Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö suomessa saamaan lääkärintodistuksen neitsyydestä?

Vierailija
30.07.2012 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä edes sellaisella teet? Aiotko myydä sen vai àlkaa vaimoksi arabi-prinssille

Vierailija
2/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä työpaikassa sitä vaadittiin nuorelta, vaikka asia ei liity mitenkään työhön. Hän ei saanut.

Sen sijaan mustasukkaiselle miehelle se annettiin kun se vaati todistusta. Ehkä perhesovun merkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa työhön vaaditaan todistus neitsyydestä? Saudi-Arabiassako? Mustasukkaiselle miehelle????? Ollaanko me edes Suomessa??!!!

Vierailija
4/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin julkisen terveydenhoidon puolelta eivät varmasti anna kuin jossain poliisi tapauksissa ja niin edelleen. Näin oon minäkin pohtinut.

Mutta entä yksityinen puoli?

Juu arabi prinssille vaimoks meinasin :)

Vierailija
5/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä työpaikassa sitä vaadittiin nuorelta, vaikka asia ei liity mitenkään työhön. Hän ei saanut.

Sen sijaan mustasukkaiselle miehelle se annettiin kun se vaati todistusta. Ehkä perhesovun merkeissä.

En kyllä menisi sellaiseen työhön vaikka olisin 15-vuotta. Ja mikä mustasukkainen mies se on joka vaimonsa neitsyenä säilyttää?

Vierailija
6/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt, että pystyykö neitsyyttä edes kaikkien kohdalla toteamaan? Itselläni ei ainakaan mitään tiukkaa immenkalvoa ole varmaan koskaan ollutkaan, sillä tamponien käyttö sujui jo 13- vuotiaana helposti eikä ensimmäinen yhdyntäkään vuosia möhemmin tehnyt millään lailla tiukkaa.

Vierailija
7/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on jos joku haluaa lääkärintodistuksen neitsyydestään? jokasen oma asiahan vaan se on... pidä tuomita ketään siitä, kun nimenomaan se ei oo sun asias.

Mut niin, pystyyköhän yksityiseltä saamaan?

Vierailija
8/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mä oon miettinyt, että pystyykö neitsyyttä edes kaikkien kohdalla toteamaan? Itselläni ei ainakaan mitään tiukkaa immenkalvoa ole varmaan koskaan ollutkaan, sillä tamponien käyttö sujui jo 13- vuotiaana helposti eikä ensimmäinen yhdyntäkään vuosia möhemmin tehnyt millään lailla tiukkaa. "

Tai eihän se harmi oo, jos sitä todistamista ei mihinkään tarvitse. :)

Mutta onneks mie oon sen verran tiukka et ei mee sisään kun keskisormi. Tamppoonia en oo ees ikinä yrittäny tunkee, kun tiedän ettei onnistu ja muutenkaan en vaan pidä niistä.

Vierailija
9/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mä oon miettinyt, että pystyykö neitsyyttä edes kaikkien kohdalla toteamaan? Itselläni ei ainakaan mitään tiukkaa immenkalvoa ole varmaan koskaan ollutkaan, sillä tamponien käyttö sujui jo 13- vuotiaana helposti eikä ensimmäinen yhdyntäkään vuosia möhemmin tehnyt millään lailla tiukkaa. " Tai eihän se harmi oo, jos sitä todistamista ei mihinkään tarvitse. :) Mutta onneks mie oon sen verran tiukka et ei mee sisään kun keskisormi. Tamppoonia en oo ees ikinä yrittäny tunkee, kun tiedän ettei onnistu ja muutenkaan en vaan pidä niistä.

Vierailija
10/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolleen todistusta pyysi?? Ei ehkä kannata vetää omia johtopäätöksiä asioista joita ei tiedä.

Vierailija
11/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin ylpee siitä et oon neitsyenä pysyny. :)

Tuo ei ollu kato mitenkään ilkeesti sulle tarkotettu mitä tuolla aiemmin sanoin!!

Mutta siis pystyy saamaan yksityiseltä?

Jippii!

