v.
Tahdon laihtua ja todella sitoutua tähän.
Kommentit (7)
ottaa kiloklubi avuksi kalorien laskemisessa. Hyvin sun varmasti käy, jos kerran olet päättänyt onnistua! Mutta kannattaa sallia vaikka yhtenä päivänä viikossa vähän suuremmat kalorit, vaikka et varsinaista herkkupäivää pitäisikään. Itse syön su-to 1200 kaloria ja pe-la 1500 kaloria.
kokemusta herkuttomasta joka meni vallan hyvin. Tosin kalorimäärä oli 1500 joka päivä eli läheskään noin tiukka kuin sinulla.
opettele samalla syömään "oikein".
Sun tarttee kuitenkin osata tehdä syömises oikein koko loppuelämäs. Vain niin pysyt tuloksessasi.
Tosi tarkkaan saa syödä tuolla 1200 kcal et ei tule nälkä, mut se kyllä onnistuu. Kotona tuo toimii tosi hyvin, mutta heti jos olet reissussa tai joudut syömään kodin ulkopuolella, niin tulee ongelmia. Joko kalorit paukkuu yli tai sitten jää paha nälkä, joka taas helposti aiheuttaa sitten sortumista ja taas kalorit menee yli.
Mieti, että miten kestät sen, että joka päivä olet tiukalla dietillä. Miten kauan olet yleensä kestänyt? Auttaako sinun jaksamista se, että et herkuttele koskaan vai auttaisiko jaksamista se, että sanot itsellesi, että tänään en syö herkkua, mutta vaikka lauantaina saat suklaapatukan?
Tsemppiä laihdutukseen. Takapakkipäivät ei maailmaa kaada, kunhan on vaan suunta oikea.
kans pudottamaan painoa.Mutta teen sen kuten aina ennenkin,en laske kaloreita vaan muutan ruokatottumukset taas normaaliin.
Eli jätän kerman,voin ja sipsit muuten syön normaalisti mutta vähemmän.
Tällä tavalla paino on aina laskenut,hitaasti mutta varmasti.
1. Pv kalorit 600, 2. Pv kalorit 800, tänään 750
Mua kiinnostaa miloin elimistö siirtyy säästöliekille?
Kauanko alle 1000 kaloria/ pv voi jatkaa?
välillä tulee tiukka paikka eteen ja pientä sortumista voi olla, mutta älä lannistu. heti itteensä niskasta kiinni uudestaan.
itse olen 5+2 dieetillä (oikeesti kai on 6+1), eli 5 päivää laihdutan ja 2 päivää herkuttelen. ja liikunta 5-6 päivänä viikossa.