Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita rallileskiä? Mies lähti järkkäämään asiakastilaisuutta

Vierailija
01.08.2012 |

ja palaa Neste Rallista vasta sunnuntaina. Ihanaa, kaukosäädin on yksin minun ;)

MUita?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"asiakastilaisuutta" tarkoittaa että mies on itse asiakas ja tilaisuus joka pitää järjestää on ilotytön vieminen hotellihuoneeseen. No, ainahan voit tunkea sitä kaukosäädintä pilluun kostoksi siitä että miehesi poraa huoraa.

Vierailija
2/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"asiakastilaisuutta" tarkoittaa että mies on itse asiakas ja tilaisuus joka pitää järjestää on ilotytön vieminen hotellihuoneeseen. No, ainahan voit tunkea sitä kaukosäädintä pilluun kostoksi siitä että miehesi poraa huoraa.

parisataa, niin luuletko tosiaan että viettäisi aikaani pohtien mitä se reissuillansa tekee? Jos menee huoriin niin ihan on oma häpeänsä, ei minun. Vastauksesi oli muutenkin säälittävä, ilmeisesti joku nappi jäänyt ottamatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt nappini ihan mukisematta. Sen vuoksi tekstini onkin harvinaisen selvää ja luettavassa muodossa. Jos oli jäänyt napit syömättä niin olisi paljon enemmän kirjoitusvirheitä ja epäselviä lauserakenteita.

Parisataa reissupäivää vuodessa? No ilmankos se pystyy niin joustavasti valehtelemaan "asiakastilaisuudella" kun oikeasti ei ole edes koko työmatkaa. Huoriin se on menossa.

Vierailija
4/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt nappini ihan mukisematta. Sen vuoksi tekstini onkin harvinaisen selvää ja luettavassa muodossa. Jos oli jäänyt napit syömättä niin olisi paljon enemmän kirjoitusvirheitä ja epäselviä lauserakenteita. Parisataa reissupäivää vuodessa? No ilmankos se pystyy niin joustavasti valehtelemaan "asiakastilaisuudella" kun oikeasti ei ole edes koko työmatkaa. Huoriin se on menossa.

Vierailija
5/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla jotain neurooseja kun pitää lainailla koko kirjoitukseni laittaaksesi otsikkoon pelkästään "hohhoijaa". Ehkä kannattaisi harkita niitä nappeja?

Vierailija
6/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla jotain neurooseja kun pitää lainailla koko kirjoitukseni laittaaksesi otsikkoon pelkästään "hohhoijaa". Ehkä kannattaisi harkita niitä nappeja?

Vierailija
7/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa rallilesket ihan kaikessa rauhassa olostanne kotona, sillä kauniit vapaa sinkkunaiset pitävät huolta isäntänne illanvietosta ja jos mies on ruma, niin hänkin saa rahalla kauniita afrikan tyttöjä.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288488082300.html

Ralleissa tapahtuu ja siellä saa kunnon kyytiä.

Vierailija
8/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa rallilesket ihan kaikessa rauhassa olostanne kotona, sillä kauniit vapaa sinkkunaiset pitävät huolta isäntänne illanvietosta ja jos mies on ruma, niin hänkin saa rahalla kauniita afrikan tyttöjä. <a href="http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288488082300.html" alt="http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288488082300.html">http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288488082300.html</a&gt; Ralleissa tapahtuu ja siellä saa kunnon kyytiä.

yhtään, ihemtyttää vaan moinen tarve vittuilla tuntemattomille ihmisille syyttä. No, meitä on joka junaan.. toivottavasti sait hauskuutesi, mua sä lähinnä säälität

Vierailija
9/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelmaa ja syön nappini. Itselläsi tuntuu olevan ongelmia kun toistelet asioita ja lähimuisti ei pelaa. Kannattaisiko käydä myös siellä lanttumaakarilla?

p.s. tuo rallileski iltalehden linkillä ei ollut minun kirjoittama.

t. nappien säännöllinen syöjä.

Vierailija
10/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille ja käske sen varoa Raijaa! Soita heti!

Vierailija
11/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne koulut alkoi ja tenavat mellastaa netissä?

Vierailija
12/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palaa Neste Rallista vasta sunnuntaina. Ihanaa, kaukosäädin on yksin minun ;)

MUita?

Tulee maanantaina takaisin:) Enkä myöskään pelkää maksullisia tai ilmaisia naisia:)

Vierailija
13/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palaa Neste Rallista vasta sunnuntaina. Ihanaa, kaukosäädin on yksin minun ;) MUita?

Tulee maanantaina takaisin:) Enkä myöskään pelkää maksullisia tai ilmaisia naisia:)

raamattu kädessä tuskanhiki otsalla ja pelätä koko viikko ettei joku Irmeli-isotissi vamppaa meidän kultamurua.. ;)Jooh, joka jaksaa niin siitä vaan, mulla on muita suunnitelmia.

t.ap

Vierailija
14/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palaa Neste Rallista vasta sunnuntaina. Ihanaa, kaukosäädin on yksin minun ;) MUita?

raamattu kädessä tuskanhiki otsalla ja pelätä koko viikko ettei joku Irmeli-isotissi vamppaa meidän kultamurua.. ;)Jooh, joka jaksaa niin siitä vaan, mulla on muita suunnitelmia.

t.ap

Ja sen verran hyvä itsetunto (ja hyvät tissit:D) että jos mieheni mut johonkin rallimisukkaan vaihtaa, niin huonomman saa:D

Vierailija
15/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka täällä oikeasti noita tilaisuuksia järjestää ja ihmisiä kestitsee yms, ei jaksa viinanjuontia ja huoria. Teemme ihan oikeasti töitä.

Vierailija
16/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen verran hyvä itsetunto (ja hyvät tissit:D) että jos mieheni mut johonkin rallimisukkaan vaihtaa, niin huonomman saa:D

täällä on asiakkaina ja yritysvieraina kaiken ikäisiä naisia ja miehiä, ei kaikki ole itseään esittelemässä.

Vierailija
17/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä aliarvioida rallimisukoita (???)

Suurin osa näistä rallimisukoista on timmejä opiskelijoita. Erittäin hyvä tilaisuus ansaita hyvät opintorahat.

Vierailija
18/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näistä rallimisukoista on timmejä opiskelijoita. Erittäin hyvä tilaisuus ansaita hyvät opintorahat.

Mutta en siltikään pelkää hetkeäkään mieheni niiltä mitään palveluita ostavan:)

T. Se joka käytti sanaa rallimisukka

Vierailija
19/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös minulle joka ei ole enää niin timmi.

Vierailija
20/29 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se multa ole pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi