Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua käännytetty koskaan ravintolan ovella?

Vierailija
01.08.2012 |

Ja jos on niin miksi? Tai kerrottiinko perusteluita?

Minulta evättiin kerran vuosia sitten sisäänpääsy yhteen helsinkiläiseen pubiin sillä perusteella että olin "ihan sekaisin". Mitään en kyllä ollut ottanut eikä itsestäkään tuntunut olo sekavalta. Seuraava ravitsemusliike toivotti ystävällisesti tervetulleeksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ollessani selvinpäin, kuittasin naispoken lihaksista jotain ja suuttui.

Ranskassa en päässyt tennareissa sisään. Siellä on tiukat pukukoodit.

Niin ja kerran olin menossa diskoon ja poke ystävällisesti ilmoitti, että heillä homoilta että varmastiko haluan tulla. Jätin väliin.

Vierailija
2/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ottamassa alkoholittomat juomat, siis ihan limpparit tms. Oltiin autolla liikkeellä ja haluttiin vain katsella kaupunkia. Meitä oli kaksi miestä ja kaksi naista (ei pariskuntia), emme päässeet ravintolaan sisään ollenkaan, kun poke ilmoitti että ollaan ihan liian kännissä. Me naiset kimpaannuimme ja sanottiin että puhalluta, ollaan selvinpäin.

Toki syy oli selvä, miksei oltu tervetulleita, meillä oli kaksi tummaihoista miestä mukana. Miehet sitten sanoivat että lopettakaa, antaa olla, mennään muualle. Me naiset kohtasimme ekaa kertaa elämässämme rasisimia tässä synnyinmaassamme ja se sai meidät suorastaan raivonpartaalle. Edelleenkään en suostuisi menemään enää ko. ravintolaan vaikka tarjoisivat kaikenmaailman hyvityksiä minulle.

Niin, olimme siististi pukeutuneita ja asiallisia, emme kovaäänisiä tai muutakaan. Kyseessä on Tikkurilan ravintola Penguin (vai kuinka lie kirjoitetaan). Sinne siis kannattaa mennä, jos kokee haluavansa takaisin rotuerottelun aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin menossa duunikavereiden kanssa pitkän palaveripäivän ja jatkojen jälkeen vielä "viimeisille". Mut pantiin ekana, koska olin kuulemma selvin, muut jäi nurkan taakse odottamaan (fiksua...). Poke oli nähnyt haahuilumme ravintolan ovelle, ja hän kehotti ystävällisesti minua "orkestereineni" palaamaan seuraavana iltana :) Kotiinlähtö olikin ihan hyvä ratkaisu.

Vierailija
4/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus kun baari on ollut keikan takia ihan täysi.

Vierailija
5/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei poke olevinaan tunnistanut minua passikuvasta...eikä se kuva ollut kuin 4 vuotta vanha!! en mennyt siihen paikkaan enää toiste, muualle passi kelpasi ilman mutinoita

Vierailija
6/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantain piti olla juhlapäivä minulle. Hyvä ystäväni oli tullut Rovaniemeltä asti ja olimme suuntaamassa keikalle Helsingin Nosturiin. Päällimmäisenä illasta jäi kuitenkin mieleen pettymys, kun helsinkiläinen ravintola käännytti meidät tylysti oveltaan.

Keikkaa ennen minä ja hänen ystäväni olimme käyneet syömässä hampurilaiset ja juomassa limsaa hampurilaisravintolassa. Alkoholia ei kumpikaan ollut nauttinut.

Kun Mokoma-yhtyeen keikkaan oli vielä aikaa, päätimme mennä istumaan hetkeksi Nosturia vastapäätä sijaitsevaan Hemingway's-ravintolaan. Ravintolan ovella minä hieman kompastelin, kuten minulla vammastani johtuen on joskus tapana. Ravintolan työntekijä oli huomannut kompuroinnin ja tulkinnut meidän olevan humalassa. Hän sanoi, että sisääntulo oli sen verran haparoivaa, että te ette ole tervettulleita tänne

Vierailija
7/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kertoja. Viimeimmäksi Virgin Oil käännytti meidän perheen ovelta lauantaina klo 18 aikaan. Kaikissa ravintoloissa on ollut syynä se, että lapsia ei huolita ravintoloihin.

Vierailija
8/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantain piti olla juhlapäivä minulle. Hyvä ystäväni oli tullut Rovaniemeltä asti ja olimme suuntaamassa keikalle Helsingin Nosturiin. Päällimmäisenä illasta jäi kuitenkin mieleen pettymys, kun helsinkiläinen ravintola käännytti meidät tylysti oveltaan.

Keikkaa ennen minä ja hänen ystäväni olimme käyneet syömässä hampurilaiset ja juomassa limsaa hampurilaisravintolassa. Alkoholia ei kumpikaan ollut nauttinut.

Kun Mokoma-yhtyeen keikkaan oli vielä aikaa, päätimme mennä istumaan hetkeksi Nosturia vastapäätä sijaitsevaan Hemingway's-ravintolaan. Ravintolan ovella minä hieman kompastelin, kuten minulla vammastani johtuen on joskus tapana. Ravintolan työntekijä oli huomannut kompuroinnin ja tulkinnut meidän olevan humalassa. Hän sanoi, että sisääntulo oli sen verran haparoivaa, että te ette ole tervettulleita tänne

huhhuh

Vierailija
9/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki syy oli selvä, miksei oltu tervetulleita, meillä oli kaksi tummaihoista miestä mukana. Miehet sitten sanoivat että lopettakaa, antaa olla, mennään muualle. Me naiset kohtasimme ekaa kertaa elämässämme rasisimia tässä synnyinmaassamme ja se sai meidät suorastaan raivonpartaalle. Edelleenkään en suostuisi menemään enää ko. ravintolaan vaikka tarjoisivat kaikenmaailman hyvityksiä minulle.

Niin, olimme siististi pukeutuneita ja asiallisia, emme kovaäänisiä tai muutakaan. Kyseessä on Tikkurilan ravintola Penguin (vai kuinka lie kirjoitetaan). Sinne siis kannattaa mennä, jos kokee haluavansa takaisin rotuerottelun aikaan.

alan käyttää tuon ravintolan palveluksia, kiitos sinulle!

Vierailija
10/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaverini kanssa oltiin kuulemma liian kännissä. No ei siinä, mentiin seuraavaan paikkaan enkä epäile hetkeäkään etteikö oltu jurrissa. =)

nimin. oi niitä aikoja

Vierailija
11/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jehovat yritti parhaansa, mutta eivät kyllä onnistuneet käännyttämään

Vierailija
12/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran poke keksi jossain maalaispitäjän tanssiravintolassa verukkeeksi kaverille varvassandaalit, käytiin sitten hakemassa kaverin jalkaan autosta mun golf-kengät ja voin vakuuttaa, että tanssisalin parketti ei tykännyt kovin hyvää.

Portsariin ne meni ihan täydestä.

Tero

Vierailija
13/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jehovat yritti parhaansa, mutta eivät kyllä onnistuneet käännyttämään

että ne tekee saarnaamistyötään jo ravintoloidenkin ovilla. Oot tainnu kyllä olla aika sekaisin, jos ne siellä oot nähnyt. Ehkä olin jo sitten sun kotiin lähdön aika.

Vierailija
14/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli kerran neljän hengen seurue menossa ravintolaan ja päätettiin jättää takit autoon ettei menis narikkamaksua. No ahne poke tajus ettei tienais narikkamaksua ja sanoi, että takittomat ei pääse sisään. Oltiin kaikki selvinpäin ja kaikinpuolin tavallisesti pukeutuneita kolmikymppisiä. No, mentiin sitten seuraavaan paikkaan.

Vierailija
15/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki syy oli selvä, miksei oltu tervetulleita, meillä oli kaksi tummaihoista miestä mukana. Miehet sitten sanoivat että lopettakaa, antaa olla, mennään muualle. Me naiset kohtasimme ekaa kertaa elämässämme rasisimia tässä synnyinmaassamme ja se sai meidät suorastaan raivonpartaalle. Edelleenkään en suostuisi menemään enää ko. ravintolaan vaikka tarjoisivat kaikenmaailman hyvityksiä minulle. Niin, olimme siististi pukeutuneita ja asiallisia, emme kovaäänisiä tai muutakaan. Kyseessä on Tikkurilan ravintola Penguin (vai kuinka lie kirjoitetaan). Sinne siis kannattaa mennä, jos kokee haluavansa takaisin rotuerottelun aikaan.

alan käyttää tuon ravintolan palveluksia, kiitos sinulle!

myös ystävillesi ko. ravintolasta. Olis helkkarin hienoa jos kaikki vittupäät oleilis samassa baarissa sais muut olla rauhassa.

Vierailija
16/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on juuri näitä tarinoita, joissa tummaihoisen saama huono kohtelu johtuu automaattisesti rasismista. Luultavasti poke on virheellisesti tulkinnut käytöksenne humalaiseksi ja siksi ei päästänyt teitä sisään. Minut on käännytetty ovelta monet kerrat, yleensä sen takia että olen ollut liian humalassa, mutta useilla kerroilla en ole löytänyt mitään syytä. Ja pokelle on turha ruveta mussuttamaan vastaan sen jälkeen kun hän on päätöksensä tehnyt, ja ymmärrän sen hyvin, koska mussuttajia saa varmasti katsella koko ajan siinä hommassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan