Oletko paljon netissä tai täällä palstalla työaikana?
Mulla on nyt mennyt jo pari viikkoa melkein vain surffaillessa kun muut lomalla, vaikka töitä olisi.
Kauhean huono omatunto tästä. Saakohan joku tän selville?
Kommentit (23)
käy tämmöisillä sivuille, enkä facebookissa.
Jotain iltalehteä saatan katsoa.
Asiantuntija tehtävissä
Useita tunteja päivässä. Nettikaupoissa ja av:lla sekä muilla keskustelupalstoilla pääasiassa. Joskus melkein nolottaa nostaa isoa palkkaa ja hengata sitten täällä. No, toisaalta olen kyllä tehokas ja asiani osaava työntekijä, kun minua tarvitaan.
on aikaa hengailla, vaikka kaupungilla yms. kunhan on tavoitettavissa sammuttamaan työmuurahaisten aiheuttamia tulipaloja. Ja suhteettoman korkea palkka se vain juoksee! Ammatinvalinta kysymys. hah hah...
asiantuntija tosiaan...oikeinkirjoitus ei ainakaan kuulu sun asiantuntemukseen :D
Nojoo, niinhän se on, että isossa osassa työpaikkoja ei ole paljoa tekemistä, varsinkaan kesäisin.
Olen kehittänyt todella pahan tavan hengata netissä, enkä välillä saa mitään aikaan. Toisaalta sitten teen työt yötä myöten ja deadline-paniikissa, mutta ehkä toisenlainen tapa olisi parempi.
Olen ajatellut että olen vain niin väsynyt etten saa mitään aikaan, mutta ehkä tämä velttoilu tosiaan väsyttää ja synnyttää kierteen. olen muutenkin päättänyt skarpata ja alkaa tehokkaammaksi, ihan itseni ja oman hyvinvointini takia, mutta ainakin tänään olen lipsahtanut takaisin vanhoille urille.
Taidan olla oikeasti nettiriippuvainen, mitenköhän tästä toipuisi? Ongelmana on vielä se, että oikeasti tarvitsen nettiä, sillä ammatilliset verkostoni ovat siellä (myös facebookissa) ja osana tehtäviäni on pysyä kärryillä siitä mitä puhutaan.
Mutta nyt on vain skarpattava ja taisteltava itselleen paremmat työtavat.