Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tutustunut uuteen mieheen, ja han haluaa jo naimisiin ja lapsia!!

Vierailija
30.07.2012 |

Olemme tunteneet vasta viikon verran, aloimme juttelemaan netissa ja olemme jutelleet joka paiva ja eilen tapasimme ensimmaista kertaa. Olimme yhdessa 3 tuntia ja juttelimme ja halailimme ym muttemme harrastaneet sen kummempaa.

Tama mies sanoo etta han on jo sen ikainen (38v)etta on korkea aika asettua aloilleen ja perustaa perhe. Mina olen asumuserossa mieheni kanssa ja avioero laitetaan vireille milloin vain.

Minulla on myos kolme lasta ja en ole kovin innostunut harkitsemaan lisaa lapsia, mutta jos joku sellainen jalat alta vieva sielunkumppani loytyisi jolla ei viela olisi lapsia, voisin sellaista harkita.

Mietin vain, etta kun tuo mies kuulostaa niin ihanalta, taydelliselta, ymmartavaiselta, ja on niin komeakin, niin mitakohan luurankoja silla todellisuudessa oikein on kaapissa??!!

Sanoi jo nimittain, etta me nyt sitten seurustellaan ja han on minun miesystavani :) Mulla on ollut aina itsetunto-ongelma painooni liittyen, ja tuntuu vaikealta uskoa, etta joku todella olisi kiinnostunut minusta ulkonaollisesti, mutta tama mies kehuu minua maasta taivaisiin, eika pelkastaan ulkonakoa, vaan myos kuinka hanesta olen niin fiksu, ja pystymme juttelemaan ihan mista vain.

Mita olette mielta? Vedatetaanko mua vain? Kuka hyvannakoinen, hyvin toimeentuleva sinkku mies haluaisi ottaa harteilleen 3 lapsen yksinhuoltajan, jolla eroprosessi aluillaan...?!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en ole ylipainoinen ja itsetuntoni on kunnossa.

Mutta sinustahan se on kiinni, kuinka nopeasti etenette. Kukaan ei pakota.

Lastesikin takia katsoisin aika tarkkaan, ennen kuin mistään yhteisasumisista edes puhuisin.

Vierailija
2/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hullulta. Älä anna sen kantaa tavaroita sun asuntoon. Sitä se yrittää seuraavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minusta ahdistavalta! Jopa vähän pelottavalta.

Vierailija
4/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kuulostaa erikoiselta. Jos tutustumisaika ja seurustelu ja asioiden normaali kehitystahti on miehestä liian hidas, niin pistää mietityttämään, että miksi.

Kaverillani oli samantyyppinen kokemus. Oli eronnut miehestään muutama vuosi aiemmin, oli teini-ikäisen ja alakoululaisen yh-äiti. Tapasi miehen joka oli "täydellinen" ja jolla oli kova kiire. Menivät naimisiin alle 6kk tapaamisestaan.

Nimisiin mentyään ja yhteen muutettuan mies näytti todelliset karvansa. Oli vainoharhaisen mustasukkainen, kahlitseva, väkivaltainen, seksuaalisesti alistava. Kaveri sinnitteli vuoden hirveässä suhteessa, ei halunnut luovuttaa, yritti ymmärtää, mutta lopulta oli (silmä mustana ja raiskattuna) pakko luovuttaa.

Ole varovainen!

Vierailija
5/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jarrua peliin, et tunne miestä vielä ollenkaan! Voi olla todella pahasti narsistinen, persoonallisuushäiriöinen psykopaatti. Kuulostaa ihan ystävän mieheltä, joka oli ihan täys hullu.

Vierailija
6/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eika mikaan viittaa mihinkaan outoon, sanoi vain etta loysi minussa sellaisen ihmisen mita on etsinyt. Etta ollaan rehellisia toisillemme nyt heti alusta ja haluaa kertoa mita haluaa, ei ole kummankaan etua piilotella mitaan tai vedattaa toista. Hanella on nuorempi sisko seka veli, joilla molemmilla on perheet.

ap

Vierailija
7/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon "tuntemisen" (oikeastaan et edes tunne, olet tsätännyt netissä ja nähnyt pari tuntia) et voi yhtään tietää, onko ihminen viisas ja ihana.

KAIKKI voi olla valetta.

Ja siis, et ole vielä ensimmäisestä avioliitosta päässyt irti kun jo olet innoissasi poikaystävästä?!

Vierailija
8/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko oleskeluluvan perässä?? Tai sitten sairaalloisen mustasukkainen/omistushaluinen. Kuulostaa siltä että HÄN on nyt päättänyt että tulet olemaan hänen vaimonsa jne. Pelottavaa..

Vierailija
9/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eika mikaan viittaa mihinkaan outoon, sanoi vain etta loysi minussa sellaisen ihmisen mita on etsinyt. Etta ollaan rehellisia toisillemme nyt heti alusta ja haluaa kertoa mita haluaa, ei ole kummankaan etua piilotella mitaan tai vedattaa toista. Hanella on nuorempi sisko seka veli, joilla molemmilla on perheet.

ap

Niin tai sitten ei ole. Et voi tietää yhtään mitään tuosta ihmisestä noin lyhyen tuttavuuden perusteella. Huomenna hän onkin yhtäkkiä myynyt yrityksen, talon ja auton, mutta ostajalla on vähän vaikeuksia ja joutuu odottamaan rahoja pari viikkoa ja saisiko sen aikaa asua luonasi ja voisitko vipata pari sataa.

Vierailija
10/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ja mukavia sukulaisia. Silti ukko oli ihan pimeä.

Jos mies on kultakimpale, hän on sitä myös vuoden seurustelun ja puolen vuoden yhdessäasumiskokeilun jälkeenkin. Sitä minä vain. Jarruja!

Vierailija
11/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Mikään kiire ei ole. Jos mies oikeasti välittää sinusta (eikä vain etsi kohtua lapsilleen), hän etenee sinulle sopivassa tahdissa. Sinun täytyy ensisijaisesti ottaa huomioon omat lapsesi.

Ja korostaisin vielä, että yhden viikon perusteella et pysty vielä ollenkaan sanomaan, onko jokin outoa vai ei.

Seurustelkaa ja tutustukaa rauhassa.

Vierailija
12/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jarrua peliin, et tunne miestä vielä ollenkaan! Voi olla todella pahasti narsistinen, persoonallisuushäiriöinen psykopaatti. Kuulostaa ihan ystävän mieheltä, joka oli ihan täys hullu.

Puhuu erittain hienosti minut hurmoksiin, on nimittain erittain hyva puhumaan ja keskustelemaan, on myyntimies heh heh.

Minkalaisia merkkeja voisi ihmisesta loytaajolla olisi jonkinlaisia persoonallisuushairioita?

ap

Vierailija
13/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Jos nyt kovasti haluat (ilmeisesti näin on) tutustua niin tee nyt itse säännöt selväksi! Että otatte rauhassa, älä anna hänen määrätä tahtia.

4

Vierailija
14/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu erittain hienosti minut hurmoksiin, on nimittain erittain hyva puhumaan ja keskustelemaan, on myyntimies heh heh.

Minkalaisia merkkeja voisi ihmisesta loytaajolla olisi jonkinlaisia persoonallisuushairioita?

ap

No jos usein näätte, niin se jaksaa ehkä pari kuukautta esittää. Kyllä niitä merkkejä alkaa sieltä tulemaan.

Vierailija
15/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu muuten että monella narsistilla on oma yritys (menestyksestä sitten ei mitään takuuta). Heidän on ilmeisesti vaikea olla siinä alaisen roolissa, missä joku toinen kertoo mitä pitää tehdä. Enkä nyt tarkoita tällä mitenkään yleisesti leimata yrittäjiä, mutta tällainen huomio.

Vierailija
16/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- selittelee kaiken itselleen suotuisasti. Ei ole koskaan väärässä, vaan toiset ovat hulluja jne.

- Valehtelee patologisesti ienistäkin asioista jotka ovat hänelle epäsuotuisia.

- Kaikki mikä vähänkin loukkaa hänen egoaan saa aikaan kohtuuttoman reaktion ja rangaistukset. Siis vaikka, että joku käräyttää hänet valheesta ja ihmettelee sitä ääneen, tämä tyyppi pudotetaan kylmästi vaikkapa sukulaisten yhteisiltä juhlilta pois...

Vierailija
17/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiivisen vastausryopyn, joten jatkan.

Asun ulkomailla ja tama mies on siis ihan taalla syntynyt, koulutettu ja on eu-maan kansalainen, mutta sukujuuret ovat kaukana. joten minkaan lupien perassa an ei voi olla.

Mika sai hanet kiinnostumaan minusta oli se kun kerroin hanelle exani olleen myoskin muslimi ja minun tietamys ja avoimuus eri uskonnoista, ja etten ole ennakkoluuloinen jne.

Useat taalla maassa hanen etnisyyteen kuuluvista ihmisista, vaikka ovat taalla syntyneet ja ikansa asuneet, naitetaan yha kotimaasta varatuille vaimoille/miehille, mutta haluaa valita itse vaimonsa ja ed.syiden vuoksi vuoksi mina olisin otollinen..

ap

Vierailija
18/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaileeko muiden tuntemat narsistit muuten jatkuvasti kaikkea, eikä pidä lupauksiaan? Tuntemani tapaus on sellainen että jatkuvasti hakee hyväksyntää lupaamalla tehdä kaikenlaisia pieniä ja suurempiakin palveluksia, mutta käytännössä ei pidä pienintäkään lupausta. Yhtään ei voi luottaa. Tai melkein voi luottaa siihen että niin ei siis ainakaan tee miten on luvannut.

Vierailija
19/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiivisen vastausryopyn, joten jatkan.

Asun ulkomailla ja tama mies on siis ihan taalla syntynyt, koulutettu ja on eu-maan kansalainen, mutta sukujuuret ovat kaukana. joten minkaan lupien perassa an ei voi olla.

Mika sai hanet kiinnostumaan minusta oli se kun kerroin hanelle exani olleen myoskin muslimi ja minun tietamys ja avoimuus eri uskonnoista, ja etten ole ennakkoluuloinen jne.

Useat taalla maassa hanen etnisyyteen kuuluvista ihmisista, vaikka ovat taalla syntyneet ja ikansa asuneet, naitetaan yha kotimaasta varatuille vaimoille/miehille, mutta haluaa valita itse vaimonsa ja ed.syiden vuoksi vuoksi mina olisin otollinen..

ap

Aivan, no sittenhän tuon kiireen voi selittää uskontokin. Kun esiaviollista seksiä ei harrasteta niin kiirehän siinä on. Helposti menee syteen valinta tuolla tavalla. Ainoa kriteerihän tuossa on että joku suostuu menemään naimisiin tutustumatta kunnolla.

Vierailija
20/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole esitelty perheelle. Naimisiin jos menee niin sitten voisi esitella. Mutta nyt on paastokuukausi meneillaan niin ei voi muuta tehda kuin pitaa kadesta ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän