Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bolt flirttaillut 17v tyttösen kanssa

Vierailija
31.07.2012 |

http://www.iltalehti.fi/lontoon-olympialaiset-2012/2012073015899310_ol…

Uskomatonta, kuinka uutinen on saatu taas näyttämään hauskalta ja siltä että jos numero olisi tullut Boltille itselleen, Jennan olisi se pitänyt antaa. Tuskin alaikäiseen sekaantuminen on Englannissakaan sallittua. Vai onko siellä eri ikärajat?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimari meni pilaamaan suomalaisnaisten maineen kieltäytymällä!

Vierailija
2/10 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimari meni pilaamaan suomalaisnaisten maineen kieltäytymällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suojaikäraja on 16-vuotta. Laukkanen on 17. Lisäksi Laukkanen itse vahvisti, että olisi sen antanut, jos Bolt sitä itselleen olisi pyytänyt. Ei kukaan sanonut, että olisi PITÄNYT antaa. Jutussa ei muuten kerrottu, minkä ikäiselle ystävälle, Bolt numeroa oli pyytänyt. Kyseessä on voinut olla esim. samanikäinen sukulaispoika.

Uskomatonta, kuinka joku tekee taas kärpäsestä härkäsen.

Vierailija
4/10 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se on kirjoitettu hänen otsaansa.

Vierailija
5/10 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytämisen 17-vuotiaalta?

Vierailija
6/10 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jenna sanonut että olisi antanut jos Bolt olisi pyytänyt vaan Emilia.

Mun mielestä toi uutinen on sairas.

suojaikäraja on 16-vuotta. Laukkanen on 17. Lisäksi Laukkanen itse vahvisti, että olisi sen antanut, jos Bolt sitä itselleen olisi pyytänyt. Ei kukaan sanonut, että olisi PITÄNYT antaa. Jutussa ei muuten kerrottu, minkä ikäiselle ystävälle, Bolt numeroa oli pyytänyt. Kyseessä on voinut olla esim. samanikäinen sukulaispoika.

Vierailija
7/10 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

numeronsa, jos se olis tullut Boltille itselleen... eli Jennan ei _olisi pitänyt_ sitä antaa, vaikka niin väität.

Vierailija
8/10 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jos Bolt olisi kysynyt sitä omaan käyttöönsä, olisit varmasti antanut, vastasi Laukkasen vieressä seissyt joukkuekaveri Emilia Pikkarainen.

Laukkanen vahvisti kaverinsa vastauksen oikeaksi ja nauroi päälle.

Kirjoitit: olisi pitänyt antaa.

Jutussa: Emilia sanoi: olisit varmaasti antanut

Kirjoitit: Ei Jenna sanonut.

Jutussa: Laukkanen vahvisti vastauksen oikeaksi.

Kannattaisiko itse lukea nuo linkittämät jutut. Se, että näet tuossa jotain sairasta, on ihan sinun omassa päässäsi. Kannattaa katsoa peiliin ja miettiä, miksi tuon tilanteen näkee noin kieroutuneesti.

Ei Jenna sanonut että olisi antanut jos Bolt olisi pyytänyt vaan Emilia.

Mun mielestä toi uutinen on sairas.

Vierailija
9/10 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret ihmiset flirttailevat toisiaan. Bolt on itse 26-vuotias, tai täyttää elokuussa. Ei hän nyt edes ole niin hirveän paljon vanhempi ja tuskinpa hän saattoi tietää suomalaisuimarin ikää.

Tämä pedofiilihysteeria on nyt mennyt aika tavalla yli. Nuoret ihmiset hakevat toistensa seuraa ja kai aloitteita pitää uskaltaa tehdä ilman tällaisen leimaamisen pelkoa.

Vierailija
10/10 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumoria koko tilanne..