Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko BMI 30 nainen olla kaunis ja seksikäs?

Vierailija
31.07.2012 |

Mitä mieltä olette?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ihmisiä on niin moneen junaan. Eivät kaikki laihatkaan näytä hyvältä.

Vierailija
2/19 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on turha sopertaa, että kauneus tai seksikkyys ei ole painosta kiinni. Tässä kohti on! BMI30 on oikeasti kunnon läski (ei naisellisen pyöreä, kurvikas, pehmeä, niinkuin suurikokoisia tyttöjä kauniimmin kutsutaan) ja kunnon läski ei ole kaunis eikä seksikäs koskaan. Ainoastaan sairas, typerä ja välinpitämätön terveydestään. Ja ennenkuin tunkit avaa suunsa, kuinka terveitä he ovat satakiloisia ja kuinka kaikki kehuvat kauneutta - get real! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että kovin moni on tuossa painossa seksikäs... Monella roikkuu läski, vyötärömakkara tai reidet jo BMI 22-24, puhumattakaan sairaanloisen ylipainoisista. Alipainoinenkaan ei silti kannata olla...

Vierailija
4/19 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se kauneus ja seksikkyys koosta ole kiinni, asenne ratkaisee.

Vierailija
5/19 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko BMI 30 nainen olla kaunis ja seksikäs? Mitä mieltä olette?

Ei voi. Oliko muuta?

Vierailija
6/19 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 24,5 ja olen ällöttävä läski.

Vierailija
7/19 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mua inhottaa ja yököttää mun löllyvät läskit.

Vierailija
8/19 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosin ruumiinrakenteesta ja kasvonpiirteistä.

Vierailija
9/19 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. BMI30 nainen voi olla omalla (härskillä) tavalllaan seksikäs, mutta ei kaunis.

BMI 27 nainen voi olla vielä kauniskin, mutta BMI30 on jo niin paljon, että ei onnistu enää.

Vierailija
10/19 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi on 29, olen sekä kaunis että seksikäs.

Vierailija
11/19 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi on 29, olen sekä kaunis että seksikäs.

Et sinä sitä päätä oletko miesten mieleen vai et.

Vierailija
12/19 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä. Aika tyhmä vastaus, kun asiaa kysytään naisilta.

Vierailija
13/19 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI on 31, joten se riippuu ihan katsojasta olenko seksikäs vai en. Jotkut sanovat niin, mutta totuuden mukaisesti sain kyllä enemmän kehuja kun BMI oli 26 eli kymmenen kiloa sitten. Isojen rintojen takia en kuitenkaan kauhean laiha voi olla, se on jo koomisen näköistä.

Minulle on kuitenkin tärkeintä että mieheni kehuu minua, muut miehet (ja naiset) ajatelkoot mitä haluavat..

Vierailija
14/19 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ole kysymys johon on hieman vaikea näkemättä vastata. Ja kaipa se vastaus löytyy sieltä omien korvien välistä, eli jos sä tunnet olevasi kaunis ja seksikäs niin sä olet. Sanoi siihen kuka mitä tahansa.

Vierailija
15/19 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pidän itseäni seksikkäänä, joten vaikea uskoa että bmi 30 tekisi ihmisestä epäseksikkään.

Vierailija
16/19 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni en. Mieheni mielestä kyllä. En ole tästä kovin vakuuttunut, vaikka mieheni minuun ihastuikin kun olin BMI 35.

t. huonon itsetunnon omaava ikilaihduttaja

Vierailija
17/19 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi:ni olisi noin 23. Nyt bmi on 26 ja vatsa vähän pömpöttää. Toisaalta rinnat ovat kauniit juuri tässä painossa. Vaikeaa tämä naisen elämä...

Vierailija
18/19 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla BMI 35 ja olen ainakin kaunis! Mulla on kauniit hiukset, nätit vaatteet ja naama on ihan ok :) Seksikkyydestä en osaa sanoa mitään, luultavasti en ole kovin seksikäs mutta tuskin oon ollut sitä laihana tai normaalipainoisenakaan... Ei ole mun mielestä nämä jutut painoindeksistä kiinni :) Ainakaan MUN mielestä, mutta makuja on monia. Mutta ei joku tietty painoindeksi takaa kauneutta ja seksikkyyttä, kyllä niitä on kamalan näköisiä ämmiä sekä lihavissa ja laihoissa :D

Vierailija
19/19 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 bmi on jo merkittävä ylipaino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän