Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän koti. Millainen olen?

Vierailija
31.07.2012 |

Kaupungin keskustassa 60-luvun kerrostalossa, vuokralla. 44-neliöinen kaksio. Lattioissa luultavasti alkuperäiset harmaat muovimatot. Seinät valkoiseksi maalattu. Keittokomero alkuperäisessä kunnossa, jenkkikaappi lienee alle 20v vanha. Liesikään ei ehkä ihan alkuperäinen, mutta vanha. Kaapit sellaista puujäljitelmää, rungot kellastuneet ja laatikoiden kiskolistat tipahtelee. Leipomalauta löytyy... Välitilan laatat kirkkaan keltaiset. Päätyseinälle olen teipannut 3 aku ankka julistetta, tulleet akujen välissä. Värikkäät patalaput ja keittiöpyyhe roikkuu kaapin ovessa. Lattialla 4 erilaista kirjavaa pientä räsymattoa, maksoi 3 e/kpl. Ne on kivat, helppo pestä puhtaaksi. Kaapit pursuaa astioita ja ruokaa, aina pitää siirrellä tavaroita, jotta voi tehdä jotain. Olohuoneessa iso 10 hengen ruokapöytä, sen yläpuolella ikean valkoinen parvisänky. Olohuoneessa myös iso tummanharmaa kulmadivaani, tummanharmaa matto, tummat verhot, sohvan takana mustia seinätarroja epämääräisenä puumuodostelmana. Vastakkaisella seinällä mustien saunajakkaroiden päällä kaksi televisiota, toinen pelitelkka, toinen tv:nä. Lisäksi pieni työpöytä ompelukoneelle. Ruokapöytäseinällä värikäs kangas ja 4 itsemaalattua taulua. Katossa perintökristallikruunu. Ruokapöydän yläpuolelta, parven alta hyllyltä löytyy minun alusvaatteet pahvisista cd-laatikoista. Eteisessä perinteinen naulakko, siinä roikkuu kaikki takit untuvista kesäjakkuihin, seassa myös kuivumassa olevia toppeja, paitoja ja housut. Lattiassa iso harmaa kuramatto. Ovia lähtee rappukäytävään, vaatehuoneeseen, vessaan, lapsen huoneeseen ja aukot keittokomeroon ja olohuoneeseen. Ovet on kaikki rikki ja reikäiset, niissä on siksi erilaisia julisteita ym. kuvia. Esim. vessan ovessa mainosjulisteita omasta harrastuksestani ja lapsen huoneessa häntä kiinostavasta aiheesta. Vaatehuonetta en viitsi kuvailla, se on täynnä roinaa, työn alla. Vessa on siisti, varmaan n. 5 vuotta sitten remontoitu. Vaalean siniharmaat laatat seinissä ja lattiassa. Kalustus peruskamaa: pönttö, allas, peilikaappi ja suihku. Pyykinpesukonetta ei ole. Musta-valkopilkullinen suihkuverho, 2 virkkaamaani mustaa mattoa, mustat pyyhkeet ja musta pyykkisaavi. Lapsenhuonetta en jaksa kuvailla, on ihan siisti, vaalea.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti koulutettu, kyvytön kappalejakoon ja oikeinkirjoitukseen.

Vierailija
2/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntoosi tai ehkä elämääsikään. Pettynyt pikemminkin. Sun elämän piti mennä ihan toisin ja sit susta tulikin yksinhuoltaja ja rahat on vähissä ja et jaksa enää välittää. Joskus oot yrittänyt, siitä noin julisteet ovissa, mutta nyt sulle riittää kun selviät huomiseen...

Kaikkea hyvää sun elämään, ehkä piristyminen on jo aluillaan! Ei tuossa kuitenkaan mitään varsinaista vikaa ole, ihan hyvin pystyy elämään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet hyvää ruokaa ja silloin tällöin innostut tekemään myös käsitöitä. Sinulla on laaja ystäväpiiri ja muutama tosi läheinen ystävä. Olet avoin, iloinen, rehellinen ja sinusta pidetään. Et yritä esittää parempaa kuin olet, joka saa ihmiset viihtymään seurassasi. Haluaisit olla liikunnallisempi ja laihempi, mutta sinulla ei ole aikaa riittävästi itsellesi. Välillä vaivut syviin syövereihin, mutta perusasenteeltasi olet positiivinen. Juot mielelläsi teetä ja leivot suolaisia piirakoita.

Vierailija
4/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

as-henkilö?

Vierailija
5/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa muuta.

Vierailija
6/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöistä piittaamattomuutta ja välinpitämättömyyttä myös havaittavissa, mutta samalla rentoutta ja elämän pienistä asioista nauttimista myös. :)

Vierailija
7/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että näinkin moni on jaksanut edes yrittää lukea. :-) Voin olla vähän boheemi. En ole eronnut, olen ollut sinkku aina. En ole ollenkaan sosiaalinen, mutta minulla on kuitenkin aika paljon kavereita, kiitos usean tosi kivan harrastuksen ja perheen. Inhoan leipomista. Tykkään kodistani ja itsestäni. Olemme asuneet tässä n. 5 viikkoa. Ap.

Vierailija
8/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko tekstiä, mutta siitä päätellen huonosti koulutettu, kyvytön kappalejakoon ja oikeinkirjoitukseen.

aivan hyvää. Ei siinä mikään viittaa huonoon koulutukseen.

Vierailija
9/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinulla on lapsi? Olet tosiaan vähän boheemi :) ihan kivalta kuulostaa sun teksti.

Kämppä ei niinkään, mutta ihminen on muutakin kuin kauniisti sisustettu asuntonsa.

Vierailija
10/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet hyvää ruokaa ja silloin tällöin innostut tekemään myös käsitöitä. Sinulla on laaja ystäväpiiri ja muutama tosi läheinen ystävä. Olet avoin, iloinen, rehellinen ja sinusta pidetään. Et yritä esittää parempaa kuin olet, joka saa ihmiset viihtymään seurassasi. Haluaisit olla liikunnallisempi ja laihempi, mutta sinulla ei ole aikaa riittävästi itsellesi. Välillä vaivut syviin syövereihin, mutta perusasenteeltasi olet positiivinen. Juot mielelläsi teetä ja leivot suolaisia piirakoita.

olen hiukan kateellinen, uskallat olla oma itsesi etkä esitä muuta.

Vierailija
11/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssi tukka ja kaapissa luomuruokaa

Vierailija
12/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihan varoissaan, mutta perintökruunu viittaa siihen, että tilanne ei tule olemaan aina toi.

Kuvauksesi tulvii valoa ja elämäniloa, musta oli niin hellu yksityiskohta toi 3 akujen välistä otettua aku-julistetetta, voi suloisuus :D

Se että jaksat puuhata itse ompelukoneella ja virkata mattoa, on tosi hyvä merkki, olet hyvä äiti.

olette tällä hetkellä suht tiukilla taloudellisesti, mutta selvästi onnellisia. tuossa perheessä on hyvä kaikkien elää. mitä vähemmän neliöitä, sen tiukemmassa paketissa se onni vain sitten on

Vierailija
13/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihan varoissaan, mutta perintökruunu viittaa siihen, että tilanne ei tule olemaan aina toi.

Kuvauksesi tulvii valoa ja elämäniloa, musta oli niin hellu yksityiskohta toi 3 akujen välistä otettua aku-julistetetta, voi suloisuus :D

Se että jaksat puuhata itse ompelukoneella ja virkata mattoa, on tosi hyvä merkki, olet hyvä äiti.

olette tällä hetkellä suht tiukilla taloudellisesti, mutta selvästi onnellisia. tuossa perheessä on hyvä kaikkien elää. mitä vähemmän neliöitä, sen tiukemmassa paketissa se onni vain sitten on

hup, pelitelkasta päättelin, että sulla on mieskin mutta ei sitten ollutkaan. SAmantekevää, sun kuvauksesta sai kuvan iloisesta perheestä, oli siinä sitten sitä miestä tai vain sinä ja lapset. Pakkohan sulla lapsia on olla, ei kai sulla itsellei ole pelitelkkaa ja aku-julisteita :D

Vierailija
14/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä voisi asua tuollaisessa asunnossa päivääkään, ainakaan ilman syvää masennusta. Miten edes muutit asuntoon mikä on tuollainen läävä, ovet rikki ja niin-päin-pois?

Mutta jos olet vastakohtani niin, olet rento,ilonen ja askartelet lapsesi kanssa välittämättä sotkuista tai ottamatta tressiä ympäristöstäsi.

Itse olen ärsyttävä nipottaja,pikkutarkka perfektionisti jonka elämä on jatkuvaa siivoamista, mutta siistissä, järjestelmällisessä kodissa sielu lepää, feng shui :)

Vierailija
15/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julisteet pitkälti vain mulle... On yksi lapsi, siksi lapsen huonekin on. Eikä meillä nyt mitenkään kauhea rahapulakaan ole, ihan tavallinen tilanne. Ap.

Vierailija
16/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on 2 v sinua vanhempi, it-alalla. Olet hoitovapaalla, 1 lapsi. Rakennatte suurta, modernia okt:a ja olette juuri myyneet vanhanrivariasuntonne ja asutte vuokralla.

Toinen vaihtoehto: olet jättänyt miehesi ja asutte lapsen kanssa väliaikaiskodissa.

Vierailija
17/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toi ei ole ollenkaan mun tyyppistä touhua, aikuisella ihmisellä seinällä julisteita Akkarin välistä?

En edes tunne ketään sun tyyppistä ihmistä, joten aika vaikea kuvitella sinua.

Et ainakaan ole kovin visuaalinen, mutta puuhailet kaikennäköistä.

Miksei vuokranantaja korjaa rikkinäisiä ovia yms?

Vierailija
18/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanut lukea..

Vierailija
19/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikat meni jakoon ja sinä välttämättä halusit myös sen ison ruokapöydän?

Vierailija
20/20 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet boheemi henkilö ja työskentelet jollain kulttuuriin liittyvällä alalla. Olet luonteeltasi huoleton, avoin ja mielikuvituksekas, sosiaalinen ja sinulla on paljon ystäviä. Sinulla on keskivertoa huonompi itsekuri. Et välitä kauheasti siitä, mitä sinusta ajatellaan.