Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

löydänkö enään ketään naista

Vierailija
31.07.2012 |

olen 2kk sitten eronnut mies.33v mittarissa ja jotenkin ei jaksaisi enää missään baareissa käydä.olisi niin kiva pusutella ja helliä ja saada oma kulta viereen ,mutta mistä sellaisen enään löytää?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut 7 vuotta yksin. Yksinäisyys tekee hyvää, ei ole riippuvainen kenestäkään ja taso vain nousee. Ei epätoivoissaan tarvitse ottaa ensimmäistä vastaantulijaa.

Niin joo, olenkin nainen, miehet on yleensä niitä epätoivoisia.

Sä oot hauska tapaus. Ymmärrän kyllä miksi olet ollut yksin. Hienoa, että se tekee hyvää, nimittäin tuolla miesvihalla voi olla, että yksinolo tulee jatkumaan.

Vierailija
22/32 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä: Joogasalit ovat pullollaan itsestään huolta pitäviä naisia :)

Ja tosiaan, oikeinkirjoitukseen kannattaa panostaa.

Kuin myös siihen, että lähtee ihmisten ilmoille, katsoo kohdatessa silmiin ja hymyilee.

Tsemppiä, kyllä se vielä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen löytää, niin opettele ihan ensi töiksi kirjoittamaan "ENÄÄN" oikein eli "enää" AIJON on myös paha, se kirjoitetaan "aion"

Kannattaa kierrättää teksti vaikkapa Wordin oikeinkirjoituksen kautta.

If you know what I meen.

Tero

Olet vitsi :)

Vierailija
24/32 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen löytää, niin opettele ihan ensi töiksi kirjoittamaan "ENÄÄN" oikein eli "enää" AIJON on myös paha, se kirjoitetaan "aion" Kannattaa kierrättää teksti vaikkapa Wordin oikeinkirjoituksen kautta. If you know what I meen. Tero

Tää oli hyvä - Hyvä Tero :)

Vierailija
25/32 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..täysjärkinen nainen ei huoli sinua 2 kk:n jälkeen erosta !!?! Erosta pitää ensin toipua kunnolla jotta olisi valmis uuteen suhteeseen.

Vierailija
26/32 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et viettäisi aikaa ystäviesi parissa tai vaikka matkustelisi? Toivon mukaan sulla on niitä miespuolisia ystäviä myös, sillä mies jolla ei ole LAINKAAN ystäviä on kyllä enemmän tai vähemmän ongelmallinen ja erakkomainen tapaus ja yleensä parisuhteessa epäterveen takertuva. Ja tuo asenteesi ei ole kovin houkutteleva, tulee mielikuva että ensisijaisesti haet lohtupillua.

Mä olen ollut eron jälkeen 5 vuotta sinkku, sen saman ajan myös kokonaan ilman seksiä. En ole edes halannut miestä moneen vuoteen. Kyllä yksinäisyyteen ja siihen ns. hellyyden puutteeseen tottuu, jos ei jää ruikuttamaan kohtaloaan ja kuvittelemaan että se helliminen ja seksi on elämän ainoa sisältö.

t. eräs yhäri

Vierailija
27/32 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinkirjoitukseen kannattaa kiinnittää huomiota, jos fiksun ja tasokkaan naisen haluat.

Suurin osa naisista ei osaa kirjoittaa oikein, MUTTA samaan aikaan he kuitenkin vaativat miehen kirjoituksilta persoonallisuutta, mukaansatempaavuutta, jännittävyyttä, mieleenpainuvuutta ja tietysti täydellistä oikeinkirjoitusta.

Netissä lisäksi naiset ovat jotain aivan ultimaattisen nirsoja: jos kirjoitat vakavan ja asiallisen viestin 50 naiselle, saat ehkä 1-3 vastausta. Näistä sitten 0-1 johtaa oikeisiin treffeihin. Toisin sanoen miehen nettideiteissä on varauduttava tekemään aivan tuhoton määrä työtä päästäkseen tapaamaan edes yksi nainen.

Yllä olevaa ei tietenkään pidä naiselle itselleen kertoa. Treffeille pääseminen kun on naisille helppoa, ja he kuvittelevat miesten elävän samanlaisessa maailmassa kuin he itse. Todellisuutta raottava mies on siis säälittävä ja epätoivoinen, jollaista naiset eivät tietenkään halua.

Tämä siis omasta kokemuksesta. Aihetta on tutkittukin:

http://jonmillward.com/blog/attraction-dating/cupid-on-trial-a-4-month-…

Ja suomeksi samaa on siteerannut se kauhistuksien kauhistus: Henry Laasanen.

http://www.terve24.fi/blogit/henry-laasanen/nettideittitesti-feikkiprof…

Vierailija
28/32 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on mahkuja vielä vaikka mihin! jos olisit 55, en sanoisi samaa.

Treffipalstat ovat hyviä, jos ei jaksa baareissa käydä. Tosin ehkä se ei maailmanloppu olisi, jos niissäkin muutaman kerran kävisi. Hyvän asian puolesta...

jos netistä etsit seuraa, niin tosiaan kirjoita oikein

- enää

- aion

MUTTA älä pelkää kirjoitusvirheitä liikaa. Tärkeintä on olla mukana menossa, kyllä sun persoona tulee niiden virheiden takaa esiin ennemmin tai myöhemmin.

Pidä mielessä että 33 on erittäin hothothot ikä. Itsetunnolla pärjää!

Vierailija
29/32 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lausahdustaan jo kauan, vastako hokasitte?

Ap, olet kyllä liian säälittävä, mutta eiköhän sullekin joku sääläri löydy. Miksi et opettelisi elämään vähän aikaa yksin ja nauttisit siitä? Iloisella mielellä voi jopa löytää naisia.

Vierailija
30/32 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt tosiaan ollut vasta 2kk erossa ,mutta monta vuotta mennyt ilman hellyyttä.ei ole ystävää jonka kanssa puhua,ei ketään.yksin joudun olemaan ja miettimään..ja vittuilijoille tiedoksi en jaksa oikein kirjoituksia miettiä.

Vaikkapa suomi24 treffipalstaa. Mikset voisi vaikka tätä samaa tarinaa kertoa profiilissasi suoraan. Että kaipaat syliä, ja ehkä pidempääkin suhdetta...? Et ole yhtään säälittävä, tai siis enhän mä sua tunne, mutten osaa tuolla perusteella sääliäkään. Jokainen on mitä on, ja tärkeintä jos olet rehellisesti sitä mitä olet. Tyhjää esittämistä tai epäaitoa lirkuttelua ei kukaan kaipaa, tärkeintä että toiselle osapuolellekin on selvää millainen olet ja mitä olet hakemassa.

Itse löysin mieheni suomi24.lta, emme todellakaan olleet kumpikaan mitään säälittäviä tapauksia, muttemme vaan käyneet yöelämässä paljoa, eikä harrastuksistakaan seuraa aina löydä.... Minusta netti oli erittäin hyvä kanava löytää kumppani.

Vierailija
31/32 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen 30-40 vuoden ikä on erittäin haluttu naissinkkumarkkinoilla, mutta "tavaran" tulee olla kunnossa, laadukasta ja hyvännäköistä.

- odota puoli vuotta ja kasva henkisesti/itsenäisty

- hanki työpaikka tai palkanylennys

- kuntosalikortti tai muu cool harrastus, esim.veneily tai/ja naisvaltainen harrastus, esim. vakiotanssit/rokki/salsa

- ystäviä ja sosiaalista pääomaa

- opettele tanssimaan ja tekemään aloitteita vaikka supermarketissa

- ainakin 1 hyvännäköinen vaatekerta baariin/töihin/vapaa-aikaan

- nosta hygieniatasoasi, jos se on päässyt repsahtamaan, esim. partavesi, kynsien leikkaus, parran ajo

- käy ulkona ja ole "menevä"

Onnea naisen metsästykseen!

Vierailija
32/32 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen löytää, niin opettele ihan ensi töiksi kirjoittamaan "ENÄÄN" oikein eli "enää" AIJON on myös paha, se kirjoitetaan "aion" Kannattaa kierrättää teksti vaikkapa Wordin oikeinkirjoituksen kautta. If you know what I meen. Tero

Tää oli hyvä - Hyvä Tero :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän