Missä iässä tulee tyypillisesti "tätäkö tää nyt sitten on?" / "tässäkö tää oli" -turtuminen?
Kommentit (5)
Silloin olin saavuttanut elämäni suurimmat haaveet: saanut ihanan miehen itselleni ja naimisiin menty, kaksi ihanaa lasta tyttö ja poika, hyvä työ ja siinä hyvä asema, ammatti opiskeltu jne.
Se oli sellainen vaihe vaan. Tajusin että jotain puuttuu ja ei nuo jutut pelkästään tuo onnea. 30v kieppeillä aloinkin sitten panostaa myös sisäiseen maailmaani eri tavoin kuin aiemmin ja siitä alkoi onnellisuuden kehitys.
se taitaa liittyä juuri tuohon, että elämässä on ollut haaveita ja kun ne haaveet on saavutettu, niin sitten iskee tuo ajatus. Eli koska minä en ole kaikkia haaveitani saavuttanu, niin sitä ei ole tullut vastaan.
Kaikille ei toki tule ollenkaan. Minulla oli tasan kolmikymppisenä ja johtui ennemminkin siitä, että niin moni haave jää elämässäni toteutumatta kuin siitä, että kaikki olisivat toteutuneet.
Lähinnä kai siksi, että olen saavuttanut kaiken tahtomani. Ei olisi kannattanut elää niin kiireellä...
ikää 39v