Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten autokaupassa saa palvelua? Tai edes kaupat tehtyä?

Vierailija
31.07.2012 |

Perheellämme on kahden auton vaihto ajankohtainen. Olemme käyneet muutamassa autokaupassa kyselemässä meitä kiinnostavista autoista, ja ajaneet pari lyhyttä koeajoa. Hinta-arviota vaihtoautoistamme emme ole saaneet kuin yhdestä kaupasta. Pyydettyjä tarjouksia uusista autoista emme ole saaneet ainoatakaan.

Minne päin Suomea meidän pitää ajaa saadaksemme automme vaihtoon ja tilaukset uusista autoista sisään? Nykyiset automme on ostettu (uusina -09 molemmat) juuri näistä samoista liikkeistä joissa nyt ei kaupanteko kiinnosta.

Olemmeko niin köyhän näköisiä ettei kannata vaivautua, vai mistä oikein on kyse? Olen ymmälläni...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama ongelma, hinta-arviot kyllä saatiin mutta ne olivat huonoja.

Ostettiin lopuksi Laakkoselta, hyvä tarjous, hyvä palvelu, hyvä auto ja vuoden takuu.

Uusien autojen suhteen oltiin sekä Vehossa että Biliassa tosi nihkeitä, ilmeisesti tilauskirjat on jo täynnä ;)

Vierailija
2/9 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusien autojen suhteen oltiin sekä Vehossa että Biliassa tosi nihkeitä, ilmeisesti tilauskirjat on jo täynnä ;)

Käsittääkseni tilauskirjat eivät ole täynnä, koska uuden auton toimitusajaksi on kerrottu n 2-3 kk. Jostain muusta tässä on kyse, olisipa kiva tietää mistä.

Laakkoselle sitten kai seuraavaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni tilauskirjat eivät ole täynnä, koska uuden auton toimitusajaksi on kerrottu n 2-3 kk. Jostain muusta tässä on kyse, olisipa kiva tietää mistä. Laakkoselle sitten kai seuraavaksi...

No itselle tuli mieleen, että taantuma on tulossa ja haluavat vaihtoautovarastot tyhjiksi eli siksi mieluummin myyvät kovan hintaluokan käytetyt pois taseestaan...

Vierailija
4/9 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Veholla myös. Herttoniemen vw-auto oli ihan surkea, olisin ostanut audi a3:n työkäyttöön, mutta mieshenkilö yritti vaan sinnikkäästi myydä ikivanhaa poloa "kivaksi kauppakassiksi". Oli pakko kävellä kesken pois, etten ois sanonut mitään todella törkeää, koska pänni niin paljon asenne.

Vierailija
5/9 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuulunut BMW:n gold-kerhoon on vuosikausia ja palvelu pelaa. Autoliike tyrkyttää kuoharia ja suolasta purtavaa.

Vierailija
6/9 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuulunut BMW:n gold-kerhoon on vuosikausia ja palvelu pelaa. Autoliike tyrkyttää kuoharia ja suolasta purtavaa.

Olin edellisen merkin VIP-asiakas. Toimi tasan siihen asti kun ruvettiin hieromaan uuden auton kauppaa. Huono hyvitys eli iso väliraha. Vaihdoin merkkiä. Plus että merkinvaihtajista nuo automyyjät tuntuvat nyt olevan kiinnostuneita...

Vierailija
7/9 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myytte ne autot itse. Sitten vaan taas kauppaan, ja homma on parempi teille.

Vierailija
8/9 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoitus on plussaa. Pitää ottaa rohkeasti kontaktia ja pyytää apua. Pitää pyytää se tarjouspyyntö, jos sopiva auto löytyy.

Myyjien liksa riippuu sen verran myynnistä, että jos annatte vaikutelman, että joo, ihan kiva, mitä tästä saa, paljonko saa lisää jne ni voihan olla, ettei teitä oteta tosissaan ?

Vierailija
9/9 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosissaan on autoa katseltu.

Vaihdoimme autoa n. vuosi sitten ja joissain liikkeissä ei

a. saanut palvelua lainkaan kun myyjillä oli kiire kahville tai tupakalle

b. vaihdokista tarjottiin niin naurettavia summia että tuli mieleen ettei myyjä edes halunnut kauppoja

Uusi löytyi Magneetista, saimme heti palvelua ja välirahan sopivaksi joten tehtiin kaupat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi