psyyke
Minulla on sellainen ongelma.
Tässä taannoin naimme vaimoni kanssa, minulta lerpahti mulkku kesken yhdynnän.
Tämän jälkeen on useasti lerpahdellu uudestaan.
Minä ajattelen seuraavissa yhdynnöissä että jos vaikka nyt ei lerpahtaisikaan, silloin se juuri tapahtuu loppuu hommat kesken.
Olen tosi nolona vaikka suhteemme onkin jo kestänyt kohta kolkyt vuotta.
Olisiko kenelläkään antaa ohjeita mitä tuolle erektiohäiriölle pitäisi tehdä.
Potenssilääke on jo nyt käytössä. T epätoivoinen
Kommentit (4)
Selvitä ensin fyysiset riskitekijät.
ikä yli 40 vee
ylipaino
verenkiertoelinten häiriöt (onko suvussa sydäntauteja, diabetesta ym. vaikka sinulla ei vieolä olisikaan, kielivät siitä, että sinullakin voi olla heikompi verenkierto)
liikunta, onko ollenkaan?
tupakointi ja runsasa alko erektiohäiriöiden aiheuttajia myös
Nuo kaikki kun ynnää, niin siinä on tarpeeksi tekijöitä, jotka aiheuttavat lerpahtamisen. Jos siihen päälle vähänkin funtsit liikoja, niin lopputulos on varma.Jos sulla ei ole yhtäkään noista ylemmistä, syy on pelkästään psyykkinen. Mä en tiedä varmaksi, mutta jotenkin epäilen, että pelkkää psyykkistä syytä ei voi olla, vaan taustalla aina fyysisen puolen ongelmaa.
Et sanonut ainakaan, että seksi yököttäisi?
Olen kohta 50v, ylipainoa on, syön myös psyykelääkkeitä. Tupakoin myös Liikuntaa kyllä harrastan kykyjeni mukaan. Telkusta kun olen katsonut suurinta pudottajaa niin päätin että minustahan ei tuollaista tule. Olen laihduttanut 12kg, toisenkautta vituttaa jatkuva nälkä, ja toisaalta olen tyytyväinen saavutukseeni. Diapamia otan ja käytössäni on tasaava lääkitys sekä kolmio kipulääkitys. Kun luin tuon hienon vastauksesi niin tajusin missä mennään.
Minä menin samanlaisten ongelmien kanssa lääkäriin. Valitin mieskunnon heikentymistä ja yleistä voimattomuutta. Verikokeilla todettiin testosteronitasot liian mataliksi. Nyt on syöty lääkkeitä. Yleiskunto on parantunut (voi toki olla yleisen tsemppauksen syytäkin) ja mieskunto on kuin kaksikymmentä vuotta sitten (olen 48).
Psyykelääkkeillä on vaikutusta mieskuntoon. Selvitä onko mahdollista vaihtaa lääkitystä.
Minulle koitettiin vaikka minkälaisia lääkkeitä. Sitten se vaan napsahti. Nyt on lääkitys muuten kohillaan, miekkarissahan ne määräsi viegrat. Sairastan kaksisuuntaista mieliala häiriötä ja silloin toisessa vaiheessa menee todella lujaa, naimiskertoja olemme yritetty välillä onnistuu ja toisinaan ei ja se alkaa masentaa. Olisiko syy?
Selvitä ensin fyysiset riskitekijät.
ikä yli 40 vee
ylipaino
verenkiertoelinten häiriöt (onko suvussa sydäntauteja, diabetesta ym. vaikka sinulla ei vieolä olisikaan, kielivät siitä, että sinullakin voi olla heikompi verenkierto)
liikunta, onko ollenkaan?
tupakointi ja runsasa alko erektiohäiriöiden aiheuttajia myös
Nuo kaikki kun ynnää, niin siinä on tarpeeksi tekijöitä, jotka aiheuttavat lerpahtamisen. Jos siihen päälle vähänkin funtsit liikoja, niin lopputulos on varma.
Jos sulla ei ole yhtäkään noista ylemmistä, syy on pelkästään psyykkinen. Mä en tiedä varmaksi, mutta jotenkin epäilen, että pelkkää psyykkistä syytä ei voi olla, vaan taustalla aina fyysisen puolen ongelmaa.
Et sanonut ainakaan, että seksi yököttäisi?