Vaimo tuhlaa ihan liikaa kenkiin, käsilaukkuihin ja vaatteisiin, miten huomauttaa
ensin silleen nätisti vai otanko heti oman tilin itelleni ja palkalleni?
Kommentit (45)
Yhteinen tili? Wtf?! Omat tilit molemmille niin voi tehdä rahoillaan ihan mitä huvittaa. Sovitte vaan jonkun kristillisen tasajaon laskujen maksamiseen.
Itselläni on muutama käsilaukku, joista olen pulittanut melkein tonnin. Omilla rahoillani teen ihan mitä lystään pakollisten menojen jälkeen. Eihän siitä nyt mitään tule jos aikuiset ihmiset joutuvat kyselemään puolisoltaan lupaa porakoneen tai käsilaukun ostamiseen!
[quote author="Vierailija" time="21.11.2012 klo 18:43"]
Vaimo ostaa joka kauppareissulla vähintään pari muovi-pussia vaatteita sekä kaikenlaista rihkamaa. Meillä on kaikki kaapit ja makuhuoneet täynnä vaatepusseja.Jos otan asian puheeksi hän suuttuu ja aloittaa mykkäkoulun.
Itse olen vastuullinen raha-asioissa ja siisteydessä. En osta mitään tarvitsematonta.Hän ei anna kenenkään koskea tavaroihinsa. Maksan itse kaikki laskut ja auton+bensat yms.Imuroin,tiskaan,kuskaan vaimoani töihin ja takaisin,käytän häntä asioilla jne.
Elän "paskan"keskellä. Mikä neuvoksi ?
[/quote]
Ota ero.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt, enkä tule ikinä ymmärtämään naisia tai miehiä jotka haalii jotain tavaraa kaapit täyteen sen sijaan että ne laittais rahat säästöön ja ostais niillä jotain joka ilahduttaa ja hyödyttää molempia tai koko perhettä, esim.yhteisiä matkoja. Tai säästäis vaikka jälkikasvulle. Tai sijottaa järkevämmin. Aivan helvetin itsekästä ja lyhytnäköistä. Jos auto on miehelle peniksen jatke niin kalliit veskat on naiselle sitten itsetunnon korvike. On ihan eri asia ostaa laadukasta ja kestävää harvoin ja harkitusti kuin raahata kallista ja monesti melko paskalaatuista tämän tästä kotiin-ja vielä usein luotolla. Sairaus se on sekin. -N 37-
Toi Makitan ruuvivännin on tosi hyvä! Teen nykyisin itse sillä työt, ei halpikset enää kiinnosta. Tv. Ensin epäileväinen vaimo joka joutui syömään sanansa
[quote author="Vierailija" time="02.08.2012 klo 12:24"]
Sen kaverit samoin: kaikemlaisten porakoneiden jne. Se on tavallaan ihan söpöä, jotenkin niin miehistä ja silleen. Sit ne on olevinaan niin miestä jan iin mahcoa ja munapitenee varmaan sentillä...
Tosin mun mies on sit oikeasti ammattilainen, joten tuon hintaisiin ruuvvinvääntimiin sen ei juuri edes katsahda.
No, samoin minusta 300 euroa hyvästä käsilaukusta ei ole liikaa - mutta jos teillä täytyy 300 euron ostoksestan erikseen miettiä että kumpi sen tekee, niin teille se on liikaa sekä käsilaukkuun että leikkityökaluun. Sovitaanko, että saatte kumpikin käyttää satasen johonkin, mikä huvittaa ja sit sen yhden panette säästöön, niin on jokus ottaa kun oikeasti tarvitsette jotain?
[/quote]
Luulet varmaan olevasi kovinkin hauska?