Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko paljon netissä tai täällä palstalla työaikana?

Vierailija
02.08.2012 |

Mulla on nyt mennyt jo pari viikkoa melkein vain surffaillessa kun muut lomalla, vaikka töitä olisi.

Kauhean huono omatunto tästä. Saakohan joku tän selville?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pitäiskö keksiä raflaavampi otsikko?

Vierailija
2/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin täällä ollut jo kolme viikkoa.. Tähän loma-aikaan täällä toimistolla on kunnon työtä ehkä tunti päivässä.

Ootko sä muuten huomannu kuinka tää vetelehtiminen väsyttää? Jotenkin tuntuu ettei ajatukset enää ihan toimi ja mieli on ihan lamaantunut. Hohhoijjaaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon joskus miettinyt seuraakohan työnantaja kauanko ja missä on netissä... mutkun on niin hiljasta ;)

Vierailija
4/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töitä ihan minimaalisesti ja varsinkaan näin kesällä tuskin sitäkään. Päivät menee netissä roikkuessa, kun työpaikalla ei hirveesti harrasteta mitään keskusteluja tai small talkia, että edes siitä piristyisi. Istutaan vaan omissa huoneissa. Mutta siis tuo on niin totta, että iltapäivällä on jo ihan lamaantunut, ihan kuin jossain huuruissa kävelisi.

Onneksi vaihdan pian työpaikkaa :)

Vierailija
5/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muutkin tuntee noin, enkä ehkä ookkaan ihan masentunu niinkun oon aatellu. Joo se on niin outo ja huono fiilis kun nousee työpöydän äärestä iltapäivällä ja tuntuu kun unessa kävelisi.

Onnea työpaikan vaihtoon, ite oon palaan opiskeluun, kaipaan todella paljon uranvaihtoa.:)

Vierailija
6/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten voin olla mammapalstalla työaikana niin paljon kun huvittaa, eikä kukaan kyttää :)

Vierailija
7/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä on sen verta hiljaisempaa ja muutenkin työ vähän eriluontoista, että on nytkin ollut netti auki koko päivän melkein, vaikka välissä teen kyllä töitäkin.

teen kotona töitä, mutta olen kunnalla töissä. oma kone ja netti siis, ei voi työnantaja tarkkailla netinkäyttöäni. tosin, työ on sen luontoista, että työ on hoidettava hyvin, muuten on pulasa..

Vierailija
8/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

surffata AV:lla kun työkaverit pyörivät ympärillä. Muuten saatan katsoa lyhyesti esim. iltalehden sivut. En kauaa.

Vierailija
9/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä työ vähän syklistä, ts kun tehdään kausikokouksiin matskua ei ehdi syödä välissä, sitten taas on vähän aikaa hiljaista, etenkin jos keskushenkilöillä on lomaa. Silloin hyvällä omallatunnolla surffaan täällä. Muiden aikojen kiire tasoittaa surffaukset normaaliksi. Saman verran muut käyvät sitten tupakalla ja käytäväjuoruavat

Vierailija
10/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhöni kuuluu tiedonhankintaa, jonka aloitan aina netissä. Lisäksi kirjoitan, ja kun aivoni väsyvät, lepuutan niitä muutaman minuutin datailulla. Töitä on kyllä kesälläkin ylitöiksi asti, hiljaista aikaa ei ole olemassakaan. En juo kahvia enkä tupakoi.

Vierailija
11/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tulee käytyä samoin facebookissa ja iltalehden sivuilla. Töitä kyllä riittääisi, mutta välillä on pakko relata.

Vierailija
12/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaaliaikana ei ole ylimääräistä aikaa. nyt olen lomalla.

Vierailija
13/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pph.

Vierailija
14/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sh osastolla. Hyvä kun ehtii koneelle tekemään kirjaukset potilaiden hoidosta. Olisikin joskus aikaa istua alas.

Vierailija
15/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole työpaikalla nettiä, ei tietokonettakaan.

Vierailija
16/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi.

Vierailija
17/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita tunteja päivässä. Nettikaupoissa ja av:lla sekä muilla keskustelupalstoilla pääasiassa. Joskus melkein nolottaa nostaa isoa palkkaa ja hengata sitten täällä. No, toisaalta olen kyllä tehokas ja asiani osaava työntekijä, kun minua tarvitaan.

Vierailija
18/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toisilla on aikaa vetelehtiä netissä ja siitä vielä maksetaankin. Miksette kehitä itsellenne jotain tekemistä? Toivottavasti firmoissa aletaan enemmän seuraamaan ihmisten nettikäyttäytymistä. Ei yhtään ihmetytä enää viimeaikojen irtisanomiset, kun porukka on tollasia vetelyksiä.

Vierailija
19/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita tunteja päivässä. Nettikaupoissa ja av:lla sekä muilla keskustelupalstoilla pääasiassa. Joskus melkein nolottaa nostaa isoa palkkaa ja hengata sitten täällä. No, toisaalta olen kyllä tehokas ja asiani osaava työntekijä, kun minua tarvitaan.

on aikaa hengailla, vaikka kaupungilla yms. kunhan on tavoitettavissa sammuttamaan työmuurahaisten aiheuttamia tulipaloja. Ja suhteettoman korkea palkka se vain juoksee! Ammatinvalinta kysymys. hah hah...

Vierailija
20/23 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneella ja sekin on tehtävä hyvin nopeasti. Onneksi on työ, jossa aina hiukan kiirettä, sillä turhautuisin muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi