Pienet rinnat on paljon kauniimmat kuin isot!
Kommentit (46)
Tai siis koko kroppa: pieni, lihaksikas ja rasvaton:
http://www.evitalehti.fi/blogit/endorfiinikoukussa/leiriel%C3%A4m%C3%A4…
Jos tohon varteen iskis isot tissit, niin koko olemus olis heti paljon vähemmän sporttinen!
Ja lisäksi isoista rinnoista tykkäävät lähinnä ällöt leijonakoruiset ja paksut junttimiehet. Trendikkäästi pukeutuvat, komeat ja hyväntuoksuiset pitävät enemmän pienirintaisista.
Mutta toisaalta tämä myös selittää sen miksi av-mammat jumaloivat isoja rintoja...;)
ominaisuuksia, joihin juurikaan ei voi itse vaikuttaa. Harvalla on varaa mennä korjauttamaan rintojansa. Tai mitä tehdä vaikka naisen pitkälle selälle, josta yksi päivä puhuttiin? Tai ihmisten pituuksista, vaikee sitä on pidentyä tai lyhentyä..
Tulee mieleen lasten jutut.
ominaisuuksia, joihin juurikaan ei voi itse vaikuttaa. Harvalla on varaa mennä korjauttamaan rintojansa. Tai mitä tehdä vaikka naisen pitkälle selälle, josta yksi päivä puhuttiin? Tai ihmisten pituuksista, vaikee sitä on pidentyä tai lyhentyä..
Tulee mieleen lasten jutut.
en ikinä ymmärrä naisia jolla on pienet rinnat. ei ne oo ees naisen näkösii. en haluais olla lapsellisen näkönen vaan ihan oikee nainen
Ei haittaa liikkuessa, ei tarvii aina pitää liivejä . Mut kyllä vaatteet näyttää paremmilta jos on isommat rinnat.
Luulempa , että jos itse saia valita , suurimmalla osalla olisi B tai C kuppi. Minä taitaisin pitää nämä A-kupit, mut jos mieheltä kysyttäis , varmaan olis C.
todella epänaisellisen näköinen eikä pelkästään puuttuvien rintojen vuoksi!
siihen asti kun sain lapsen ja tissit paisu. Oli aivan järkyttävän näköstä ja tuntu, että koko vartalo oli yhtä tissiä... Ei ole ikävä. Ei ole kuulemma miehelläkään. Nyt taas minun omat nätit ja vielä terhakat pikku-tissit :)
Vaattet istuu huonosti päälle. Kaikki roikkuu olkapäiltä, topin olkaimet valuu jne.
Kuppikoko on A75/ B70 ja silti suurin osa rintsikoista liian isoja. Olkaimia ei saa tarpeeksi tiukalle tai A kuppiinkin jää tyhjää tilaa. Ei kivaa ei!Rinnat ei todellakaan roiku, mutta pienetkin rinnat löystyvät ja veltostuvat raskauksien / iän myötä. Valitettavasti :)
Mutta silti en vaihtaisi näitä nipin napin A-kuppeja isompaan. Aia, johon olen jo tottunut, vaikka välillä suorastaan vituttaa, kun rintoja ei ole nimeksikään. Ja hetkinä, jolloin muistan, miten on haukuttu laudaksi jne.
Enkä ole mikään hoikka, enemmän normaalivartaloinen, johon nämä rinnat eivät istu ollenkaan.
Nainen olen silti =)
Vaattet istuu huonosti päälle. Kaikki roikkuu olkapäiltä, topin olkaimet valuu jne.
Kuppikoko on A75/ B70 ja silti suurin osa rintsikoista liian isoja. Olkaimia ei saa tarpeeksi tiukalle tai A kuppiinkin jää tyhjää tilaa. Ei kivaa ei!Rinnat ei todellakaan roiku, mutta pienetkin rinnat löystyvät ja veltostuvat raskauksien / iän myötä. Valitettavasti :)
Mutta silti en vaihtaisi näitä nipin napin A-kuppeja isompaan. Aia, johon olen jo tottunut, vaikka välillä suorastaan vituttaa, kun rintoja ei ole nimeksikään. Ja hetkinä, jolloin muistan, miten on haukuttu laudaksi jne.
Enkä ole mikään hoikka, enemmän normaalivartaloinen, johon nämä rinnat eivät istu ollenkaan.
Nainen olen silti =)
rinnoista. Ovathan rinnat naisellisuuden symboli.
Nainen, jolla ei ole rintoja, näyttää mieheltä.
Minulla oli aa, tai en edes käyttänyt rintsikoita. Otti aivoon katsella, miten miehet aina vain katselivat isorintaisia ystäviäni, eivät minua. Minua myös haukuttiin pojaksi ja laudaksi. Hankin implantit ja itsetuntoni kohosi 300%
nännit, on saanut törkeää kommenttia puolisonsa miespuolisilta kavereilta, tai hänen miehensä on saanut törkeää kommenttia. "Oletko piilohomo?" "Oletko piilopedari"
Olen yrittänyt kannustaa ystävääni, hän on aivan maassa ja harkitsee silikooneja. En tajua.
Millä tavalla???
Suurimmalla osalla suomalaismiehistä on kyllä aika kookkaat rinnat.
rinnoista. Ovathan rinnat naisellisuuden symboli.
Minulla oli aa, tai en edes käyttänyt rintsikoita. Otti aivoon katsella, miten miehet aina vain katselivat isorintaisia ystäviäni, eivät minua. Minua myös haukuttiin pojaksi ja laudaksi. Hankin implantit ja itsetuntoni kohosi 300%
ja miehistä ei ole koskaan ollut pulaa. Enemmänkin risoi kun aina kaikki olivat kimpussa =)
Tiedä sitten, mistä asia on ollut kiinni mutta minun kimpussani ne aina olivat, vaikka vieressä oli paljon isompirintaisia naisia.
Surullisempaa on ihan oikeasti se, että kaikki on rinnoista kiinni. Tai ehkä minulla on vain ollut "tuuria".
nännit, on saanut törkeää kommenttia puolisonsa miespuolisilta kavereilta, tai hänen miehensä on saanut törkeää kommenttia. "Oletko piilohomo?" "Oletko piilopedari"
Olen yrittänyt kannustaa ystävääni, hän on aivan maassa ja harkitsee silikooneja. En tajua.
viherpiipertäjä horot itkee täällä
Miehillä ei ole rintoja, ellei ole lihava.
Minun kroppani muistutti nuoren miehen kroppaa ennen, valitettavasti. Ja sain haukkuja, ja näin, miten miehet kuolasivat isompirintaisten ystävieni rintoja. Ovathan rinnat naiseuden ja eroottisuuden merkki, kyllä ne miehiä kiehtoo.
-Se, jolla nyt implantit-
viherpiipertäjä horot itkee täällä
Ja lisäksi isoista rinnoista tykkäävät lähinnä ällöt leijonakoruiset ja paksut junttimiehet. Trendikkäästi pukeutuvat, komeat ja hyväntuoksuiset pitävät enemmän pienirintaisista. Mutta toisaalta tämä myös selittää sen miksi av-mammat jumaloivat isoja rintoja...;)
kauniisti isorintaisia naisia kuin Satu Silvo tai Raksu Lignell? Yleensä yritysmaailmassa ainakin naisjohtajat tai johtajien vaimot on pieniä ja siroja.
Kaunis ja kiinteä 85B
Olen aina ollut sitä mieltä että joku 75B on täydellinen rintojen koko 75A myös tosi hyvä, riippuu vähän tietty muodosta.
Naiselliset, terhakat ja nuorekkaat.
Suuret rinnat saavat tanttavaikutelman aikaan ja jotenkin rotevan oloisen. :x Nämä jutut olen myös miehiltä kuullut. Lauta ei ole hyvä mutta pienet pystykkäät nuoren naisen rinnat AH! :)
kun uimahallissa lähes päivittäin käydessäni näen naisia joilla rintoja on tuskin nimeksikään...ja joo ne pikku tissitkin on usein aika läpsyköitä...