Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten minusta tuntuu, etteivät nuoret äidit ymmärrä vanhempia äitejä ja päinvastoin?
01.08.2012 |
Tälläkin palstalla nuorempana lapsensa saaneet äidit haukkuvat vanhempia äitejä mummoäideiksi ja liian vanhoiksi ja vanhemmat äidit nuorempia liian nuoriksi ja epäkypsiksi vanhemman rooliin. Koittakaa nyt tajuta, että se on täysin jokaisen oma asia, minkä ikäisenä lapsensa tekee! Se mikä on jollekin paras ratkaisu, ei välttämättä ole sitä jollekin toiselle.
Kommentit (2)
ymmärretään nuorempia (kun ollaan itsekin oltu siinä iässä) mutta nuoremmilla voi olla vaikeaa asettautua vanhemman äidin rooliin kun ei ole sitä tarvittavaa ikää eikä kokemusta :-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
40+ äiti jonka tunnen on niuhottaja ja tosikko. Nauraa vain viinilasi kädessä.