Jos miehesi oli ihastunut / rakastunut toiseen naiseen, haluaisitko tietää?
Siis kyseessä mies joka ei aikoisi ikinä tehdä mitään asiaan eteen, on vaan äärettömän ihastunut / rakastunut toiseen naiseen.
Mun mies on erittäin erittäin ihastunut erääseen naiseen, jonka tietää nimeltä. Tiedän tästä asiasta koska aina kiusoittelen miestäni kun tää nainen näkyy kaupungilla tai ollaan ostoksilla naisen työpaikalla. Mies on avoimesti myöntänyt ihastuksensa ja puhumme tästä naisesta paljon. Mikä on hullua koska olen oikeasti järjettömän mustasukkainen yleensä, mutta kun tilanne on näin "avoin" niin mun mielestä tämä on vaan sellainen asia mikä on mulle ihan ok. Kuulostaako tämä ihan hullulta? :D
Joskus olen kysynyt mieheltäni että mitä hän tekisi jos nainen näyttäisikin joskus vihreää valoa tai tulisi miestäni ihan avoimesti iskemään, niin mies on vastannut että hän ei rehellisesti sanottuna tietäisi mitä tehdä, mutta vakuuttaa kuitenkin rakastavansa minua, vaimoaan, ja tytärtämme enemmän kuin mitään muuta. Mies on ollut ihastuneena vajaan vuoden tähän henkilöön, eikä laantumisen merkkejä ainakaan vielä ole ollut?
Kokemuksia tai mielipiteitä kaipailisin :)