löydänkö enään ketään naista
olen 2kk sitten eronnut mies.33v mittarissa ja jotenkin ei jaksaisi enää missään baareissa käydä.olisi niin kiva pusutella ja helliä ja saada oma kulta viereen ,mutta mistä sellaisen enään löytää?
Kommentit (32)
Suomi 24 ja oltiin sentään yksinhuoltajia molemmat, että ei mitkään parhaat mahikset alunperin. Älä tapaa, jos tyyppi vaikuttaa yhtään siltä, että jokin tökkii tai on jotenkin eri tyylinen kuin haluat. Jos olet samalla aaltopituudella niin anna palaa. Meillä nyt 1-v hääpäivä ja kolme lasta lisää!
naisen löytää, niin opettele ihan ensi töiksi kirjoittamaan "ENÄÄN" oikein eli "enää" AIJON on myös paha, se kirjoitetaan "aion"
Kannattaa kierrättää teksti vaikkapa Wordin oikeinkirjoituksen kautta.
If you know what I meen.
Tero
Täällä nainen 38 v ja yritin netistäkin vuosia mutta väsyin tapailemaan mitä kummempia friikkejä. Joten nyt jo alistunut siihen että loppuelämä pitää yksin viettää...
Tajuatko edes mitä haluat?
Ota vuosi tai kymmenen rauhassa itseksesi ja ota asia taas pohdintaan.
Tekisit taas saman virheen?
Miksi?
T: 11cm mies
ap moikka. kai näilläkin sivuilla vierailee yksinäisiä naisia ,jotka voisi olla esim minun seurasta kiinnostuneita?minnekkään treffi palstalle en rupea lirkuttelemaan,enkä jaksa kirjoitella mitään.olisi kiva vaikka jutella jonkun kanssa näin yksinäisenä iltana.
Oikeinkirjoitukseen kannattaa kiinnittää huomiota, jos fiksun ja tasokkaan naisen haluat. :) Tasokas ei tarkoita tässä nyt mitään negatiivista, pröystäilevää tms.
Mieti, mitä haluat. Mieti, kuka olet ja millainen on sinun elämäsi, mitä siltä haluat. Mitä harrastat, mitä haluaisit harrastaa. Millaisesta kirjallisuudesta, elokuvista, musiikista jne. pidät. Millaiset arvot sinulla on. - Näitä kaikkia seikkoja mieti ihan rauhassa, katsele elämää ja opi tulemaan toimeen itsesi kanssa. Olet nuori vielä ja varmasti löydät naisen. Mutta jos heppoisilla eväillä lähdet etsimään, et löydä mitään kunnollista.
t. Nainen
Mä olen ollut 7 vuotta yksin. Yksinäisyys tekee hyvää, ei ole riippuvainen kenestäkään ja taso vain nousee. Ei epätoivoissaan tarvitse ottaa ensimmäistä vastaantulijaa.
Niin joo, olenkin nainen, miehet on yleensä niitä epätoivoisia.
harrastusten parista. on ainakin yksi yhteinen asia ;) Kyllähän ihmisiä muuallakin liikkuu kuin baareissa. Kotoa tosin harvoin löytää vaan liikkeelle on lähdettävä. toisaalta ihan vinkkinä jos olet 2kk sitten eronnut kannattaa rauhottaa tilanne. Meille kaikille tekee hyvää olla joskus yksin ja selvittää päässään mitä oikeasti haluaa. Vanhan suhteen päättymisen jälkeen saattaa hypätä uuteen ihan vain sen vuoksi että on tottunut siihen että vierellä on joku. Silloin tulee usein tehtyä vääriä valintoja. Toki poikekkeuksia on, mutta omakohtaisesti tämän olen kyllä todennut.
Mitä tulee kirjoituksiisi niin tuskinpa kukaan sellaista nirppanokkaa haluaisi joka yhdestä n:n puuttumisesta nipottaa! Joten kirjota vain just niinkuin kirjoitat, silloin olet oma itses etkä esitä jotain muuta!
naisen löytää, niin opettele ihan ensi töiksi kirjoittamaan "ENÄÄN" oikein eli "enää" AIJON on myös paha, se kirjoitetaan "aion"
Kannattaa kierrättää teksti vaikkapa Wordin oikeinkirjoituksen kautta.
If you know what I meen.