Vierailija
12/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mä oon miettinyt, että pystyykö neitsyyttä edes kaikkien kohdalla toteamaan? Itselläni ei ainakaan mitään tiukkaa immenkalvoa ole varmaan koskaan ollutkaan, sillä tamponien käyttö sujui jo 13- vuotiaana helposti eikä ensimmäinen yhdyntäkään vuosia möhemmin tehnyt millään lailla tiukkaa. "

Tai eihän se harmi oo, jos sitä todistamista ei mihinkään tarvitse. :)

Mutta onneks mie oon sen verran tiukka et ei mee sisään kun keskisormi. Tamppoonia en oo ees ikinä yrittäny tunkee, kun tiedän ettei onnistu ja muutenkaan en vaan pidä niistä.

En tiedä mitkä syömäpuikkosormet sulla on.

Vierailija
13/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" En tiedä mitkä syömäpuikkosormet sulla on. "

No mulla on tälläset aika kapeat, pitkät, kutsutut pianonsoittajan sormet.

Mutta en tosiaan tarkottanu sinulle pahalla sitä että jos olit löysempi :)) mitä väliä sitä sillon on jos sitä ei tarvii kellekkään mistään syystä todistella. ja varmasti sunkin kohdalla ois ollu joku lääketieteellinen keino millä todistaa jos ois pitäny!

Mutta millä kaikella tavoin neitsyys pystytään sitten todistamaan muuta kuin että siitin ei ole käynyt emättimessä? pystytäänkö esimerkiksi myöskin todistamaan että anaali yhdyntää ei olla harrastettu?

Vierailija
14/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin ylpee siitä et oon neitsyenä pysyny. :) Tuo ei ollu kato mitenkään ilkeesti sulle tarkotettu mitä tuolla aiemmin sanoin!! Mutta siis pystyy saamaan yksityiseltä? Jippii!

että pahimmillaan jäätkin neityeksi, jos noin piukka olet. Kivulias yhdyntä ei ole herkkua.

Vierailija
15/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin ylpee siitä et oon neitsyenä pysyny. :) Tuo ei ollu kato mitenkään ilkeesti sulle tarkotettu mitä tuolla aiemmin sanoin!! Mutta siis pystyy saamaan yksityiseltä? Jippii!

että pahimmillaan jäätkin neityeksi, jos noin piukka olet. Kivulias yhdyntä ei ole herkkua.

Oletko vielä neitsyt, vaikka keskisormi jo sisällä olut? Erikoista ajattelua.

Vierailija
16/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu kuoliaaksi kivittämiseen joset valu verta.

Vierailija
17/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukkaa tuo gyn.tutkimus, kun oot noin tiukka. Siihen kun lisätään vielä jännittäminen, niin voi ollaa tosi tiukkaa :)

Vierailija
18/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on itsetyydyttämistä, sillä ei oo mitään tekemistä neitsyyden viemisen kanssa. Tosin voihan immenkalvo puhjeta myöskin vaikka ratsastaessa tai siinä itsetyydyttämisessäkin mutta onneksi mulle ei oo käyny mitään tuollaista...

Enkä usko että jään ikineitsyeksi vaikka noin piukka olenkin, sillä ei se immenkalvo kuitenkaan mistään kivestä oo tehty ja jos ei meinaa normaalissa yhdynnässä puhjeta niin voihan sen sitten käydä puhkasuttamassa gynellä ;)

Vierailija
19/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, verisellä lakanalla se voidaan todeta, voihan sen lääkäri sitten tarkistaa, josko oli sun verta... ettei ole huijattu.

Vierailija
20/25 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin yksityiseltäkö puolelta se todistuksen voi omaan käyttöön saada, että siis yksityisen puolen lääkäriltä vai gynekologilta? kummalle mä ensin hakeudun? vai pistääkö lääkäri vasta mulle sen lähetteen sinne gynelle?

niin ja pystytäänkö esimerkiksi myöskin todistamaan se ettei oo ollu anaaliyhdynnässä? sitä tuolla kysyin jo kylläkin aikaisemmin mutta kukaan ei oo osannu vielä vastata.

vähän kyllä hävettää mennä sanomaan että juu moi tarviisin todistuksen tälläsestä asiasta... mut tehtävä se on mikä tehtävä, et mies arvostaa ja samoin muut ihmiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän