Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan liikutuin tästä (vanhasta) uutisjutusta Tintti-tossuista...

Vierailija
01.08.2012 |

Eläköön kotimainen käsityö! Ihana ostaa taas tytölle isompi koko päiväkotiin tehokäytettäväksi!



Istuvat mielestäni paljon paremmin, kuin esim. Tohvelisankarin nahkatossut, joista ennen pidin enenmmän ulkonäkösyistä. Mutta nykyään suhtaudun Tintteihin kaikin puolin lämmöllä: niin lapsenomaiseen, vanhanaikaiseen ulkonäköön, kuin erinomaiseen istuvuuteen ja laatuunkin!



http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/89005-reino-tehdas-pelasti-tintit…-–-osallistu-kilpailuun-ja-voita

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla