Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksaisitko 4v vanhasta Besafe Izi Combi X1 -istuimesta 190€?

Vierailija
10.08.2012 |

Minä en.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Besafe on kyllä hyvää laatua, niin aika vanhahan tuo on jo.

Vierailija
2/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään 4-v vanhasta istuimesta noin paljoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään 2v vanhasta istuimesta... Olen tässä kyylännyt noita penkkejä ja näyttää siltä, etten tosiaan halua käytettyä ostaa, kun saa uuden melkein samalla rahalla. Aina johonkin liikkeeseen on jotain alennuksia, etuseteleitä tms. joilla sitä korkeaa suositushintaa saa useita kymppejä hilattua alas.

Ap

Vierailija
4/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa netistä. Me tilasimme täältä: http://www.kidsroom.de/epages/Kidsroom.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/Kids… ja toimi täysin luotettavasti. Istuin tuli postiin ja oli juuri sellainen mitä toivoimme ja sillä kauniilla värityksellä jne. Hinnat ovat selvästi halvemmat kuin Suomessa.

Vierailija
5/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin hirveitä summia käytetyisä tavaroista ja sit ihmetellään kun ei mee kaupaks. Ite etin emmaljungan scootereita ekaks käytettyinä, ihmiset myi niitä n.300e kun uutena sit maksoin 285e

Vierailija
6/6 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa oli istuin sitten mikä hyvänsä (tietysti kolaroimaton) niin mitään noin vanhaa istuinta ei kannata ostaa. 5 vuotta on on suositusaika käyttää istuinta, sillä muoviosat ym siinä hapertuvat ajan kanssa, auringon vaikutuksesta jne. eikä se sitten ole enää turvallinen.

eli ei en ostaisi.