Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet rinnat on paljon kauniimmat kuin isot!

Vierailija
01.08.2012 |

Oma 75C kokokin ärsyttää!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne myös vaativat muulta vartalolta enemmän kuin isot...

Vierailija
2/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat myös lihaventavat, vaikka muuten olisi hoikka. Pienirintaiset taas ušein näyttävät sporttisilta. Höh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennatko hiukan, millä tavalla vaativat enemmän?

Vierailija
5/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrää kauneuden. Ei ne pienetkään läpyskät mitenkään erityisen kauniita ole... Tosin todennäköisempäähän esim. riippatissisyys isorintaisilla on.

Vierailija
6/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 70f :(

Vierailija
7/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennatko hiukan, millä tavalla vaativat enemmän?

Noh, läskilyllerö huonoryhtinen ja kurttuinen pienirintainen ei näytä juuri miltään... Timmikroppainen pienirintainen on kaunis.

Isorintaisella ne läskilylleröt ei näytä yhtä pahalta kuin pienirintaisella... Rinnat tasapainottaa kokonaisuutta.

Vierailija
8/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaattet istuu huonosti päälle. Kaikki roikkuu olkapäiltä, topin olkaimet valuu jne.

Kuppikoko on A75/ B70 ja silti suurin osa rintsikoista liian isoja. Olkaimia ei saa tarpeeksi tiukalle tai A kuppiinkin jää tyhjää tilaa. Ei kivaa ei!

Rinnat ei todellakaan roiku, mutta pienetkin rinnat löystyvät ja veltostuvat raskauksien / iän myötä. Valitettavasti :)

Vierailija
9/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koko on 75DD, eipä voi mitään.

Vierailija
10/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrää kauneuden. Ei ne pienetkään läpyskät mitenkään erityisen kauniita ole... Tosin todennäköisempäähän esim. riippatissisyys isorintaisilla on.

kärpäslätkää, paistettua knanmunaa ja roikkuu ne pienetkin. Mun mielestä isot roikkuvat kauniimmat kuin pienet roikkuvat. Isoissa sentään usein täytettä, pienet riiput kuin nahkaläpyskät.

Vierailija
11/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimman osan ajasta liiveissä piilossa ihan sama miltä näyttää. Muutenkin oksettaisi että tisseissä riippuisi lasten lisäksi/jälkeen vielä ukko 24/7 kun ei itse siitä nauti tai saa mitään fiiliksiä.

Vierailija
12/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koko on 75DD, eipä voi mitään.

Vierailija
13/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori vaan, mutta mun mielestä tollainen kyttääminen kertoo enemmän sun omasta epävarmuudesta...

Vierailija
14/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaisin milloin vain vaikka AA-kuppiin. Nuorempana mulla oli vielä 85D -koko, mutta e-pillerit aloitettuani rinnat paisuivat törkeän isoiksi, eikä ne ole pienentyneet yhtään. Näiden hinkkien kanssa on kamala olla, urheilu on mahdotonta jne. Eikä ne vaatteet istu näin isoilla hinkeilläkään.

Vierailija
15/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori vaan, mutta mun mielestä tollainen kyttääminen kertoo enemmän sun omasta epävarmuudesta...

Ei siinä mitään vahtaamista ole. Terv. 14

Vierailija
16/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan pienet eli 80B

Vierailija
17/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ja kiinteät harvinaisia ja kauniita.

Vierailija
18/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi isoista rinnoista tykkäävät lähinnä ällöt leijonakoruiset ja paksut junttimiehet. Trendikkäästi pukeutuvat, komeat ja hyväntuoksuiset pitävät enemmän pienirintaisista.

Mutta toisaalta tämä myös selittää sen miksi av-mammat jumaloivat isoja rintoja...;)

Vierailija
19/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaisin milloin vain vaikka AA-kuppiin. Nuorempana mulla oli vielä 85D -koko, mutta e-pillerit aloitettuani rinnat paisuivat törkeän isoiksi, eikä ne ole pienentyneet yhtään. Näiden hinkkien kanssa on kamala olla, urheilu on mahdotonta jne. Eikä ne vaatteet istu näin isoilla hinkeilläkään.

Vierailija
20/46 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

roiskeläppien omistaja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi