Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lomalla vielä tämän viikon, onko oikein että teen kaikki kotityöt

Vierailija
14.08.2026 |

Olen siis pari viikkoa lomalla ja mies ollut jo töissä kotona etänä oman lomansa jälkeen. Hän olettaa, että teen lähes kaikki kotityöt nyt kun olen vielä lomalla...Olen tehnyt joka päivä ruuat, tiskit ja käyttänyt koirat ulkona. Ja perus siivoukset. Mies imuroi eilen ensimmäistä kertaa. Hän tekee it-hommia koneella. 

Meneekö ihan oikein? Minusta ei pitäisi olla oletuksena, että teen kaiken vaikka olenkin lomalla...Kyllä ihan mielellään voin noita tehdä, mutta olisi mies jotain voinut tehdä mutta ei vaan totesi että sinulla on lomalla aikaa..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies muuten tokaisi minulle kun tein itse vielä kotoa käsin myös etätöitä ja hän ei vielä silloin, että minähän voin samalla laittaa astiat kun kerta kotona olen. :D Hän ei työpäivän aikana nyt saa laitettua astioita juuri koskaan...Ap

Vierailija
2/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi neuvo: älä pariudu tietokonehomon kanssa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon teet, toiseksi viikoksi vaikka reissuun!

Vierailija
4/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko puhua miehelle? Sanoa ja kysyä nuo samat sanat mitkä tänne kirjoitit?

Vierailija
5/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää seuraavan kerran niin, että mies tekee kaikki kotityöt ja lenkittää koirat kun on lomalla. 

Vierailija
6/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde reissuun, ihan minne tahansa. Kulje vaikka ympäri maata tuttujen luona kyläsdä, tai mene telttailemaan, jos ei ole varaa muuhun. Sen jälkeen keskustelet miehesi kanssa kotitöiden vastuunjaosta. Älä pilaa lomaasi kotona olrmalla ja murehtimalla tuollaisia. 

Vierailija
7/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies ei huomaisi, vaikka siivoaisit paikat vain päällisin puolin ja söisitte tämän viikon pelkkää makkispekkistä. 

Hän taitaa olla sitä sorttia, joka vaan olettaa, että naiset tekevät kotitöitä siksi että tykkäävät niistä, ei siksi että siisti koti on naiselle arvo. 

Vierailija
8/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että voi laittaa astiat sentään kotona ollessaan koneeseen. Vähintään kädestään omat astiat tiskialtaaseen laskun sijaan. Minä toimin aina noin, niin ei tarvitse erikseen laittaa. 

Vierailija
9/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kohtalo koska mieheni atkalalla. Golfaa mieluummin kuin osallistuu kotitöihin. Golfaajat lohnivat golfkentällä 6-7 tuntia kierroksella tosta vaan. Sitten kysytään kotiin tultua että mitä sulla on ruuaksi eli suihkun kautta valmiiseen ruokapöytään. Loppuilta kytätään golfia maksulliselta kanavalta.

Vierailija
10/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lähteä lomalle vaikka naapurikaupunkiin AirBnB'lle :D 

Vierailija
11/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein perus-siivous

Reippaana olet ollut.

Vierailija
12/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näitä kusipääukkoja aina löydätte? Minulla ei ole ollut mieheni kanssa koskaan mitään erimielisyyttä kotitöiden tekemisestä, aina tehdään kaikki yhdessä ja tätä on jatkunut jo yli 40 vuotta.

Vierailija
13/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. 

Vierailija
14/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te näitä kusipääukkoja aina löydätte? Minulla ei ole ollut mieheni kanssa koskaan mitään erimielisyyttä kotitöiden tekemisestä, aina tehdään kaikki yhdessä ja tätä on jatkunut jo yli 40 vuotta.

Mistä me tiedetään minkälaisia valittajia nämä tapaukset täällä ovat. Olisi mielenkiintoiista kuulla heidän puolisoiden näkemykset asiasta. 

Vierailija
15/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutelee ilmeinen mies öyhötyksessään.

Vierailija
16/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi neuvo: älä pariudu tietokonehomon kanssa! 

Vaan golffari homon kanssa. Toki paras yhdistelmä jos olisi molempia.

Vierailija
17/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tekemättä. Mitäs uhriudut

Vierailija
18/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sitä joka viikko imuroida, kuka siellä sotkee?

Vierailija
19/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Hankoon. Täällä on ihanaa. Aurinko paistaa aina. Hotellihuoneet n 110 e.

Vierailija
20/23 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko sitä joka viikko imuroida, kuka siellä sotkee?

Varmaan ne puudelit sotkee ja tietenkin se sika jonka jälkiä saa aina pestä ja ei kiitoksen sanaa edes kuulu eikä huomiota anna..jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi