Pidän itseäni kauniina, bmi 40. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (58)
Kirjoittaa vielä... Itse olen synnyttänyt maaliskuussa, ennen raskautta painoin hieman alle 80kg. Nyt tähtäimessä 6alkava kaksi numeroinen luku. Itsellä G-kupin rinnat. Itse käyn hölkkälenkillä, kunnon urheiluliivit piti löytää ensin, ennen kuin uskalsin juosta:) Minulla ei ollut muita terveysongelmia, kuin tuo paino. RR ja verenkuva kunnossa. Piti vaan aloittaa painon pudotus ennne kuin sitä alkaa kertyä lisää.
Ihan normaalisti liikun, tietty hikoan enemmän kuin normaalipainoisena eikä jalka nouse yhtä kepeästi, mutta liikun edelleen. Tänään kävelin 1,5km matkan ostarille vaikka oli kamala helle ym., ei mennyt puuskuttamiseksi.
Ihan normaalisti liikun, tietty hikoan enemmän kuin normaalipainoisena eikä jalka nouse yhtä kepeästi, mutta liikun edelleen. Tänään kävelin 1,5km matkan ostarille vaikka oli kamala helle ym., ei mennyt puuskuttamiseksi.
1,5 km puuskuttamatta. Hieno juttu joo o..
Ja toinen kyssäri, onko vaatteita, joihin haluaisit pukeutua muttet voi koska ne näyttää makkarankuorilta päälläsi?
Mutta valitettavasti I kuppia ei tahdo löytyä bikineissä. Käytän joskus rintsikoita kyllä bikinin asemasta, useimmiten kuitenkin kokouikkaria:) On paljonkin vaatteita joita en käytä tuosta syystä, käytän sellaisia jotka sopii minun muodoilleni ja korostavat muuta kuin makkaroita:D kaikki vaatteet ei sovi kaikille, oli minkä kokoinen tahansa. Kiitos hauskasta kysymyksestä!:D
Voi taivas mitä tuubaa
Todennäköisesti pidät meitä myös tyhminä.
kuvittelee olevansa yli satakiloisena kaunis. Vaikka kuinka vakuuttelisi asiaa itselleen, ei se tee siitä siltikään totta. En ymmärrä miten noin nuori ihminen on syönyt itsensä noin lihavaksi.
muakin kuitenkin miehet piirittelee jatkuvasti. Vaikka olen 160cm ja 110kg.
Täytynee sanoa niille, että jättävät rauhaan, olenhan ruma. Ja ei, eivät halua vain helppoa seksiä, eivät sitä saakaan, kun mulla on jo oma puoliso, ja tietävät senkin.
En kyllä tiedä yhtäkään miestä joka haluaisi sata kiloisen läskin kanssa mitään piiritysjuttuja. Taidat tulkita miesten käytöksen hiukan eri tavalla kuin he tarkoittavat. Tai onhan niitä fetissejä kaikenlaisia, dokumenttejakin tullut niistä miehistä jotka tahallaan lihottavat naisia liikuntakyvyttömiksi..
En kyllä tiedä yhtäkään miestä joka haluaisi sata kiloisen läskin kanssa mitään piiritysjuttuja. Taidat tulkita miesten käytöksen hiukan eri tavalla kuin he tarkoittavat. Tai onhan niitä fetissejä kaikenlaisia, dokumenttejakin tullut niistä miehistä jotka tahallaan lihottavat naisia liikuntakyvyttömiksi..
naisia, joita mies lihottaa ja pitää ja ruokkii sängyssä.
Mistä tiedät, oletko itse kovin seksikäs? Mun paras ystävä on ap:n koko luokkaa ja ihan kaunis ja viestiäkin sillä on enemmän, mitä mulla, olen 167/49 ja aa-kuppi ja lyhyt tukka, moni luulee lesboksi. 100 kiloinen pystyy elämään, tanssimaan ja naimaan. Ketään ei kuitenkaan kehoita hankkimaan ylipainoa terveyden vuoksi.
ja jätti kauniin, hoikan vaimonsa ja otti tilalle 100 kiloisen naisen. Hyvin pyyhkii, ovat olleet yhdessä 5 v. Nainen taitaa olla jo hoikempi. Olisiko jotain 80 kiloa nyt. Kasvoistaan kauniimpi nykyinen, mitä tämä entinen ja mukavampi luonteeltaankin.
