Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

22 vuotias tyttäreni "seurustelee" 34 vuotiaan miehen kanssa!?

Vierailija
30.07.2012 |

Sain juuri tietää, että 22 vuotias tyttäreni seurustelee 34 vuotiaan miehen kanssa. Siis 22 vuotiashan on ihan pikkutyttö! Mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri tietää, että 22 vuotias tyttäreni seurustelee 34 vuotiaan miehen kanssa. Siis 22 vuotiashan on ihan pikkutyttö! Mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä?

18v yli 30v kanssa...

samoin tyttäreni ystävä...

eli taitaa nyky tytöt hakea jotain erikoista..vai ovatko nyky kolmikymppiset ukot riettaampia.. vaiko mistä johtuu?????

mielestäni nuoren kuuluisi nauttia omasta nuoruudestaan, ja jättää vanhat ukot joilla monesti jo lapsiakin, niin rauhaan...

mitä lie nuoret näkevät noissa vanhoissa ukoissa, eivät ole edes komeita tms...

sairasta

Vierailija
22/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yhdessä 10v, kaksi lasta ja edelleen onnellinen, tasapainoinen ja antoisa avioliitto :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytän tänä vuonna 20 ja seurustelen 36 vuotiaan miehen kanssa :)

Riippuu aivan ihmisistä, meillä tuota ikäeroa ei huomaa kuin siitä, että toinen on kerennyt tehdä elämän aikana vähän enempi.

Mikä sinua huolestuttaa? Miksi pitäisi tehdä jotain?

Tyttäresi on muuten jo neljä vuotta ollut täysi-ikäinen, luulisi että enää ei ole mikään pikkutyttö.

Vierailija
24/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin 17 vuotias kun aloin seurustelemaan 37 vuotiaan miehen kanssa, lapset tehtiin 19,20,23 vuotiaina ja kuukauden päästä on meidän 20 vuotis hääpäivä.

Kyllä 22 vuotias tietää mitä tekee.

Vierailija
25/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22-vuotias ja esikoiseni täyttää kohta 5 vuotta, elän normaalia lapsiperhe-elämää talo- ja autolainoineen enkä koe olevani yhtään sen enemmän pikkutyttö kuin naapuritalon samanlaista elämää elävä nelikymppinen äiti.

Voisin hyvin seurustella 34-vuotiaan miehen kanssa. Itseasiassa varsinkin erään 33-vuotiaan...

Vierailija
26/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös tuollaisen parin. Itseäni kammoksutti jotenkin ajatus, kunnes näin heidät yhdessä. Sopivat hyvin yhteen... ja ovat samalla viivallakin elämässä, koska miehellä ei ole aiempia pitkiä suhteita eikä lapsia.

Vierailija
27/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on ainaki 14 jo ja ukkokin niin vihannes, et kohta se kupsahtaa ja jättää ison perinnön. Oonhan mä vasta 21. Tosin mua kyl aina luullaan 34-vuotiaaks.

Et en oo niiku mikää pikkutyttö.

Vierailija
28/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, en tiedä mitä olet tyttärellesi tehnyt, että hän on vielä tuon ikäisenä pikkutyttö, mutta minä aloin seurustella 20-vuotiaana itseäni 12 vuotta vanhemman miehen kanssa. Esikoisen sain sitten 23-vuotiaana ja kuopuksen 26-vuotiaana. Ja pikkutyttöys oli kyllä minusta jo jäänyt, kun mieheni kanssa aloin seurustella. :)

Vierailija
29/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta vanhemman miehen kanssa, eli mies oli 32-vuotias. Voi sitä kauhistelun määrää! Että semmoinen vanha ukko sillä!

Ovat olleet yhdessä yli 20 vuotta ja lapsiakin useita. Ovat tällä hetkellä kohtuullisen saman ikäisen näköisiä. Ei mitään ongelmaa iän kanssa.

Vierailija
30/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli tuolloin 32. Nyt 13v myöhemmin meillä on 2 lasta ja hyvin pyyhkii :)

Vierailija
31/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli taitaa nyky tytöt hakea jotain erikoista..vai ovatko nyky kolmikymppiset ukot riettaampia.. vaiko mistä johtuu?????

sairasta

tätini, 65 v., on naimisissa 80-vuotiaan miehen kanssa, ollut jo nuoresta, ja aikuisia lapsiakin on. sairasta?

Vierailija
32/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v yli 30v kanssa...

samoin tyttäreni ystävä...

mielestäni nuoren kuuluisi nauttia omasta nuoruudestaan, ja jättää vanhat ukot joilla monesti jo lapsiakin, niin rauhaan...

mitä lie nuoret näkevät noissa vanhoissa ukoissa, eivät ole edes komeita tms...

sairasta

Ennenvanhaan oli todella yleistä tuollainen.

Vierailija
33/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähemmän kouluttautuneiden piireissä?

Vierailija
34/34 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähemmän kouluttautuneiden piireissä?

terveisiä stadista ja akateemiset on tutkinnot, miehellä kaksi ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan