teini muuttaa kaverille
Teinityttöni (16 vuotta) muuttaa parikymppiselle miespuoliselle kaverilleen joka asuu kotona perheensä kanssa. Poika itse on vielä puolisen vuotta intissä.
On heillä jotain säätöä, mutta yhdessä eivät ole kuulma vielä. Eikä hän muuta minkään koulun, tai työn takia vaan pojan takia. Kun poika tulee lomilta, tyttäreni odottaa häntä siellä. Hän asuu pojan huoneessa, joka on aika iso.
MITÄ sanotte tästä kuviosta? :) itselleni tämä käy
Kommentit (17)
No mulla ja mun tyttärellä on erinomaiset välit! :) Tytär on puhunut omilleen muutosta ja halusi vaihtelua. Mulle tämä ratsaisu sopii
No mulla ja mun tyttärellä on erinomaiset välit! :) Tytär on puhunut omilleen muutosta ja halusi vaihtelua. Mulle tämä ratsaisu sopii
No harjotelkoot asumista sen poikansa kanssa, kattoo että pystyykö sitten yksin eli omilleen muuttamaan ja missä vaiheessa. Ei se nyt mikään päivähoito ole.
muuttaa vaan elätiksi perheestä toiseen...ja sulle se siis käy? Tyttö saa hetken kuvitella leikkivänsä aikuista kunnes sen toisen perheen väki kyllästyy ja kippaa kakaran takaisin sulle.
miten musta tuntuu että haluat vain päästä eroon lapsestasi?
omillaan asumista? Toisten AIKUISTEN ihmisten katon alla. Meinaako ihan itse ostaa ruokansa, vaatteensa, maksaa oman sähkönsä ja vetensä yms yms?
Tunnutte olevan sekä äiti että tytär molemmat ihan kakaran asteella vielä...ellei tääkin sitten ole ihan totaalisen keksittyä tarinaa.
herätys on klo 6.00 ja lähtö kouluun tai töihin 7.00. Kotiin hän ei todellakaan jäisi vaan tuossa iässä nuorten yhteiskuntatakuu takaa jonkun muun paikan kuin kotonani olemisen. Eli menisin työtn kanssa työkkäriin, josta ohjattaisiin työkokeiluun.
asuu samassa huoneessa "pelkkinä ystävinä"
hehhehhhehhhehhhehhhhehhheeeeehehhehehhehehheheeee
hehhehhhehhhehhhehhhhehhheeeeehehhehehhehehheheeeehehhehhhehhhehhhehhhhehhheeeeehehhehehhehehheheeee
hehhehhhehhhehhhehhhhehhheeeeehehhehehhehehheheeeehehhehhhehhhehhhehhhhehhheeeeehehhehehhehehheheeee
Teinityttöni (16 vuotta) muuttaa parikymppiselle miespuoliselle kaverilleen joka asuu kotona perheensä kanssa. Poika itse on vielä puolisen vuotta intissä.
On heillä jotain säätöä, mutta yhdessä eivät ole kuulma vielä. Eikä hän muuta minkään koulun, tai työn takia vaan pojan takia. Kun poika tulee lomilta, tyttäreni odottaa häntä siellä. Hän asuu pojan huoneessa, joka on aika iso.
MITÄ sanotte tästä kuviosta? :) itselleni tämä käy
Odottaa vain sitä poikaa?????
Kuulostaa oudolta, mutta itsepä tiedätte mitä teette.
Paljonko maksat tuolle perheelle tyttäresi täysihoidosta?
Moni perheenäiti täälläkin valittaa aina kesäloman alkaessa, että pitäisi saada lapset jonnekin kesäksi aiheuttamasta huolta tai pilaamasta aikuisten omaa lomaa. Tässä ap on keksinyt laittaa oman mukulansa toiseen perheeseen elätiksi.
Teini-ikäinen on lapsi vielä. Olisi parempi opetella kotona oman äidin kanssa esim. itsenäistä rahankäyttöä, vaatehuoltoa, ruuanlaittoa, seksuaalikäyttäytymistä, toisen ihmisen huomioon ottamista 24/7. Vai onkohan ap niitä äitejä, jotka olettavat, että on koulun/yhteiskunnan tehtävä opettaa kaikki nämä asiat lapsille?
olen kans tehnyt noin, 20-v sitten. muutin ihan pentuna poikakaverin vanhempien nurkkiin.
En tajunnut kyllä mistään mitään, ne raukat joutui pesemään mun pyykit, laittamaan ruoat jne ja poikakaveri kun kulki baareissa, mä hengailin sen äidin kans katsomassa telkkaria.
nyt kyllä nolottaa, on sitä ollut niiiiiin tyhmä!
olen kans tehnyt noin, 20-v sitten. muutin ihan pentuna poikakaverin vanhempien nurkkiin.
En tajunnut kyllä mistään mitään, ne raukat joutui pesemään mun pyykit, laittamaan ruoat jne ja poikakaveri kun kulki baareissa, mä hengailin sen äidin kans katsomassa telkkaria.
nyt kyllä nolottaa, on sitä ollut niiiiiin tyhmä!
asiaan suhtautuu? saavat nurkkiinsa ylimääräisen lapsen.
äidin luo, kirjoilla oli siis kotona mutta käytännössä asui poikaystävän kotona. maksoi omat menonsa omasta opintotuestaan. ei tarvinnut maksaa taloon mitään (sähköstä,vedestä,tupakeista) koska häntä pidettiin perheenjäsenenä. ja poikaystävän äiti oli vain iloinen kun sai naisseuraa kanssaan huusholliin :)
Seksiä vastaan katto pään päälle.
Provoooooopooooooooooooooorvoooooooooooooo
ja sun huonot suhteet. Eli ihan hyvä, jos tyttö nyt ottaa otteen elämästään, vaan epäilempä, pian se keksii taas muuta uutta.