Harmittaa PHELPSin puolesta. :,(
Kommentit (17)
eniten olympiamitskuja-saavutukseenkin. Kultamitaleitahan hänellä jo on enemmän kuin kenelläkään muulla olympiaurheilijalla.
kävi antamassa kukat äidilleen. :)
Olen iloinen eteläafrikkalaisen Le Closin puolesta, upea uinti. Phelps on aina ollut niin täynnä itseään, että hänelle tekee oikein hyvää, kun ei voita kaikkea.
Ja mitenköhän tämä "itseään täynnä oleminen" on ilmennyt? On ennen uinteja aina hyvin keskittynyt, mutta ei kai sitä kukaan voi tulkita itsekeskeisyydeksi. Uintien jälkeen on hymyilevä ja vilkutteleva, rennon oloinen kaveri.
aika hyvin 65-vuotiaalta!
t.usalainen
aika hyvin 65-vuotiaalta!
t.usalainen
Hän on upea uimari, upea urheilija. Ei mikään tyypillinen heh-heh -jenkki (ei nauti erityisesti julkisuudesta), vaan enemmänkin kuin suomalainen. Pidättyväinen, hillitty, keskittyy urheilusuoritukseen. Siinä on kuulkaa adreanaliinia veressä tollasen uinnin jälkeen. Heti ketään aleta taputella.
Kaveri on tehnyt uinnin hyväksi kuin kukaan muu koskaan. Hienoa Phelps!
Aika liikuttavaa. Toivottavasti löytää jonkun kivan kumppanin. Uinti on yksinäistä puuhaa, siinä ei ole kyllä paljon aikaa muulle elämälle.
Hän on upea uimari, upea urheilija. Ei mikään tyypillinen heh-heh -jenkki (ei nauti erityisesti julkisuudesta), vaan enemmänkin kuin suomalainen. Pidättyväinen, hillitty, keskittyy urheilusuoritukseen. Siinä on kuulkaa adreanaliinia veressä tollasen uinnin jälkeen. Heti ketään aleta taputella.
Kaveri on tehnyt uinnin hyväksi kuin kukaan muu koskaan. Hienoa Phelps!
On tosiaan enemmän suomalaisen oloinen kuin perusjenkki.
Aika liikuttavaa. Toivottavasti löytää jonkun kivan kumppanin. Uinti on yksinäistä puuhaa, siinä ei ole kyllä paljon aikaa muulle elämälle.
Milloinkohan ehtisi lähteä treffeille?
Olen iloinen eteläafrikkalaisen Le Closin puolesta, upea uinti. Phelps on aina ollut niin täynnä itseään, että hänelle tekee oikein hyvää, kun ei voita kaikkea.
tosin olen kyllä aina etelä-afrikkalaisen puolella kun mahdollista.
Hyvin nopeasti, mutta kuitenkin. En ymmärtänyt miksi selostaja sanoi ettei onnitellut, jos ei vain nähnyt tilannetta?
Ymmärrän kyllä Phelpsin pettymyksen, ettei halaamaan jäänyt.
Voittajan puolesta olen iloinen, nuori poika, hieno uinti!
Ja liikuttunut kultamitalisti oli kyllä symppis!
Kovasti taputteli, halaili ja naureskeli Le Closin kanssa, hyvitti varmaan vähän sitä tylyä ohitusta altaassa heti uinnin jälkeen, vaikka ihan ymmärrettävää sekin kovan pettymyksen jälkeen.
Kaikkien aikojen menestynein olympiaurheilija, mikä harmittaisi? ;)