Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihan liikutuin tästä (vanhasta) uutisjutusta Tintti-tossuista...
01.08.2012 |
Eläköön kotimainen käsityö! Ihana ostaa taas tytölle isompi koko päiväkotiin tehokäytettäväksi!
Istuvat mielestäni paljon paremmin, kuin esim. Tohvelisankarin nahkatossut, joista ennen pidin enenmmän ulkonäkösyistä. Mutta nykyään suhtaudun Tintteihin kaikin puolin lämmöllä: niin lapsenomaiseen, vanhanaikaiseen ulkonäköön, kuin erinomaiseen istuvuuteen ja laatuunkin!
http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/89005-reino-tehdas-pelasti-tintit…-–-osallistu-kilpailuun-ja-voita
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa