Olen tutustunut uuteen mieheen, ja han haluaa jo naimisiin ja lapsia!!
Olemme tunteneet vasta viikon verran, aloimme juttelemaan netissa ja olemme jutelleet joka paiva ja eilen tapasimme ensimmaista kertaa. Olimme yhdessa 3 tuntia ja juttelimme ja halailimme ym muttemme harrastaneet sen kummempaa.
Tama mies sanoo etta han on jo sen ikainen (38v)etta on korkea aika asettua aloilleen ja perustaa perhe. Mina olen asumuserossa mieheni kanssa ja avioero laitetaan vireille milloin vain.
Minulla on myos kolme lasta ja en ole kovin innostunut harkitsemaan lisaa lapsia, mutta jos joku sellainen jalat alta vieva sielunkumppani loytyisi jolla ei viela olisi lapsia, voisin sellaista harkita.
Mietin vain, etta kun tuo mies kuulostaa niin ihanalta, taydelliselta, ymmartavaiselta, ja on niin komeakin, niin mitakohan luurankoja silla todellisuudessa oikein on kaapissa??!!
Sanoi jo nimittain, etta me nyt sitten seurustellaan ja han on minun miesystavani :) Mulla on ollut aina itsetunto-ongelma painooni liittyen, ja tuntuu vaikealta uskoa, etta joku todella olisi kiinnostunut minusta ulkonaollisesti, mutta tama mies kehuu minua maasta taivaisiin, eika pelkastaan ulkonakoa, vaan myos kuinka hanesta olen niin fiksu, ja pystymme juttelemaan ihan mista vain.
Mita olette mielta? Vedatetaanko mua vain? Kuka hyvannakoinen, hyvin toimeentuleva sinkku mies haluaisi ottaa harteilleen 3 lapsen yksinhuoltajan, jolla eroprosessi aluillaan...?!
Kommentit (27)
kirja Uhatut, joka perustuu (kaiketi löyhästi) tositarinaan, mutta saa ainakin meikäläisen inhon ja epäluulon muslimeja kohtaa nousemaan potenssiin X! Tosin omassa lähipiirissäni on vielä tuota kirjaakin hurjempi tapaus muslimimiehen ja suomalaisnaisen suhteesta; ja kyllä, se alku on varmasti yhtä onnen ja auvon huumaa, MUTTA....
Oma vaatimaton kokemukseni on vain narsistimiehestä, joka myöskin huumasi ulkonäöllään, viisaudellaan ja puhekyvyillään alkumetreillä ja paljasti todelliset karvansa vasta ajan mittaan - siis osoittautui väkivaltaiseksi, empatiakyvyttömäksi, helposti pettäväksi ja valehtelevaksi luuseriksi.
Ole varovainen, ap! Muista, että se mikä vaikuttaa liian hyvälle ollakseen totta, ei yleensä ole totta!!
Eikös ap kirjoittanut että hänen ex-miehensäkin (ja ilmeisesti lasten isä) on muslimi, joten ehkäpä hän tietää paremminkin kuin nää "mun serkun kummin kaima oli kans muslimin kans naimisissa" -varoittelijat.
Eikös ap kirjoittanut että hänen ex-miehensäkin (ja ilmeisesti lasten isä) on muslimi, joten ehkäpä hän tietää paremminkin kuin nää "mun serkun kummin kaima oli kans muslimin kans naimisissa" -varoittelijat.
Jos tietää paremmin, niin mitä se täältä neuvoja kyselee?
38-vuotiaalle naiselle, sen sijaan miehen kohdalla herättää ihmetystä...
Jos tietää paremmin, niin mitä se täältä neuvoja kyselee?
vaan yleisesti miehista tai jos jollain olisi ajatuksia tallaisista puheista ja mita sitten todellisuudessa tuli tapahtumaan.
Joo olin naimisissa mieheni (joka siis myoskin muslimi) 13 vuotta.
Ap
Mieheni (siis silloinen poikaystäväni) piti aika aikaisessa vaiheessa suhdettamme minulle "vakavan jutteluhetken" siitä mitä haluan tulevaisuudelta. Emme olleet seurustelleet varmaan vielä kuukauttakaan emmekä olleet sängyssä.
Mies oli tosi tyytyväinen kun kerroin haluavani perheen jne. Myöhemmin vasta selvisi että mies oli lähtenyt edellisestä suhteesta ainakin osin sen takia että ex-tyttökaveri ei halunnut vakiintua ja ruveta harkitsemaan perheen perustamista lähiaikoina. Miehelleni taas oma perhe oli tosi tärkeä asia. Eli joskus tuollaisissa kyselyissä voi olla myös taustalla se että ei halua "tuhlata" aikaa sellaiseen suhteeseen jossa ei ole mahdollista edetä sellaiselle tasolle jolle itse välttämättä haluaa.
Eli ap;n tapauksessa tuo mies varmaan haluaa vaimon joka hyväksyy muslimimiehen. Ja vaimon joka hommaa hänen kanssaan suhteellisen pian lapsia. Mies tietää että ikänsä takiakaan hänen ei kannata seurustella ja rakastua syvemmin ap;hen ellei heillä ole samat tulevaisuuden tavoitteet.
Mutta syitähän voi olla monia. Varmasti kannattaa olla varuillaan tilanteessa eikä vähiten omien lastenkin takia. Uusioperhe ei liene koskaan helppo vaihtoehto jos parisuhde nyt muutenkaan.
se tykkää sinusta vaikka olet megaläski ja kolmen lapsen yksinhuoltaja! Ja mies on rikas!