Tero
Olet vitsi :)
vaikka itse olenkin nainen. Naisia tapaa yhteisissä harrastuksissa, jos välttämättä haluat tavata. Kannattaa alkaa juttelemaan mukavia yhteisistä kiinnostuksen kohteista ei isku meiningillä. Muulla ei ole niin väliä kuin, että hauskaa on. Tilanteesi on kadehdittava, paitsi jos sinulla ei ole vielä lapsia, ja biologinen kellosi tikittää KIRE KIIRE.
Kahlittu 39 v nainen
naisen löytää, niin opettele ihan ensi töiksi kirjoittamaan "ENÄÄN" oikein eli "enää" AIJON on myös paha, se kirjoitetaan "aion" Kannattaa kierrättää teksti vaikkapa Wordin oikeinkirjoituksen kautta. If you know what I meen. Tero
Olet vitsi :)
Tosiaan, 2kk haavat liian auki . Kerran olen lähtenyt vasta eronneen miehen kanssa suhteeseen ja sanon vaan, big mistake. Kainalosauvaksi sitä vaan joutuu ja joku muu korjaa sadon kun mies on taas toluissaan.
Ei. Tee palvelus itsellesi ja naisille. Opettele ensin olemaan itseksesi ja käy läpi eron tuoma ahdistus,please.
olen nyt tosiaan ollut vasta 2kk erossa ,mutta monta vuotta mennyt ilman hellyyttä.ei ole ystävää jonka kanssa puhua,ei ketään.yksin joudun olemaan ja miettimään..ja vittuilijoille tiedoksi en jaksa oikein kirjoituksia miettiä.
Miksi et viettäisi aikaa ystäviesi parissa tai vaikka matkustelisi? Toivon mukaan sulla on niitä miespuolisia ystäviä myös, sillä mies jolla ei ole LAINKAAN ystäviä on kyllä enemmän tai vähemmän ongelmallinen ja erakkomainen tapaus ja yleensä parisuhteessa epäterveen takertuva. Ja tuo asenteesi ei ole kovin houkutteleva, tulee mielikuva että ensisijaisesti haet lohtupillua.
Mä olen ollut eron jälkeen 5 vuotta sinkku, sen saman ajan myös kokonaan ilman seksiä. En ole edes halannut miestä moneen vuoteen. Kyllä yksinäisyyteen ja siihen ns. hellyyden puutteeseen tottuu, jos ei jää ruikuttamaan kohtaloaan ja kuvittelemaan että se helliminen ja seksi on elämän ainoa sisältö.
t. eräs yhäri
11 v yksin ja pian 1,5 v ilman seksiä.
Mitä hittoa?
Porukka lyttää kaverin jotenkin oudoksi/säälittäväksi, kun haluaa naisen kosketusta 2kk yksinäisyyden jälkeen (tai kuinka pitkän aikaan nyt sitten on ollutkin huonossa liitossa ennen eroa siihen päälle) ja samassa lausessa toteatte olleenne itse VUOSIA ilman minkäänlaista kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen??
Reality check olisi paikallaan!
Ja ap:lle; Totta helvetissä sä löydät naisen itsellesi! Olet oma itsesi (olettaen, että olet herrasmies ja kaikinpuolin mukava kumppani), niin Sinun iälläsi ei todellakaan pitäisi tuottaa ongelmia löytää uutta kumppania, kun vaan lähdet jonnekin neljän seinän sisältä, missä tapaat uusia/vanhoja tuttavia/ystäviä/ihmisiä ylipäänsä!
Tsemppiä uuteen nousuun! :)
minulla on kyllä kaksi lasta.ihanat tytöt.joku kertoi olleensa ilman miestä monta vuotta ja ilman seksiä 1.5 vuotta.meitä vaan on niin monenlaisia,itse en halua olla ilman hellyyttä,seksiä,kosketusta niin pitkään.kun nyt vain saisi jonkun rakkaan kainaloon kun lapsetkin on poissa.
17 sta piristi kummasti mieltä.eiköhän elämä vielä jatku ja tulee se oikea vielä kohdalle.
mutta kaipa makuja on monia. itse tykkäään vähän itsenäisemmästä ja vähemmän "tarvitsevaisesta" miehestä.
vaikkapa netistä, suomi24 treffit esimerkiksi, mutta oikeinkirjoitukseen kannattaa panostaa.