Miksi en saa orgasmia yhdynnässä uuden miesystävän kanssa...
Aiemmin olen muiden kanssa saanut, siis ilman mitään ylimääräistä koskettelua.
Jotenkin mietityttää.
Kommentit (9)
täytyy yrittää noilla sun vinkeillä.
Tosi tylsää tällainen. Tykkään miehestä muuten, ja suoraan sanottuna myös hänen varustuksestaan erittäin paljon :)...Mutta mulle on tullut sellanen olo, että häntä kohta häiritsee jos miettii, ettei saa tyydytetyksi mua yhdynnässä :(.
Ja mun on ollut helppo saada yhdynnässä aiemmin, niin kyllä se itseäkin vähän mietityttää.
Pitäisikö mun sanoa suoraan hänelle, että aikaisemmin oon saanut yhdynnässäkin? Tuntuu vaan vähän loukkaavalta. Jotain siihen suuntaan kyllä joskus sanoin, että en tiedä mikä on, et mun on vaikeampaa saada pelkästään yhdynnässä nykyään.
Ja tää ei johdu lasten saamisesta tms. sillä eksän kanssa olen kyllä saanut lasten saamisen jälkeenkin.
Yhden kerran sain orgasmin päällä niin, että ensin olin sormeillut samalla itseäni, ja sain, ja sitten sain itsekseen ilman sormeilua vain yhdynnässä. Mut sitä en oikein laske, kun just olin sormeillut samalla itteäni :).
Pitäisköhän mun hyväillä itteeni vaan kylmästi samalla? Sitten kyllä tiedän, että varmasti saan, mutta mietin, et mitä se mies siitä ajattelee?
Ja siis se yhdyntä kyllä tuntuu hyvältä, ja välillä tuntuu, että olen tosi lähellä.
Kuulosta suhteellisen ankealta ja suorittavalta naiselta.
Mikäs siinä jos itteensä räplää samalla? Eikai se keltään ole pois.
Ja kai tajuat, että orgasmin saanti on pitkälti henkistä.
täytyy yrittää noilla sun vinkeillä. Tosi tylsää tällainen. Tykkään miehestä muuten, ja suoraan sanottuna myös hänen varustuksestaan erittäin paljon :)...Mutta mulle on tullut sellanen olo, että häntä kohta häiritsee jos miettii, ettei saa tyydytetyksi mua yhdynnässä :(. Ja mun on ollut helppo saada yhdynnässä aiemmin, niin kyllä se itseäkin vähän mietityttää. Pitäisikö mun sanoa suoraan hänelle, että aikaisemmin oon saanut yhdynnässäkin? Tuntuu vaan vähän loukkaavalta. Jotain siihen suuntaan kyllä joskus sanoin, että en tiedä mikä on, et mun on vaikeampaa saada pelkästään yhdynnässä nykyään. Ja tää ei johdu lasten saamisesta tms. sillä eksän kanssa olen kyllä saanut lasten saamisen jälkeenkin. Yhden kerran sain orgasmin päällä niin, että ensin olin sormeillut samalla itseäni, ja sain, ja sitten sain itsekseen ilman sormeilua vain yhdynnässä. Mut sitä en oikein laske, kun just olin sormeillut samalla itteäni :). Pitäisköhän mun hyväillä itteeni vaan kylmästi samalla? Sitten kyllä tiedän, että varmasti saan, mutta mietin, et mitä se mies siitä ajattelee? Ja siis se yhdyntä kyllä tuntuu hyvältä, ja välillä tuntuu, että olen tosi lähellä.
Mut sitä mä en tajua, miksi tän uuden kanssa mietin just tällasta, että voinko räplätä itteeni samalla. Tunnen itseni jotenkin vajavaiseksi ja huonoksi, kun en saa hänen kanssaan pelkästään yhdynnässä. Tiedän, että se on tyhmää :(.
En mä eksän kanssa tällasia ole miettinyt. Enkö mä jotenkin jollain tasolla luota tähän uuteen tai pysty antautumaan sille...
Ap
kannattaa räplätä itteään samalla jos se auttaa, opetella pikkuhiljaa niin että ottaa omat sormet pois just ennen kuin tulee että loppu on "vaan yhdyntää". Joskus seksiä pitää opetella uuden kumppanin kanssa, eikä se saa olla ongelma.
Eikä saa tai tarvii hävetä jos käyttää omia sormia/lelua samalla kun on yhdynnässä, jos mies siitä suuttuis niin perkeleen huono mies! Sehän tarkottais että mies ei halua että nautit. Jos sormet kovasti häiritsee hänen keskittymistään niin ensin "sun" osuus ja sit sormet pois ja hänen mieltymyksellään loppuun. Vuorotellen, vaihdellen!
Mut sitä mä en tajua, miksi tän uuden kanssa mietin just tällasta, että voinko räplätä itteeni samalla. Tunnen itseni jotenkin vajavaiseksi ja huonoksi, kun en saa hänen kanssaan pelkästään yhdynnässä. Tiedän, että se on tyhmää :(. En mä eksän kanssa tällasia ole miettinyt. Enkö mä jotenkin jollain tasolla luota tähän uuteen tai pysty antautumaan sille... Ap
siksi juuri et saa kun ajatukset sulla pyörii siinä mitä voi rennosti tehdä ja mitä ei.
Harrastakaa seksiä vasta sitten kun kaikki on rentoa.
Otan asian puheeksi hänen kanssaan.
Se asento on kyllä vähän erilainen kuin eksän kanssa. Jotenkin mun on vaikea ujuttaa sormiani hänen vartalonsa alle kun hän on päällä, ja eksän kanssa se onnistui.
Jos sanon vaikka jotain, että haluan vielä lisäks vähän kosketella itteeni, tuntuu vielä paremmalta...tjms.
Mut jos oon päällä, on tietty helpompi kosketella itteeni, mut jostain syystä mua hävettää se tän miehen kanssa.
Mikä ihme mua vaivaa. Tänhän pitäis olla aivan luonnollinen asia.
Ihan vain tiedoksi, että mä en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Edes itseäni samalla koskettelemalla. Ja silti olen aivan tyytyväinen seksielämääni, saan orgasmini muilla tavoin.
Aiemmin olen muiden kanssa saanut, siis ilman mitään ylimääräistä koskettelua.
Mitä ihmettä on "ylimääräinen koskettelu" yhdynnässä? Totta ihmeessä saat kosketella itseäsi, jos se hyvältä tuntuu!
Mun mieheni rakastaa joitakin asentoja, joissa mä en saa kunnon tatsia, jos ei alkuun sormetella (joko mies tai minä sormettaa). Mieheni mielestä on itse asiassa kiihottavampaa, jos mä hyväilen itseäni. Tai otan hänen kädestään kiinni ja ohjaan.
eri mallinen penis/lantion alue ylipäätään, eri asento, eri liike
kannattaa kokeilla lähetyssaarnaajaa tosi pienellä nytkyttävällä liikkeellä (jos tarvii klitorisärsytystä) tai takaapäin hitaasti pidemmin vedoin (g-piste). Tai nainen päällä, saat itse ohjata parhaiten tuntuvat kohdat.