Kerroin miehelle syöneeni iltapalaa, hän käski googlettaa "fat bikini"
Tulipa paska olo :( Tuntuu muutenkin olevan tosi tarkka mitä mä laitan suuhuni ja kehuu hoikkia kauniita naisia. Mä olen 163/53 ja tunnen itseni valaaksi.
Kommentit (20)
"Look into my eyes,
are you baking pies,
I can see your lies,
it shows upon your thighs."
- ap
totta, niin melkein samanlainen ku mun exä. "Kiva" ukko, jolle ulkonäkö oli niin tärkeä, että olis varmaan pukenutkin mut, jos oisin suostunut. Jiihaa! Lueskeli kaiken kukkuraksi ystävältäni saamia kirjeitä. Loistomies, kukahan sen sai?
On tarkka myös ihostani. Inhoten katsoi kun nilkassa on hyttysenpurema.
Muuten niin mukava mies..
- ap
ja kysyt, rakastaako se sua vielä sittenkin kun sulla on 15 raskauskiloa, raskausarpia ja roikkuvat tissit. Jos ilmekään ei värähdä kun mies sanoo, että rakastaa niin kaikki hyvin. Jos vastaus on mitä tahansa muuta niin jssap.
... niin kyllä sun olisi ehkä aika alkaa miettiä, että millaista elämää haluat oikeasti viettää ja minkälaista arvostusta ja rakkautta haluat saada osaksesi.... :/
Älä tuhlaa aikaasi ihmisiin, jotka eivät sinua arvosta.
sitten tarvi turvautua päänsärkyyn. Riittää, kun käy ulkona pikku kävelyllä vähissä vaatteissa, niin johan löytyy hyttysten kuppausjälkiä ja saa olla rauhassa taas illan. Tai voi mennä vaikka sinne rannalle ruokkimaan paarmoja bikineissä ;D
Tuollainen konytrollointi ei ole tervettä, ei hänen puoleltaa, eikä sinun, kun suostut sellaiseen. Ala kunnioittamaan itseäsi sen verran, että sanot vastaan samalla mitalla! Sinä olet noilla mitoilla suorastaan laiha, lihaksia tuohon painoon ei voi paljon mennä.
Tällä elämänkokemuksella sanon: anna miehen maistaa omaa lääkettään ja jos vastaus on avoimen vihamielinen, jätä mies.
..myöntää etsivänsä naista statussymboliksi ja tahtoo suhteessa päättää kaiken naisen lihaskunnosta pukeutumiseen, hiuksiin ja meikkiin.
Hyttysenpurema jalassa häiritsee? Joku kyllä pahasti pieles äijän pääs..
Mitähän se sanois mun kintuista jotka on täynnä paarman puremia ja pikku mustelmia kun oon koheltanu kesätouhuis..
Sitä paitsi sun pituus/painosuhde on aivan normaali, eikä sulla takuulla ole ylipainoo!
Mun tulevaisuus jos ilmeisesti jos syön jatkossakin iltapalaa. :)
kannattaako tuollaista katsella???
Laita takaisin samalla mitalla. Ala huomauttelemaan vaikka rupsahtavista lihaksista.
En kyllä kattelis tollasta. Sairasta ja kusipäistä.
Kai tää on vähän omaa syytäkin. Ollaan katseltu paljon fitness-videoita mitkä on oikeesti tosi mielenkiintoisia, mutta nyt niitä tulee jatkuvalla syötöllä ja kysymyksiä kten "joko oot kokeillu tätä?" seuraa..
Mä siis en ole mikään 'kuntoilufriikki' itse.
- ap
Kai tää on vähän omaa syytäkin. Ollaan katseltu paljon fitness-videoita mitkä on oikeesti tosi mielenkiintoisia, mutta nyt niitä tulee jatkuvalla syötöllä ja kysymyksiä kten "joko oot kokeillu tätä?" seuraa..
Mä siis en ole mikään 'kuntoilufriikki' itse.- ap
ihan sama tilanne siis.
käske miehesi käydä välillä googlettamassa "little dick" .
Käske ap miehes googlettaa steroid balls!
Mistä noita idiootti-bodareita riittää? Suosittelen pysymään kaukana.
Sain runon!!!!