Täällähän te mammat kuvittelette että bmi 40 tarkottaisi rollaattorissa istuvaa, 200kg painoista valasta. Tuo kauppaesimerkin ideana oli kertoa, että ihan tavallista elämää me "megaläskitkin" elämme...
ps. ei ollut ainoa liikunta päivän aikana
in your dreams :D Totta tosiaa miehet ottaa itselleen ennemmin läsän kuin itsestään ja kunnistaan huolehtivan naisen. just joo...
in your dreams :D Totta tosiaa miehet ottaa itselleen ennemmin läsän kuin itsestään ja kunnistaan huolehtivan naisen. just joo...
tämän nähnytkin. Mulla kaksi kaunista 100 kiloista naista ystävinä(paljon kauniimpia kasvoistaan kuin minä) ja huolehtivat itsestään ja saavat miesten huomiota. Eivät mm. polta ja liikkuvat ihan normaalisti ja syövätkin paremmin kuin minä. Toisin siis kuin minä, vaikka olen tosi laiha, niin syön huonosti, poltan ja kunto on huono. Paljon vähemmän saan piiritystä.
joilla ei oikein ole mitään käsitystä, minkä kokoinen 100-kiloinen ihminen on. Ei niillä kiloilla vielä mikään eteenpäin vyöryvä ihravuori ole.
joilla ei oikein ole mitään käsitystä, minkä kokoinen 100-kiloinen ihminen on. Ei niillä kiloilla vielä mikään eteenpäin vyöryvä ihravuori ole.
Kyllä satakiloinen on jo ISO.
Niin kyllä ne aikamoisia ryllyköitä ovat, yli 100 kg ja alle 165 cm.
http://www.mybodygallery.com/
En ota AP:n aloitteeseen mitään kommenttia. Mutta ihmettelen sitä negatiivista asennetta jolla täälä kommentoidaan!
Miksi AP ei saisi pitää oikeasti itsestään? Hienoa, että aikuinen nainen on tyytyväinen kehoonsa, oli paino mikä tahansa! Oman kokemukseni mukaan 80 % naisista häpeää omaa kehoaan, eikä kenelläkään tapaamistani naisista ole ollut täydellistä kroppaa/täydellisen kammottavaa kroppaa. Jopa hoikilla ihmisillä voi olla kamalasti selluliittia, joten se siitä hoikkien täydellisyydestä. Pointti on se, että lähes jokaisella on jotakin rumaa ja kaunista kehossaan, tärkeintä olisikin jos osaisi olla tyytyväinen ja nauttia esim. häpeämättä seksistä.
Hienoa AP sinulle!
En ota AP:n aloitteeseen mitään kommenttia. Mutta ihmettelen sitä negatiivista asennetta jolla täälä kommentoidaan!
Miksi AP ei saisi pitää oikeasti itsestään? Hienoa, että aikuinen nainen on tyytyväinen kehoonsa, oli paino mikä tahansa! Oman kokemukseni mukaan 80 % naisista häpeää omaa kehoaan, eikä kenelläkään tapaamistani naisista ole ollut täydellistä kroppaa/täydellisen kammottavaa kroppaa. Jopa hoikilla ihmisillä voi olla kamalasti selluliittia, joten se siitä hoikkien täydellisyydestä. Pointti on se, että lähes jokaisella on jotakin rumaa ja kaunista kehossaan, tärkeintä olisikin jos osaisi olla tyytyväinen ja nauttia esim. häpeämättä seksistä.
Hienoa AP sinulle!
se on kato se ihmisen pahuus,jos vain jotenkin saa toisen lytättyä ja pahan mielen toiselle,niin niin toimitaan.
Tai onhan niitä fetissejä kaikenlaisia, dokumenttejakin tullut niistä miehistä jotka tahallaan lihottavat naisia liikuntakyvyttömiksi..
Ah tätä liioittelun jaloa taitoa. ;>
Siis onhan satakiloinen keskimittainen nainen reilusti ylipainoinen jne. mutta ei niillä mitoilla nyt vielä sänkyyn sidottu liikuntakyvytön ole.
Käyttäkää nyt herranjumala sitä järkeänne, jos sitä on suotu...
Niin kyllä ne aikamoisia ryllyköitä ovat, yli 100 kg ja alle 165 cm.
<a href="http://www.mybodygallery.com/" alt="http://www.mybodygallery.com/">http://www.mybodygallery.com/</a>
Olen huono arvioimaan muiden painoja näemmä.
Minä itse olen 160/50
Olisin tosi kaunis jos se olisi n25
Onko sinulla fatoreksia??
etkö ole yhtään huolissasi terveydestäsi?