Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitkä nainen ja korkkarit, lyhyempi mies. Mitä mieltä?

Vierailija
31.07.2012 |

Näyttääkö teistä hölmöltä, jos 170+ käyttää korkkareita? Ja jos siinä vierellä kulkeva siippa jää samanpituiseksi, ellei jopa lyhyemmäksi? Mulla on joku ihmeen itsetunto ongelma, haluaisin käyttää korkoja, mut tuntuu että kaikki tuijottaa. varsinkin, kun mulla ja miehellä on vaan muutama sentti pituuseroa ja korkkarit jalassa näytän hiukan pitemmältä ku mies. Mitä te sellasesta ajattelette, vai kiinnitättekö edes huomiota?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen seurassa käytän koristeellisia ballerinoja ym. matalia kenkiä. Ollaan miehen kanssa just saman pituisia, eli pienikin korko tarkoittaa että olen miestä pidempi.

En halua olla Anu Saagim, joten ballerinat rules.

Vierailija
2/8 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165cm ja käyttänyt ikäni korkkareita. Mies on 170cm, joten näyttää samanpituiselta tai lyhyemmältä, vaikka minulla olisi matalatkin korot. Käytän korkoja enkä mieti kummemmin. Miestä kai aluksi häiri, mutta olen kuitennut asian, ettei sillä ole oikeasti väliä. Meitä kyllä välillä tuijotetaan, mutta saattaa johtua myös siitä, että olen hoikka ja mies aika reilusti ylipainoinen. Mutta mitä sitten, siinähän tuijottavat. Jos tykkään joistakin korkkareista niin pidän niitä ja mieskin on unohtanut kai jo tämän pituus "ongelman".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pariskunnan keskinäiseen pituuseroon kukaan kiinnitä huomiota muuta kuin silloin jos sitä on paljon. Paljon törpömmältä näyttäisi 160cm nainen 190cm miehen kanssa.

Vierailija
4/8 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pariskunnan keskinäiseen pituuseroon kukaan kiinnitä huomiota muuta kuin silloin jos sitä on paljon. Paljon törpömmältä näyttäisi 160cm nainen 190cm miehen kanssa.

pitkät naiset on aina huolissaan jos mies on millin lyhempi ja samalla kaikki 160 senttiset kääpiöt unelmoivat pitkistä miehistä eikä tajua miten naurettavilta näyttävät heidän rinnalla

Vierailija
5/8 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittänyt huomiota. Itse olen 171 cm ja mies 186 cm ja hyvinkin on mun pituiseni jos mulla on korkeimmat mahdolliset korkkarit.

Vierailija
6/8 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittänyt huomiota. Itse olen 171 cm ja mies 186 cm ja hyvinkin on mun pituiseni jos mulla on korkeimmat mahdolliset korkkarit.

...mieheni on heikkona korkkarisääriini, joten näillä mennään. Mieluummin aina haluaa mulle korkkarit kuin mitään matalakantaisia kenkiä. =)

Vierailija
7/8 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 174cm. Mä käytän aina yli 10cm korkoja, usein menen 16cm koroilla, jolloin mies on päätä lyhyempi. Ei ole haitannut minua eikä miestä, muita jos haittaa niin haitatkoon :) En todellakaan rupee säätelemään omaa pukeutumistani miehen pituuden mukaan, mä rakastan korkeita korkoja

Vierailija
8/8 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 180cm, mies 2cm minua pidempi, mutta kun laitan korkkarit, olen häntä viisikin senttiä pidempi. Ei haittaa meitä kumpaakaan, nokka pystyyn vaan ja menoksi. Onhan noita esimerkkejä julkkiksissakin vaikka millä mitalla....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan