22 vuotias tyttäreni "seurustelee" 34 vuotiaan miehen kanssa!?
Sain juuri tietää, että 22 vuotias tyttäreni seurustelee 34 vuotiaan miehen kanssa. Siis 22 vuotiashan on ihan pikkutyttö! Mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä?
Kommentit (34)
yleensä kypsymättömiä ja persaukisia.
Sulla on fiksu tyttö. Samanikäiset nuoret miehet ovat
yleensä kypsymättömiä ja persaukisia.
Bingo. Kyse on rahan naimisesta.
jälkeen kun lapsi täyttää 20v. en enää puutuisi hänen mies valintoihin jois vain eivät ole alkoholisoituneita tai narkkareita.
Välillä tekisi mieli puuttua hänen elämäänsä, mutta silloin ajattelen
a) hän asuu omillaan
b) 22-vuotias on jo taatusti aikuinen
c) se on hänen elämänsä
ja lopetan huolehtimisen.
Toki, jos hän apua tai neuvoa kysyy, kerron mielipiteeni.
Voihan tietty kysymys olla rahastakin, mutta se on vain yksi vaihtoehto :-D Me ollaan oltu yhdessä ja naimisssa nyt 13v.
a) hän asuu omillaan
c) se on hänen elämänsä
ja lopetan huolehtimisen.Toki, jos hän apua tai neuvoa kysyy, kerron mielipiteeni.
Ja vähemmän kouluttautuneiden piireissä?
me akateemikot emme moista pervoilua harrasta!
Hän oli tuolloin 31. Nyt minä olen 25 äiti enkä ole päivääkään katunut. Koin silloin muutama vuosi sitten, ettei yksikään ikäiseni mies pystynyt antamaan minulle sitä, mitä toivoin. Nuoret aikuistuvat eri tahtiin. Joku 22-vuotias saattaa olla vielä pikkutyttö. Minä olin 22-vuotiaana asunut 6 vuotta omillani, opiskelin yliopistossa, minulla oli vakituinen työ, elin tasapanoisessa parisuhteessa ja odotin vauvaa. Olin elämääni todella tyytyväinen. Olen edelleen. Anna siis tyttäresi tehdä omat valintansa. Erehtymälläkin voi oppia.
a) hän asuu omillaan
c) se on hänen elämänsä
ja lopetan huolehtimisen.Toki, jos hän apua tai neuvoa kysyy, kerron mielipiteeni.
Minulla on helppo periaate - teen vain päin vastoin mitä oma äitini teki ja tekee edelleen.
kenen kanssa haluavat sekä Porvoossa että täällä muuallakin Suomessa. Mulla oli ton ikäisenä jo lapsi.
Eri asia jos puhuttais 12vuotiaan seurustelusta, mutta 22v on aikuinen ja sulla ei ole asiaan sanomista.
Olen kade tuolle tyttäresi miesystävälle.
Ei sinulla ole muuta tehtävissä, kuin katsoa sivusta. Onnellinen mies saa nuorta naista, mikäs siinä, kunhan tyttäresi vain tykkää hieman vanhemmasta patukasta.
22v. ei ole pikkutyttö :D
Tai no riippuuhan se tietenkin persoonasta, että onko henkisesti miten kypsä, mutta itse olen 22-vuotias naimisissa oleva kahden lapsen äiti ja pikkutyttö en ole ollut vuosiin :)
Minua luullaan aina 27-vuotiaaksi ja 15-vuotiaana minua luultiin 18-21-vuotiaaksi :)
Ota ihan rauhallisesti tässä asiassa! :)
ap:n pitäisi herätä totuuteen että 22-vuotias ei ole enää ihan pikkutyttö, monilla on tuon ikäisenä lapsiakin ja naimisissa tai häät ainakin suunnitteilla.
Nimim. itse seurustelin 22-vuotiaana 34-vuotiaan miehen kanssa, lapsia 2 ja ne häät oli suunnitteilla. Nykyään ollaan naimisissa ja lapsiluku pysynyt samana.