Pienet rinnat on paljon kauniimmat kuin isot!
Kommentit (46)
Isot rinnat myös lihaventavat, vaikka muuten olisi hoikka. Pienirintaiset taas ušein näyttävät sporttisilta. Höh.
ne myös vaativat muulta vartalolta enemmän kuin isot...
Tarkennatko hiukan, millä tavalla vaativat enemmän?
määrää kauneuden. Ei ne pienetkään läpyskät mitenkään erityisen kauniita ole... Tosin todennäköisempäähän esim. riippatissisyys isorintaisilla on.
Tarkennatko hiukan, millä tavalla vaativat enemmän?
Noh, läskilyllerö huonoryhtinen ja kurttuinen pienirintainen ei näytä juuri miltään... Timmikroppainen pienirintainen on kaunis.
Isorintaisella ne läskilylleröt ei näytä yhtä pahalta kuin pienirintaisella... Rinnat tasapainottaa kokonaisuutta.
Vaattet istuu huonosti päälle. Kaikki roikkuu olkapäiltä, topin olkaimet valuu jne.
Kuppikoko on A75/ B70 ja silti suurin osa rintsikoista liian isoja. Olkaimia ei saa tarpeeksi tiukalle tai A kuppiinkin jää tyhjää tilaa. Ei kivaa ei!
Rinnat ei todellakaan roiku, mutta pienetkin rinnat löystyvät ja veltostuvat raskauksien / iän myötä. Valitettavasti :)
mutta koko on 75DD, eipä voi mitään.
määrää kauneuden. Ei ne pienetkään läpyskät mitenkään erityisen kauniita ole... Tosin todennäköisempäähän esim. riippatissisyys isorintaisilla on.
kärpäslätkää, paistettua knanmunaa ja roikkuu ne pienetkin. Mun mielestä isot roikkuvat kauniimmat kuin pienet roikkuvat. Isoissa sentään usein täytettä, pienet riiput kuin nahkaläpyskät.
suurimman osan ajasta liiveissä piilossa ihan sama miltä näyttää. Muutenkin oksettaisi että tisseissä riippuisi lasten lisäksi/jälkeen vielä ukko 24/7 kun ei itse siitä nauti tai saa mitään fiiliksiä.
mutta koko on 75DD, eipä voi mitään.
sori vaan, mutta mun mielestä tollainen kyttääminen kertoo enemmän sun omasta epävarmuudesta...
vaihtaisin milloin vain vaikka AA-kuppiin. Nuorempana mulla oli vielä 85D -koko, mutta e-pillerit aloitettuani rinnat paisuivat törkeän isoiksi, eikä ne ole pienentyneet yhtään. Näiden hinkkien kanssa on kamala olla, urheilu on mahdotonta jne. Eikä ne vaatteet istu näin isoilla hinkeilläkään.
sori vaan, mutta mun mielestä tollainen kyttääminen kertoo enemmän sun omasta epävarmuudesta...
Ei siinä mitään vahtaamista ole. Terv. 14
Pienet ja kiinteät harvinaisia ja kauniita.
Ja lisäksi isoista rinnoista tykkäävät lähinnä ällöt leijonakoruiset ja paksut junttimiehet. Trendikkäästi pukeutuvat, komeat ja hyväntuoksuiset pitävät enemmän pienirintaisista.
Mutta toisaalta tämä myös selittää sen miksi av-mammat jumaloivat isoja rintoja...;)
vaihtaisin milloin vain vaikka AA-kuppiin. Nuorempana mulla oli vielä 85D -koko, mutta e-pillerit aloitettuani rinnat paisuivat törkeän isoiksi, eikä ne ole pienentyneet yhtään. Näiden hinkkien kanssa on kamala olla, urheilu on mahdotonta jne. Eikä ne vaatteet istu näin isoilla hinkeilläkään.