80- (ja 90-) luvun unohdettuja(?) tv-sarjoja...
- Kesä -69 (The wonder years) (ihana!!)
- Kate and Allie
- Seitsemännen tien risteys (tjs.) (nuortensarja, jännä?)
- Kasmasiinin Kuka uskoo haikaraan (jännä!)
-Oliks semmonen kuin "Minä ja Max"? (kertoi isästä ja tyttärestä?)
Kommentit (167)
entä mikä oli se rikossarja jossa oli vaaleahiuksinen nainen joka oli profiloija ja sitten ne selvitteli kaikennäköisiä rikoksia. Ja sitä naista vainosi joku tyyppi?
Tuli kakkoselta sunnuntai-iltaisin.
täyttä laukkaa oli enemmänkin sellainen kiltti perhesarja. Toi toinen hevossarja oli sitten enemmän aikuisille, siinä tosiaan oli aika rohkeitakin kohtauksia :D Oli muistaakseen aika lyhyt sarja ja esitettiin mtv3 lauantai? iltaisin.
China Beach
Pulmuset
Viinitila Falcon Crest
Kapteeni Nemo, muutakin Jules Verneä (esim. 40-päivässä maapallon ympäri tai jotain vastaavaa). Tankki täyteen, Parempi myöhään jossa oli iki-ihana Jussi Jurkka "hyvinen ötyineen". Valehtelijoiden klubi.
Melrose Placen ja Beverly Hillsin nyt kaikki muistaa :D
entä mikä oli se rikossarja jossa oli vaaleahiuksinen nainen joka oli profiloija ja sitten ne selvitteli kaikennäköisiä rikoksia. Ja sitä naista vainosi joku tyyppi?
Tuli kakkoselta sunnuntai-iltaisin.
Jonka Studio Julmahuvi (!) väänsi muotoon Pimeyden Tyyny :D
Kadotuksen klaanit
Se summerin aussisarja, jossa ufoja.
Sarja, jossa merenneito oli merentutkijoiden (aseman nimi kait ORCA) kaveri.
Top 40 Lista (tjsp :D, tuli kakkoselta, samoin kolmosen tai nelosen vastaava musavideo top 20).
Mut noista jo mainituista kaipaan erittäin paljon Tribe-sarjaa. Se oli oikeasti hyvä. Hei, YLE! Takaisin tuo sarja, pliis?
sellaista kuin Kylmää terästä? Siinä oli poliisi yh-isä (tosi söpö) ja Christina Aplegate esitti sen teini-ikäistä tyttöä
Australialainen nuortensarja, jossa mahdottoman tarttuva tunnari. (äh, nyt se sit taas alkoi soida päässä...)
Silkkejä ja luoteja (Rob Estes... whoa :D)
Rooman sheriffi
Twin Peaks (dvd:llä saatavana :))
China Beach
Bangok Hilton
Paluu Eedeniin
Polttouhrit
Beverly Hills 21020 (vai miten se meni)
Okalinnut
North and South (en muista suomeksi)
Pallo-Noppa
joka kertoi intiaanien kasvattamasta valkoisesta pojasta. Kurt Russell oli muistaakseni pääosissa, näin ainakin äitini on kertonut.
Oi että mä rakastin sitä sarjaa!
Musta piti tulla isona Kalliovuorten kingi. Tai siis ehkä mun tapauksessa kviini. :)
Fame jo mainittu?
1980-luvulla katsoin espanjalaista nuortensarjaa, oikohan sen nimi Aurinkorannikko? Muistan sen tunnarinkin vielä! Jossain vaiheessa tuli sellanenkin jenkkisarja kuin Rakastavasti, Sidney. Siinä nuori yh-äiti muutti tyttärensä kanssa vanhemman ukon (Sidneyn) luokse - en muista, miksi muutti, kun ei niillä suhdetta muistaakseni ollut. Ja mitä ne kököt 80-luvun suomalaissarjat oli, Omenankukissa lunta ja Vihreän kullan maa? :D Ja Soitinmenot oli jopa hyvä!
90-luvun alussa tuli (aika tyhmä) brittisarja Lehtijengi, jossa oli mm. Todella upeeta -sarjan Julia Sawalha. Ja kotimainen ysärisarja Milkshake oli muistaakseni aika outo...
joka kertoi intiaanien kasvattamasta valkoisesta pojasta. Kurt Russell oli muistaakseni pääosissa, näin ainakin äitini on kertonut.
http://muistikuvaputki.yle.fi/rouvaruutu/veljekset
Voi, mä muistan että mä olin ihan rakastunut tohon Kurt Russeliin ;D
täyttä laukkaa oli enemmänkin sellainen kiltti perhesarja. Toi toinen hevossarja oli sitten enemmän aikuisille, siinä tosiaan oli aika rohkeitakin kohtauksia :D
Oli muistaakseen aika lyhyt sarja ja esitettiin mtv3 lauantai? iltaisin.