Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä myisit petshopit?

Vierailija
01.08.2012 |

Meiltä loppui niillä leikki ja saan myydä ne pois.

Millä hinnalla myisit ja miten: noin 100 elukkaa ja 3-4 sellaista "asuntoa" tai taloa? Siis joku on joku neuvolan tapainen, toinen tanssistudio, yksi talo, ei mitään jättimäisiä taloja.

Myisitkö huutiksessa koko satsin, ja mikä lähtöhinnaksi? Vai tavan kirppiksellä ja pienemmissä erissä (esim. 5 elukkaa pussiin = 2e?)

Millä summalla myisitte koko kamaläjän tutulle? En ole hyvätuloinen, tuttu varmaan parempituloisempi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat siis siistejä, alujnperinkin vähän leikittyjä. Niitä on vaan tullut kun on niin käteviä kaverilahjoja ym.

Vierailija
2/13 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienestä talosta avaamattomassa paketissa (joku lääkäriasema) ja 4 hahmosta, joilla on leikitty, yht. 27 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy talot erikseen kunnon lähtöhinnalla ja elukat pieninä satseina, mieluiten yksittäisinä....niitä kun on jokaisella moneen lähtöön..

Katsele keräily hintoja tai jotain ja etsi toteutuneita hintoja.

Vierailija
4/13 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole avaamaton, mutta joka talo tai elukka tai sen pikkutavara on hyväkuntoinen.

pienestä talosta avaamattomassa paketissa (joku lääkäriasema) ja 4 hahmosta, joilla on leikitty, yht. 27 e.

Vierailija
5/13 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotain arvokkaitakin?

Mä vein ihan ilmaiseksi naapurin tytöille pussillisen. En voi sietää tuollaisia leluja, joita ei voi pestä.

(Pesin yhden kokeeksi ja joku sisältä ruostui ja sitä ruostep**kaa sitten valuu sieltä pään sisältä aina kun pää vähän heilahtaa)

Joten käytettyjen, pesukelvottomien lelujen arvo mun silmissä on nolla...

Vierailija
6/13 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmännyt hintoihin 0,10-2€/kpl. Itse olen ostanut ainoastaan silloin kun ovat oleet 0,10-0,20€/kpl.

Vierailija
7/13 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulette että jos laitan yhden hahmon lähtöhinnaksi vaikka 2 e niin kaikki menee? Tai jos 1,5 niin 100 % varmasti?

Kyllä mun sitten kannattaa nähdä se vaiva, että kuvaan joka elukan erikseen. Koska en usko että kaverini maksaa tuosta koko satsista edes 100 e. Kun sanoin että aion myydä ne niin halusi ostaa ne, kaverihintaan, mutta mä oikeasti tarvin ne rahat.

Myy talot erikseen kunnon lähtöhinnalla ja elukat pieninä satseina, mieluiten yksittäisinä....niitä kun on jokaisella moneen lähtöön..

Katsele keräily hintoja tai jotain ja etsi toteutuneita hintoja.

Vierailija
8/13 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait 4-5 e. Ainakin ne isoimmat. Joten en myisi 0.10 e hyväkuntoista pientäkään.

ne jotain arvokkaitakin?

Mä vein ihan ilmaiseksi naapurin tytöille pussillisen. En voi sietää tuollaisia leluja, joita ei voi pestä.

(Pesin yhden kokeeksi ja joku sisältä ruostui ja sitä ruostep**kaa sitten valuu sieltä pään sisältä aina kun pää vähän heilahtaa)

Vierailija
9/13 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onneksi tyttökään ei hirveän paljon niistä välitä. Mutta esim. sylvaniaa ei myöskään voi pestä ja ovat vielä kalliimpia + tytön suosikkeja + mäkin tykkään niistä ulkoisesti.

ap

ne jotain arvokkaitakin?

Vierailija
10/13 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että vedän niille taloille 8 e-10 e vähän koon mukaan lähtöhintaa.

Ja ukot erikseen esim. lähtöhinta 1 - 1,5 e ja ne extratavarat niiden mukaan mihin ne sopii (on jotain hengareita, hattuja ym. lahjapaketteja, kenkiä, balettitutu ym. ihme sälää. Menee jo niin isoksi summaksi, että tuskin kukaan ostaa niitä kaikkia kerralla :). Edes lähtöhinnalla.

Toki voin vetää settejä, jossa on vaikka neuvola + hoitsuelukka (muistan että sellainen on) + siihen liittyvää sälää (lääkärikamaa) + potilaita ja balettistudioon ne tanssijutut. Tulee silti aika monta ukkoa jos ostaa kaikki.

Vierailija
11/13 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa tuon 100 e tosta paketista...

Vierailija
12/13 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen maksanut taloista n. 10e ja ötököistä euron/kpl